Ik ben niet in Brabant geboren maar in Deventer. Wel jong al verhuisd naar Brabant. Na Breda zijn we helaas naar Tilbburg verhuisd. Wat is dat een klotestad zeg!! Nooit, nee echt nooit, dat ik daar weer ga wonen!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat leuk. Waar ben je daarna heen gegaan? Ben je in Brabant gebleven en er ook geboren?
Breda is inderdaad een ontzettend toffe stad.Sven woont midden in het centrum, superhandig! Als ik door het raam naar buiten kijk zie ik de kerk.
Dat is dus ook het stomme... Ga ik er juist uit om op te vrolijken, gebeurt er ditquote:Op maandag 11 februari 2008 17:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
echt zo'n blijf-in-bed-thuis dag...
sterkte!
Dit truitje:quote:Op maandag 11 februari 2008 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een baaldag MaJo! Echt klote zulke dagen.![]()
* snel een chocolaatje pikten MaJo naar haar nieuwe schoenen en truitje vraagt: showen
![]()
Ik ga het inderdaad proberen ja maar een vriendin van me is vandaag langsgeweest bij de studieadviseur en die gaf haar weinig kans. Ze zijn nogal strengquote:Op maandag 11 februari 2008 17:15 schreef ElizabethR het volgende:
MaJo, jemig wat balen zeg!! Heel veel succes en wellicht helpt het inderdaad als je eens een overlegje eraan waagt. Zou toch zo zonder zijn als je door één tentamen een jaar achterstand oploopt!!
Soempie, zit jouw vriend in Breda! Wat leuk!!! Breda is de leukste stad in Brabant, ik heb er van mijn 5e tot en met mijn 14e gewoond. Erg gezellig daar.
HT, heb jij als iets gehoord van die laptop? Ik heb mijn geld al terug.
Tilburg lijkt me inderdaad niks. En ja, we zitten in een van de winkelstraten. De grote markt is amper een minuut lopen.quote:Op maandag 11 februari 2008 17:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben niet in Brabant geboren maar in Deventer. Wel jong al verhuisd naar Brabant. Na Breda zijn we helaas naar Tilbburg verhuisd. Wat is dat een klotestad zeg!! Nooit, nee echt nooit, dat ik daar weer ga wonen!!!!
In het centrum wonen is tof!! Jullie zitten dus dicht bij de grote markt in de buurt?? Is daar nog steeds kapperszaak Bakx (ofzoiets)?? Ikzelf hield het meest van het Begijnhofje in Breda.
Gaaf truitje!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit truitje:
[ afbeelding ]
En ballerina's waar ik geen foto van kan vinden. Ze zijn bruin met daarover een soort zwart gaas met bloemetjesmotief. Erg schattig
Ja hequote:
Aaargh, wat frustrerend!!!!quote:Op maandag 11 februari 2008 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga het inderdaad proberen ja maar een vriendin van me is vandaag langsgeweest bij de studieadviseur en die gaf haar weinig kans. Ze zijn nogal streng
Zoiets, MaJo moet er nu een jaar lang over doen dan had gekund omdat ze dat vak wel nodig heeft en het volgend jaar pas weer wordt gegevenquote:Op maandag 11 februari 2008 17:43 schreef Nesle het volgende:
MaJo, balen zeg.
Alleen begrijp ik geen snars van al die termeneen studiejaar betekent dat hetzelfde als een jaar blijven zitten op de middelbare school?
Van het hertentamen heeft meer dan 50% het niet gehaald, het eerste tentamen is veel beter gemaakt. Nu is het ook niet zo vreemd dat er bij de her meer mensen het niet halen, maar dat ik hier een lager cijfer voor had dan voor het eerste tentamen is wel vreemd, aangezien ik nu veel beter geleerd had... De kans is dus groot dat het ligt aan de docent die het nagekeken heeft, dat was de tweede keer een ander dan de eerste keer...quote:Op maandag 11 februari 2008 17:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaargh, wat frustrerend!!!!![]()
Zijn er meer mensen die het niet gehaald hebben? Als je nu een percentage weet en dat is nogal aan de hoge kant, dan is in ieder geval aangetoond dat het tentamen te moeilijk was, de leraar incompetent, of dat er iets anders aan de hand is waardoor mensen dit tentamen blijkbaar niet kunnen halen. Je weet maar nooit. Zo is het bij mij ook een keer gelukt om een tentamen opnieuw te mogen doen.
Meer dan 70% was gezakt, en destijds was dat reden om het tentamen opnieuw onder de loep te nemen, en te constateren dat het niet goed was en derhalve opnieuw moest met andere vragen.
Ow, en het truitje is schattig
Kloptquote:Op maandag 11 februari 2008 17:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoiets, MaJo moet er nu een jaar lang over doen dan had gekund omdat ze dat vak wel nodig heeft en het volgend jaar pas weer wordt gegeven
Wat heb je uitgespookt Nem?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dag kinders, bent ik weert
Dat is flink balen MaJo
Ik heb morgen denk ik spierpijn
Dag Opa, wat doe je in Weertquote:Op maandag 11 februari 2008 17:56 schreef Nembrionic het volgende:
Dag kinders, bent ik weert
Ik heb morgen denk ik spierpijn
Nemt gebruikt de t-regelt, zoalst wel meer Rotterdammerts doenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dag Opa, wat doe je in Weert
En waarvan hebbie morgen spierpijn?
Juist!quote:Op maandag 11 februari 2008 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nemt gebruikt de t-regelt, zoalst wel meer Rotterdammerts doen
Gaat je mond spoelenquote:Op maandag 11 februari 2008 18:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat dat t-gedoe iets van het internet was. Beetje zoals Breezer-taal.
Dank jequote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef wyccie het volgende:
Hee MaJo,
Echt ontzettend klote voor je. Ik zit te bedenken wat ik nou kan zeggen om je op te vrolijken, maar het blijft gewoon kut.
Ik zie wel dat je jezelf al hebt getrroost met leuke aankopen. Hel goed, zo hoort het.![]()
Wel 1 pluspunt: meer vrije tijd om leuke dingen te doen, en dat moet ook gebeuren.
Beter dan andersom!quote:
quote:
Beter dan clown-breezer?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dan andersom!
*ba dum...ching*
quote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
met moeitequote:Op maandag 11 februari 2008 19:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]kan je je geluk nog wel te boven?
jaquote:Op maandag 11 februari 2008 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze kan het bijna niet geloven.
quote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik zag het al jaquote:Op maandag 11 februari 2008 20:18 schreef Etcetera het volgende:
dames, volgende week maandag NET5 special Grey's Anatomy
dus binnenkort weer GA
Ik heb de eerste paar ook gezien maar op een gegeven moment weer gestopt door drukte. Maar het ging wel weer de goede kant opquote:Op maandag 11 februari 2008 20:51 schreef LadyBlack het volgende:
Overigens heb ik de eerste 4 afleveringen al gezien, en het begint wel een beetje flauw te worden, maar mijn vrendin heeft al weer verder gekeken en het werd ook weer beter![]()
Oh en ik vind het stom dat Allison weg is![]()
Aw das lievquote:Op maandag 11 februari 2008 20:55 schreef iamredleader het volgende:goed, de avond is weer lang genoeg geweest (
) en ik heb een lieve vrouw die wat ziekjes in bed ligt, dus ik ga afsluiten.
fijne avond nog allemaal!
en nog eenvoor MaJo die het maar zwaar heeft
S4 is degene waarin z'n team weg is en hij een nieuw team zoekt? zo ja, dan ben ik jaloers op jequote:Op maandag 11 februari 2008 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Aw das liev
Ik ga nog een paar afleveringen House kijkenSeizoen 4 begint echt goed
quote:Op maandag 11 februari 2008 21:31 schreef MaJo het volgende:
En het is Addison he
Overigens is dat wel een spoiler aangezien het de laatste aflevering van seizoen 3 eigenlijk nog niet zo duidelijk is...
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?quote:Op maandag 11 februari 2008 21:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Ik heb het overgenomen van mn huisgenootje!!!!
![]()
En: ohja...... euhm, sorry
Ah, ja klopt, maargoed, ik ben inderdaad al verder met kijken dus weet niet meer zo goed wat ik wel en niet kan zeggenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nah is niet echt een spoiler, ze kreeg duidelijk een spinoff was overal wel bekend toch?
ik ga slapen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |