Hij doet ook maar wat ie kan. Jan Wouters was ook allesbehalve blij met een functie als hoofdtrainer. Interim-trainers mag je in mijn ogen niks verwijten. Oké, dat ie Kennedy laat spelen is een heikel punt. Maar ik vraag me af of Leo het zoveel beter zal doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Koster ligt in de knoop met zichzelf denk ik. Laat die man lekke rhet tweede doen. Verschrikkelijk dit .,.wat een afgang zeg de een na de andere gek krijgen we daar aan het roer.
Slechter kan niet.. want het rendement is 0 of leonardo moet ze in eigen doel gaan schietenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hij doet ook maar wat ie kan. Jan Wouters was ook allesbehalve blij met een functie als hoofdtrainer. Interim-trainers mag je in mijn ogen niks verwijten. Oké, dat ie Kennedy laat spelen is een heikel punt. Maar ik vraag me af of Leo het zoveel beter zal doen.
Haal Louis dan terug.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:51 schreef MaxC het volgende:
Met Van Basten wordt het alleen maar erger
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Slechter kan niet.. want het rendement is 0 of leonardo moet ze in eigen doel gaan schieten
Waar staat Kennedy daarvoor aan die kant... voorzetten en wat komt er niet uit .. ja voorzetten. Dus zijn rendement is 0 leonardo kan nog een man passeren en heeft nog de dreiging naar het doel dus haal je daar sowieso meer rendement uit dan uit de voorzetten die ergens op de parkeerplaats terecht komen.quote:
Siem speelde idd goedquote:Op zondag 10 februari 2008 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Heerlijke arbitrage weer op een veld waar ze volgens mij vanmorgen nog een tractor-race gehouden hebben. Lichtpuntje was toch wel Siem de Jong. En die Gabri gaat pas voetballen als het al te laat is.
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:59 schreef dronkeykong het volgende:
Yessss....AZ is niks ingelopen
Krijg je dus twee buitenspelers (Suárez en Leonardo) die altijd naar binnen snijden en veelal voor hun eigen succes gaan. Dan kun je ze net zogoed allebei achter Klaas zetten. Leuk voor Klaas-Jan wordt datquote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Waar staat Kennedy daarvoor aan die kant... voorzetten en wat komt er niet uit .. ja voorzetten. Dus zijn rendement is 0 leonardo kan nog een man passeren en heeft nog de dreiging naar het doel dus haal je daar sowieso meer rendement uit dan uit de voorzetten die ergens op de parkeerplaats terecht komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
Met Van Basten krijg je zo'n stand ongeveer na 24 speelrondes![]()
[ afbeelding ]
Jij bent goed met plaatjes zeg.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:01 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan helemaal niet, die is dood en twee weken geleden gecremeerdquote:Op zondag 10 februari 2008 17:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
KNVB heeft ontdekt dat Delorge weer aan het gokken was op eigen wedstrijden
Ohwquote:Op zondag 10 februari 2008 17:12 schreef DarkShine het volgende:
Een hele goedemiddag allemaal! Adrie 'met afstand de slechtste Roda coach ooit' Koster zet zichzelf als een echte Calimero neer!
En ja, het was een overduidelijke penalty!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |