abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 februari 2008 @ 23:12:47 #101
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56675414
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef watnuweer het volgende:
Hebben jullie die nek al bekeken van die tweede foto?
Nek? Welke nek?
pi_56676116
Ik heb het origineel gevonden:

ik kan zo bij de fhm met mn photoshop skillz
know'm sayin?
word? word.
pi_56676131
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 11 februari 2008 @ 23:46:52 #104
203237 DolbyDigital
Wat nou DTS!11!!!!
pi_56676204
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:41 schreef alors het volgende:
Ik heb het origineel gevonden:

[ afbeelding ]

ik kan zo bij de fhm met mn photoshop skillz
  maandag 11 februari 2008 @ 23:54:57 #105
3767 Herald
Come get some
pi_56676351
quote:
Op maandag 11 februari 2008 03:50 schreef Ms.Poes het volgende:
Ach, dat is slechts de conclusie die ik, onwetend grietje, neem nadat ik talloze foto's afgekraakt heb zien worden, om teveel danwel te weinig vet, teveel danwel te weinig borst, teveel danwel te weinig been, teveel danwel te weinig photoshop, imho, is het nooit goed. Echter is het zelden een vrouw die het eind-oordeel velt.

Als een jongen Monique Smit leuk zou vinden zijn het toch echt eerst de vrouwen die zeggen "die is dik!".
Als een slank grietje in kort rokje voorbij komt lopen zijn het toch echt eerst de vrouwen die zeggen "ZOMG wat een slet!!"

Weet je wat nog het allerergste is, dat die bloedmooie vrouwen zich zo trots voelen als ze in magazines mogen staan zodat ze andere vrouwen jaloers kunnen maken, die daarop niet boos worden op die graatmagere meisjes, maar dan de schuld geven aan mannen die dat schijnbaar mooi vinden. "boehoehoe die heeft een beter figuur dan ik en dat is de schuld van mannen boehoehoe".
Allemaal vrouwen aan de top bij de modellenbureaus, maar nee het zijn zogenaamd weer mannen die al die modellen casten. Nee het zijn verwijfde nichten die modellen selecteren, niet de heteroseksuele mannen, die zijn allang blij met het mollige buurmeisje, in plaats van te fantaseren dat ze ooit een fotomodel aan de haak zullen slaan.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_56676386
die kaaklijn op de 2e foto van apestaartje's post (2e pagina)
pi_56677624
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:54 schreef Herald het volgende:

[..]

Als een jongen Monique Smit leuk zou vinden zijn het toch echt eerst de vrouwen die zeggen "die is dik!".
Als een slank grietje in kort rokje voorbij komt lopen zijn het toch echt eerst de vrouwen die zeggen "ZOMG wat een slet!!"

Weet je wat nog het allerergste is, dat die bloedmooie vrouwen zich zo trots voelen als ze in magazines mogen staan zodat ze andere vrouwen jaloers kunnen maken, die daarop niet boos worden op die graatmagere meisjes, maar dan de schuld geven aan mannen die dat schijnbaar mooi vinden. "boehoehoe die heeft een beter figuur dan ik en dat is de schuld van mannen boehoehoe".
Allemaal vrouwen aan de top bij de modellenbureaus, maar nee het zijn zogenaamd weer mannen die al die modellen casten. Nee het zijn verwijfde nichten die modellen selecteren, niet de heteroseksuele mannen, die zijn allang blij met het mollige buurmeisje, in plaats van te fantaseren dat ze ooit een fotomodel aan de haak zullen slaan.
Amen Vrouwen en homo's zijn echt erg onder elkaar Maar schakel de mannen ook niet uit, die zal je echt geen vrouw met varkenspootjes in een kort rokje na zien kijken behalve om ermee te lachen misschien. Niet dat ze hun lul er niet in zouden steken, maar varkenspootjes of iets dergelijks wordt niet algemeen gezien als aantrekkelijk dus ook niet door mannen.

Dat alleen mannen schuld hebben aan het "graatmager is mooi" idee, slaat echt nergens op. Meer de onzekerheid van de mens, want ook mannen voelen zich onzeker net als vrouwen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_56677643
Grappig, ik bladerde de FHM bij de AH ook door van de week en ik dacht precies hetzelfde. Was erg benieuwd naar de foto's, juist omdat ze niet 'perfect' is vind ik het een leuke meid. Maar toen ik de foto's zag dacht ik ook: wtf... echt zwáár gefotoshopt. Kleine plekjes fotoshoppen prima, littekentje of weet ik t, maar waarom zet FHM niet gewoon volledig geanimeerde wijven in hun blad? Dat is het nu ook al bijna. Das trouwens ook de reden dat ik mijn abbo heb gestopt.

Ow en BTW: die Monique Smit is helemaal niet zo dik hoor, dus dat is echt niet weggefotoshopt. Dr gezicht misschien, want dat is idd een beetje mollig, maar wie wel eens meer foto's van dr heeft gezien (ze heeft een paar van die strandpics) weet dat dr lichaam absoluut niet dik is.
pi_56678724
quote:
Op maandag 11 februari 2008 09:08 schreef apestaartje het volgende:
Nog twee meer van Mokkels.nl. Het heeft echt iets treurigs. Als je het lichaam van Monique Smit niet kunt accepteren, zet er dan gewoon een ander meisje in (dat wel 90-60-90 cm van nature heeft).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bij die onderste foto is dr nek ook bijna weg.
pi_56679689
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:54 schreef Herald het volgende:

heteroseksuele mannen, die zijn allang blij met het mollige buurmeisje, in plaats van te fantaseren dat ze ooit een fotomodel aan de haak zullen slaan.
En zo is het

Ik zou zeggen laat FHM, Playboy etc eens twee versies uitbrengen: 1 met geretoucheerde barbiepics, en 1 met de originele foto's. Ik denk dat de laatste beter gewaardeerd zou worden, ik zou het wel weten
Nothing has changed. Everything has changed.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:29:44 #111
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_56684945
quote:
Op maandag 11 februari 2008 02:57 schreef Ms.Poes het volgende:
Bedankt mannen, voor dit plastische ideaalbeeld wat helemaal niemand op dees' Aard mooi vindt.

En geef vooral nogmaals ons vrouwen de schuld. Thanks.

Sorry, maar als er iemand altijd kritiek had/heeft op uiterlijk van vrouwen op TV en bladen dan waren het altijd vrouwen. Mannen denken misschien toch eerder "mwa zou ik het best mee kunnen".
[KNE]-Mod
  dinsdag 12 februari 2008 @ 15:31:17 #112
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_56684982
quote:
Op maandag 11 februari 2008 06:27 schreef WEST het volgende:
Ik vind dat gephotoshop in dat soort bladen toch altijd weer jammer. Mischien kun je wel de normale dingen corrigeren maar een heel lichaam niet.

Zoals ze er normaal uit ziet is ze best lekker.
Tsja, ze is niet echt mijn type, maar ze is ook niet echt lelijk inderdaad.
en van mij mag je in een blad best wat oppoetsen, het gaat toch ook een beetje voor de over de top look, maar iemands uiterlijk helemaal verbouwen gaat me te ver
[KNE]-Mod
pi_56685004
Echt hoor, dit is gewoon verkrachting van een foto.
pi_56686968
Waar zeuren jullie over.

Ik zie geen verschil!

Ja, dat is een pseudoniem.
pi_56687075
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:42 schreef Mof het volgende:
Waar zeuren jullie over.

Ik zie geen verschil!

[ afbeelding ]
pi_56687081
Ik zie geneens een moedervlek.. kut photoshop
pi_56687151
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef Sequencial het volgende:

[..]

En zo is het

Ik zou zeggen laat FHM, Playboy etc eens twee versies uitbrengen: 1 met geretoucheerde barbiepics, en 1 met de originele foto's. Ik denk dat de laatste beter gewaardeerd zou worden, ik zou het wel weten
Ook met flubberkutten en hangtieten? Of dat dan weer niet?
know'm sayin?
word? word.
pi_56687376
ach ja.. In principe wordt alles wat we zien wel gephotoshopt
pi_56687397
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:42 schreef Mof het volgende:
Waar zeuren jullie over.

Ik zie geen verschil!

[ afbeelding ]
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:41:36 #120
152583 Schlumberger
Voeten niet op de bank a.u.b.
pi_56693113
quote:
Op maandag 11 februari 2008 23:09 schreef watnuweer het volgende:
Hebben jullie die nek al bekeken van die tweede foto?
Wat erg!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:49:57 #121
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_56694778
Volgens mij gaat er een stagiair ontslagen worden .
pi_56704372
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 17:56 schreef alors het volgende:
Ook met flubberkutten en hangtieten? Of dat dan weer niet?
Jazeker, puur natuur heerscht. Ik zie graag hoe die meiden er uitzien, niet hoe iemand anders denkt dat ik denk dat ze er zouden moeten zien. Ik ben daarnaast absoluut geen liefhebber van plastische chirurgie, siliconen etc.

Ze maken op deze manier van alle leuke meiden een soort Marijke Helwegen-klonen Dan liever zoals die editie van Linda met bekende vrouwen au naturel in bikini
Nothing has changed. Everything has changed.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:02:40 #123
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_56714241
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 02:48 schreef Daverz het volgende:
Ow en BTW: die Monique Smit is helemaal niet zo dik hoor, dus dat is echt niet weggefotoshopt. Dr gezicht misschien, want dat is idd een beetje mollig, maar wie wel eens meer foto's van dr heeft gezien (ze heeft een paar van die strandpics) weet dat dr lichaam absoluut niet dik is.

Zo te zien jojoot onze monique

Ik heb trouwens wel lekker gelachen om die photoshops.
Wel opvallend weinig tiet, er vanuitgaande dat ze het al meer gemaakt hebben dan het is.
ik heb ook altijd pech.. :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')