quote:Op zondag 10 februari 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben daar met carnaval nog geweest, zonder muck, dat dan weer wel. Ik sleep dr nog wel een keer mee daarheen.
Welnee, gewoon Janssen.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
tja Madgizmo past wel beter hier... kijk maar naar Papierversnipperaar.
Das een anderequote:
quote:
Papierversnipperaar Janssen. Klinkt als een kantoorbaantje, waarbij de directeur je af en toe binnenroept om wat oude documenten te vernietigen.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Welnee, gewoon Janssen.
Sjarapova, Ivanovic, etc...quote:Op zondag 10 februari 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Das een andere![]()
En daarbij, tennis is alleen leuk als vrouwen het doen
ik heb deze:quote:Op zondag 10 februari 2008 22:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dat moet de keel smeren
Dat voldoet ookquote:
het gaat niet goed met dat zwembad hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Sjarapova, Ivanovic, etc...![]()
[ afbeelding ]
Op Fok!???quote:Op zondag 10 februari 2008 22:27 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
[..]
laat zien dat paspoort
Mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chickieeequote:Op zondag 10 februari 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dat?quote:
En ze is nog eens van de vrouwenliefde ook!quote:
Dan mag jij er dus niet overheenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
En ze is nog eens van de vrouwenliefde ook!
Op het moment heb ik nog vakantiequote:Op zondag 10 februari 2008 22:32 schreef Madgizmo het volgende:
[..]
Papierversnipperaar Janssen. Klinkt als een kantoorbaantje, waarbij de directeur je af en toe binnenroept om wat oude documenten te vernietigen.
"papierversnipperaar Jansssen! Hier komen! Het dossier Holloway moet verscheurd worden!" Waarop je bevend het kantoor betreedt!
Uhu! Maar ik ga d'r binnenkort weer interviewenquote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
Toch niet op Aruba hequote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op het moment heb ik nog vakantie
volgens mij van allebei....quote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef OA het volgende:
[..]
wel dusquote:
Wie is het dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik ga d'r binnenkort weer interviewen
quote:Op zondag 10 februari 2008 22:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uhu! Maar ik ga d'r binnenkort weer interviewen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |