Sibon is een werkende meevoetballende spits die ruimtes creert zodat de goals gemaakt kunnen worden, nuttige speler hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 15:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Met El Ahmadi ben ik het met je eens, evenals Bradley. Maar Sibon? Ga weg man. Oprotten met die zogenaamde pinchitters/breekijzers. Gewoon een fatsoenlijke spits achter de hand en geen gezeik.
Nou de 1-0 hebben ze toch over zichzelf afgeroepen. Nog geen 10sec ervoor zei ik dat dit een doelpunt ging opleveren met dat klungelige achteruit geloop.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er was vandaag weinig mis met de instelling. Spreek maar gerust van dat er vandaag een flinke portie geluk ontbrak.
Hij houdt geen ballen vast? Sorry maar hij heeft vaak genoeg bewezen dat hij simpelweg niet van de bal is te krijgen. Vaak is hij zelfs genoodzaakt om zich helemaal bij het middenveld aan te bieden en vervolgens een vrije man te bereiken. Dit laatste is ook best wel triest om hem iedere zover terug te zien zakken, alleen omdat buitenspelers (en dan met name Kennedy en Rommedahl) hem zo ontzettend slecht bereikenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Enfin, ik blijf er bij dat Huntelaar op een zekere manier voor een verlammend effect zorgt. Hij houdt geen ballen vast, kan niet kaatsen en daardoor vloeit er veel, potentieel, voetbalvermogen weg.
neem daarna zelf ook maar ontslag. Als eindverantwoordelijke moet je conclussies trekken.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:36 schreef Nashje het volgende:
psv een Peruaan vastgelegd, waar wij het doen met Rommedahl, Bakircioglu en eredivisie materiaal.
Nuff said. Werk aan de winkel Jaakke. Gooi die Van Geel er uit.
Waarom weer in nederland ronselen? Neem dan Rafael Vieira. Dat is een Braziliaan (die al 10 jaar in finland speelt, momenteel bij FC Lahti), die zit op 41 goals in 73 wedstrijden, das toch boven de 1 op 2 (hij is dan ook top goal scorer in finland). Of Toni Lehtinen van FC Haka, is sinds kort ook fins international. Hij zit op 35 goals in 93 wedstrijden, maar hij is nog jong (leeftijd van Huntelaar). Uiteraard zijn dit maar 2 voorbeelden, maar wat ik probeer te zeggen is: er loopt genoeg talent in europa rond in de kleinere competities, je hoeft niet constant naar Heerenveen of Groningen toe...quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Morendo het volgende:
Jammer genoeg is Ajax al te laat voor Bradley.
Dus ze weten het zelf niet eensquote:49. Silva krult de vrije trap vana de linkerkant prachtig in het doel. Gumienny keurt de treffer af. Waarom is niet precies duidelijk. Waarschijnlijk is er geduwd.
Zo zie ik het ook, volgens mij deed iedereen wel zijn best vandaag. Op bepaalde facetten kwamen we echt kwalitatief tekort (voorzetten o.a.) en voor de rest zat het gewoon echt niet mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Er was vandaag weinig mis met de instelling. Spreek maar gerust van dat er vandaag een flinke portie geluk ontbrak.
Jaaaaa laten we Sibon weer terug halenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Sibon is een werkende meevoetballende spits die ruimtes creert zodat de goals gemaakt kunnen worden, nuttige speler hoor
Dat is dus gewoon wat H'veen en Groningen ook doen. Alves kwam uit de Zweedse competitie. Net zoals bijvoorbeeld Berg enzovoortsquote:Op zondag 10 februari 2008 15:38 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom weer in nederland ronselen? Neem dan Rafael Vieira. Dat is een Braziliaan (die al 10 jaar in finland speelt, momenteel bij FC Lahti), die zit op 41 goals in 73 wedstrijden, das toch boven de 1 op 2 (hij is dan ook top goal scorer in finland). Of Toni Lehtinen van FC Haka, is sinds kort ook fins international. Hij zit op 35 goals in 93 wedstrijden, maar hij is nog jong (leeftijd van Huntelaar). Uiteraard zijn dit maar 2 voorbeelden, maar wat ik probeer te zeggen is: er loopt genoeg talent in europa rond in de kleinere competities, je hoeft niet constant naar Heerenveen of Groningen toe...
Nee joh tuurlijk niet, maar het is wel een nuttige voetballer, dat zeg ik alleenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Jaaaaa laten we Sibon weer terug halen
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbaldequote:Op zondag 10 februari 2008 15:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon wat H'veen en Groningen ook doen. Alves kwam uit de Zweedse competitie. Net zoals bijvoorbeeld Berg enzovoorts
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbalde![]()
Kut scouts hahaha
True. Al heb ik nog wat gemengde gevoelens over z'n actie. Hij had de bal veel beter moeten afschermen, maar aan de andere kant was hij wel de zoveelste speler die uitgleed. Maar laten we het maar op het eerste houdenquote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef TC03 het volgende:
Ajax had wel pech met de arbitrage, maar wat slecht van Vermaelen zeg.
Preciesquote:Op zondag 10 februari 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopen
rosenberg is een prima spits bij werder hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 15:43 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja dat dus, en we weten hoe dat is afgelopen
Ik las trouwens laatst wel ergens(hier?) dat Alves naar Ajax zou komen maar dat dat om een paar duizend euro niet is doorgegaan?quote:
Gewoon het stadion uit die bal, die gozer is net fris in het veld, fysiek sterker en je ziet wat er gebeurd.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True. Al heb ik nog wat gemengde gevoelens over z'n actie. Hij had de bal veel beter moeten afschermen, maar aan de andere kant was hij wel de zoveelste speler die uitgleed. Maar laten we het maar op het eerste houden
Bij werder is iequote:Op zondag 10 februari 2008 15:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rosenberg is een prima spits bij werder hoor
Rosenberg doet het anders vrij goed bij Werder Bremen, dus op zich was het nog niet zo heel vreemd van de Ajax Scouts. Het probleem was echter dat Rosenberg niet echt bij het Ajax systeem past.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:42 schreef dronkeykong het volgende:
Rosenberg werd gehaald terwijl Alves bij hetzelfde team voetbalde![]()
Kut scouts hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |