Nu vraag ik me af, wie is dit type? Wie durft een stukje voormalig-boom, ondergekalkt met trekvlekken en dyslectie, in mijn kluis te deponeren, zonder haar naam erop te zetten!?quote:Lieve Gasturbine
Ik weet dat je me goed kent (hartentekentje)
en ik de ware voor je ben.
Jij ben alles wat ik wil
daarom hou iik me nu niet stil!
Ik wil jou al gauw zien
Deze week nog misschien
Als cijfer geef ik jou een tien
want dat is wat jij verdien.
Ik wil je nog beter leren kennen
zullen we volgende week aan elkaar wennen.
lieve schat ik hou van jou
ik hoop dat ij mij ook vertrouw.
Kusje Jeweetzelf
(trekvlek in de vorm van een mond)
Morgen het eerste wat ik doe. Wegens omstandigeheden heb ik mijn scanner niet binnen handbereik.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
idd, wie kan jouw kluisje openen? pics or it didn't happen and it will be a HOAXXXXXX lolleromfg.
Scan dat ding in
quote:
sinds wanneer trekken vrouwen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef GasTurbine het volgende:
ondergekalkt met trekvlekken
Omdat jij het vraagt. Aanvraag in behandeling.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:06 schreef thijsltc het volgende:
scan dat ding fftjes in zou ik zegge
Ja maar aangezien de verliefde persoon niet zo zelfverzekerd is (ze maakt een valentijnsbriefje, dat ook nog eens 6 dagen te vroeg is) is het vast geen lekker wijf oftewelquote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef koemleit het volgende:
jezus gast.
Je krijgt een liefdesbriefje en dan nog zitten zeuren. In de komende dagen kom je er echt wel achter wie het is.
Sommige mensen willen gewoon niet neuken![]()
Onzekere chicks bestaan ookquote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar aangezien de verliefde persoon niet zo zelfverzekerd is (ze maakt een valentijnsbriefje, dat ook nog eens 6 dagen te vroeg is) is het vast geen lekker wijf oftewel![]()
Ts, heb ik gelijk of niet?
Ik ben er inderdaad bang voor. Maar laten we hoop houden.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar aangezien de verliefde persoon niet zo zelfverzekerd is (ze maakt een valentijnsbriefje, dat ook nog eens 6 dagen te vroeg is) is het vast geen lekker wijf oftewel![]()
Ts, heb ik gelijk of niet?
Je moest eens weten hoe hard wij kunnen pompenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:24 schreef Nobu het volgende:
Ik wist niet dat er mensen op gasturbines vielen, beetje vreemde voorliefde moet ik zeggen
Ik ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Het is nog echt ook
Ik hoop zoooooo dat het iemand van FOK! is en die haar briefje hier ziet
Daarnaast vervoegt ze de werkwoorden verkeerd.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:29 schreef MouzurX het volgende:
2 x rijmt het niet goed en ze schrijft "jeweetzelf"
Nou ik zou het wel weten hoor
Ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:33 schreef GasTurbine het volgende:
:/ onz? :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |