Dat is de maanquote:Op zondag 10 februari 2008 18:24 schreef DaMart het volgende:
Wat is dat witte ding op de tweede foto?
Haha, nee, geen rare dingen gebeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart bergt zijn UFO-theorie weer op.
Dan mot je eerst heul veul werkwerkwekrwerk doen om de centen bij mekaar te schrapenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, nee, geen rare dingen gebeurd.
Ik moet ook eens een fatsoenlijke camera kopen
Vind het stiekem best tof om te fotograferen.
ik kan binnen 1 maand wel zo'n ding kopenquote:Op zondag 10 februari 2008 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan mot je eerst heul veul werkwerkwekrwerk doen om de centen bij mekaar te schrapen
Dan vreet je daarna een week droog brood zekerquote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan binnen 1 maand wel zo'n ding kopen
Maar of ik dat doe weet ik niet.
Ik verdien denk ik wel genoegquote:Op zondag 10 februari 2008 18:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan vreet je daarna een week droog brood zeker
gelukkige jongen ben jij dan....quote:Op zondag 10 februari 2008 18:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verdien denk ik wel genoeg
Weet niet wat zo'n ding kost...
Maar als het rond de 5 meier is, mis ik het niet.
Niet voor een pocketcam met enigzins wat functies?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:53 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
gelukkige jongen ben jij dan....maare 500 ik denk niet dat je het daar mee red...
Ja die wel, maar verwacht niet teveel van die pocketcam's...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet voor een pocketcam met enigzins wat functies?
zo'n camera met zo'n joekellens zal je er niet voor kunnen kopen nee, dat snap ik ook
Wat ik wil, is een relatief fatsoenlijke pocketcam, ik wil iig ook 's nachts foto's kunnen maken zonder enorm veel ruis.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:10 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ja die wel, maar verwacht niet teveel van die pocketcam's...![]()
wat bem jij toch een slimme jongen eer-ik
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "At your service"
quote:
Hmm ik had een Fuji Finepix 5900 daar kon ik ook s'nachts redelijke opnames mee maken.Die kostte toen rond de 400 eurootjes, maar dat was niet echt een pocketmodel...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ik wil, is een relatief fatsoenlijke pocketcam, ik wil iig ook 's nachts foto's kunnen maken zonder enorm veel ruis.
Kan dat daarmee?
pocket moet je 's nachts niet al te veel van verwchtenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat ik wil, is een relatief fatsoenlijke pocketcam, ik wil iig ook 's nachts foto's kunnen maken zonder enorm veel ruis.
Kan dat daarmee?
Maar hier, mijn pa heeft zo'n ding:quote:Op zondag 10 februari 2008 19:14 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hmm ik had een Fuji Finepix 5900 daar kon ik ook s'nachts redelijke opnames mee maken.Die kostte toen rond de 400 eurootjes, maar dat was niet echt een pocketmodel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |