Of heb je die al eens te grazen genomen?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:08 schreef neo2000 het volgende:
Geen kans dat het diezelfde eerste klasser is..? (nu 2e klasser, dus legal..?)
Als ik jou comments altijd lees krijg ik sterk het idee dat jij verreweg de meest wanhopige fokker bentquote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee alleen wanhopige fokkers denken zo.
Alles eraan moet mooi zijn, anders
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef mrSPLIFFY het volgende:
samenvattend;
TS heeft een wijvenhandschrift
Fokkers communiceren met elkaar in maten van teleurstellingquote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik jou comments altijd lees krijg ik sterk het idee dat jij verreweg de meest wanhopige fokker bent
quote:Op zondag 10 februari 2008 19:57 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
![]()
NeuhHeb een doktershandschrift
Gelijk excuusjes...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
En ik schrijf in hyrogliefen.
proof?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
En ik schrijf in hyrogliefen.
)quote:
Mooi tochquote:Op zondag 10 februari 2008 20:10 schreef katerwater het volgende:
[..]
Fokkers communiceren met elkaar in maten van teleurstelling![]()
Vanavond inscannen als er echt intresse voor isquote:Mijn allerliefste (hartentekentje)
ik wil je vergeten maar ik kan het niet aan
Ik wil je laten gaan
Maar ik kan het niet aan
Je zit de hele dag in m'n hoofd te zweven
als ik jou zie begin ik op te leven
Ik wil niemand anders dan jou
Ik denk vaak aan ons' als man en vrouw
mezelf te uiten durf ik nog niet
maar toch hoop ik dat je me donderdag ziet??
Iloveyou !
joepie! ts is populiarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:06 schreef GasTurbine het volgende:
Heb er nog een gehad.
[..]
Vanavond inscannen als er echt intresse voor is
En dat briefje met hierogliefen dan ook
Dat viel me op, want dat is niet bij brief 2. Voor de rest lijkt het sprekend.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:49 schreef Soempie het volgende:
Wat schattig. En die rondjes boven de i en de j ook.![]()
of ts probeert z'n postaantal omhoog te krikken dmv zelf een liefdesbrief te schrijvenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:02 schreef neo2000 het volgende:
Whehehe.. Nu is er gewoon een medefokker welke je topic heeft gelezen en je probeert te lollerpwn3n..
Ik heb dan ook om me heen gezegd dat er een dyslect achter me aanzat (quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:05 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij leest ze dit topic, deze keer heeft ze geen t's vergeten
Probleem is dat dit handschrift zo 'standaard' is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:58 schreef swollywood het volgende:
briefje aan een leraar laten zien, best kans dat die het handschrift herkent.
Wel een leraar vragen die je niet voor schut zet door iedereen te vertellen dat je een liefdesbrief gehad hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |