Daar ga ik ook de tijd voor nemen om dat te onderzoekenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets doen kan zoveel zijn he
Het is juist zo makkelijk als je weet wat je wil
I know, maar wel wat ik KAN, en als ik dat kan combineren met wat ik WIL, is het helemaal mooi!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kunnen je een hoop vertellen. Maar pin je er niet te vast op hoor. Vinden wat JIJ nou wil ga je er meestal niet van doen.
Die moet je ook zeker nemenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar ga ik ook de tijd voor nemen om dat te onderzoeken
Mwah, die test zijn redelijk moment afhankelijk. Op een slechte dag kan er echt wat anders uitkomen dan op een goede dagquote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
I know, maar wel wat ik KAN, en als ik dat kan combineren met wat ik WIL, is het helemaal mooi!
Ze zullen ook alleen globaal aangeven welke richting ik op zou kunnen gaan, het zal niet zo zijn dat informatica of economie of auto/bus me ineen niet meer boeitquote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, die test zijn redelijk moment afhankelijk. Op een slechte dag kan er echt wat anders uitkomen dan op een goede dag
Doe ze, en neem mee wat eruit komt, maar laat het zeker niet je grens zijn
Nee, je interesses blijven, en het zou mooi zijn als je competenties daarbij aansluitenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze zullen ook alleen globaal aangeven welke richting ik op zou kunnen gaan, het zal niet zo zijn dat informatica of economie of auto/bus me ineen niet meer boeit
Ik probeer natuurlijk wel iets uit te zoeken wat ik leuk vind, én wat ik kan enzo. Die opleiding past daar wel bij. Maar er zijn nog zoveel manieren om ergens te komen, en wat ik met het reīntegratiebureau kan doen weet ik nog niet eens allemaalquote:Op zondag 10 februari 2008 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, je interesses blijven, en het zou mooi zijn als je competenties daarbij aansluiten
Het viel mij op mijn werk alleen op (iedereen bij ons moest het doen bij een reorganisatie) dat men ineens iets anders kon en ging doen. Terwijl ze dat niet leuk vonden soms
quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik durf mijn kaartje niet eens leeg te halen
als ik 30 fotos gemaakt heb was t veel ben 9 sochtends tot 3 snachts weggeweest.
wel heel veel lol gehad, genoten, en gelachen.
heb nu totaal geen stem meer, en rochel als een oude vent
nee eigenlijk niet, vond t niet echt de moeite waard, vooral overdag niet. savonds met cam en lenzen van HM2 gespeeld.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]nou ja, je gaat toch voor de foto's.
tja sorry, kan dr niets aan doen, die griepachtige verschijnselen worden steeds ergerquote:En dat beeld van die oude vent hoeft dan weer niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |