quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef Liquidootje het volgende:
Jouw voorspellende krachten is net als jouw smaak.
Stelt niks voor.
Wat voor iets sociaals heb je gedaan ten tijde van idols?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
'n avond!Ik vond ze niet zo heel best vanavond. Ik mis Pauline. Mijn top 5 van vanavond:
Nikki
Nathalie
Charlene
Nigel
Neil
Als Neil er vanavond nu nóg niet uitgaat dan kijk ik volgende week niet meer.........![]()
Eens!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Sven jij bent niet lief.
Neil gaat eruit, ik voel het. Mijn voorspellende krachten uiten zich weer. Bye Neil.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neil ziet eruit als de huid van Seal.
Iedereen, vanaf nu valse informatie posten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:38 schreef sbientje het volgende:
zo, ik kijk vanaf nu filmpje, dus ik lees hierm ee voor de uitslag
Yep en ik vind het raar dat anders is... dit is de juiste volgorde waar Pauline nog op de 2de plaats had moeten staanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:34 schreef conleche het volgende:
'n avond!Ik vond ze niet zo heel best vanavond. Ik mis Pauline. Mijn top 5 van vanavond:
Nikki
Nathalie
Charlene
Nigel
Neil
Als Neil er vanavond nu nóg niet uitgaat dan kijk ik volgende week niet meer.........![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:42 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk die familie van hem zuur kijken elke keer als zijn naam genoemd wordt!
quote:
Mên! Dat heb ik je nou al 3x gezegd door alle topics heen!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij kan een grote band verwisselen onder z'n caravan, meer niet.
Oh, jij hebt meer vertrouwen in hem dan ik, merk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Haartjes fris gewassen!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Liquidootje het volgende:
Ok tijd om te rekken.
Nog goed gedouched Cee?
We droppen 'm in een 'big band' in de oceaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mên! Dat heb ik je nou al 3x gezegd door alle topics heen!
Jazeker welquote:
Daar doet hij niet aan joh. Maar een slet is het welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:46 schreef Cee het volgende:
Dat heet dus een darkroom?
Dat zijn natuurlijke volle lippen hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Charlene kan zo in het LIF breezahtopic met die irritant getuite lipjes
Je hoort me ook niet zeggen dat ze nep zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijke volle lippen hoor.
Ik vind dat zo geil he. Lekker pumpin'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat wordt die uitslag altijd tergend lang uitgerekt met een hoop slappe verhaaltjes
oh okquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hoort me ook niet zeggen dat ze nep zijn.
Ze zijn wel irritant.
maakt niet uit, ze is nog steeds te dik voor de meeste kleding die ze in idols draagtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Is nathalie nu een beetje afgevallen of juist een beetje aangekomen? Moeilijk te zeggen. hmm MAAR er is wel iets veranderd.
Was wat laat met eten en moest in bad tijdens de backstage........quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat voor iets sociaals heb je gedaan ten tijde van idols?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef Liquidootje het volgende:
mcenroe en dochter is hilarisch
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
Heur haar is korter. En ze heeft een elegante jurk aan en niet zo'n kittig kort strak jurkjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:47 schreef Liquidootje het volgende:
Is nathalie nu een beetje afgevallen of juist een beetje aangekomen? Moeilijk te zeggen. hmm MAAR er is wel iets veranderd.
Ik lees gewoon hier weer mee als d'r iemand door is of op de kruk zitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zit nu ook continue te zappen. Jammer dat het tegelijkertijd is.
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
het erge is dat ze 25 jaar geleden ook zo danstequote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
Ha zussiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Heur haar is korter. En ze heeft een elegante jurk aan en niet zo'n kittig kort strak jurkje
Je maakt mij weer gek conniquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Was wat laat met eten en moest in bad tijdens de backstage........
En de computer is boven hier
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
Ha! Valselieve zuster!quote:
Da blauwe pak is volgens mij van voor jouw tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
Jaaah, dat was geweldigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepunt van de avond!
Ha, ik ben je voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil hier zo graag een icon van maken.
Filmpje!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef W-A het volgende:
Als Neil er niet uit gaat pleeg ik zelfmoord
beloof je datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef W-A het volgende:
Als Neil er niet uit gaat pleeg ik zelfmoord
Heb je wel eens een man van 130 kilo af zien rennen op een 16 jarige joch en zijn broek omlaag te trekken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:00 schreef Greys het volgende:
Oh god. Neil door straks en Nathalie er uit.
Gordon, dat wordt lachen dan
Het brengen van de uitslag is op een papiertje gezet door de regie, waardeloos, maar Wendy vind ik een toppertjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:58 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een anti-climax dankzij het slecht overbrengen van dat skelet genaamd wendy
M'n vader ging kapotquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Svensational het volgende:
Jerney maakt een vreugdedansje vanwege Neils exit!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef Svensational het volgende:
Jerney maakt een vreugdedansje vanwege Neils exit!
[ afbeelding ]
Dat is echt ook weer zoiets he.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:03 schreef dronkeykong het volgende:
Zo dat scheelt weer 30 plaatsen die de familie kampert nodig heeft in de studio
Ik moet er van huilen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt van die mensen he, die zeggen dat het sexy is als mannen huilen he....
DIE HEBBEN HET FOUT!!!
bruiningscremequote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is er nu met de wijnvlek gebeurd?
denk serieus dat nathalie volgende keer kans heeft om er uit te gaan, die gaat in ieder geval niet meer winnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:02 schreef djkoelkast het volgende:
Goedzo, volgende keer Nathalie eruit.
Om Jerney of om Neilquote:
Het waren zijn huiltepunten geloof ikquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Greys het volgende:
Hij heeft toch wat afgejankt he, als je het zo achter elkaar ziet helemaal
Bij mij stromen de tranen ook over mijn wangen, maar dat is van blijdschap. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt van die mensen he, die zeggen dat het sexy is als mannen huilen he....
DIE HEBBEN HET FOUT!!!
Jouw reactie + filmpje.quote:
Dat zou mooi zijn!!! Vind het een vreselijk kind....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk serieus dat nathalie volgende keer kans heeft om er uit te gaan, die gaat in ieder geval niet meer winnen
Ik ga ervan uit ja godtering oprotten nouquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is echt ook weer zoiets he.
We nemen gewoon meteen aan dat hij en zijn hele familie vanaf nu niet meer aanwezig zullen zijn.![]()
Alle shows zijn vertegenwoordigd ja. Van I tot X.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef Bellatrix het volgende:
Oh my god, ik heb Idols niet gevolgd, maar heeft deze familie niet al een keer eerder meegedaan?
Ja Shakira. Zij schminkt altijd zijn wijnvlek weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef Cee het volgende:
Bedankt hij Shakira?
Zei hij nou "Jullie hebben het zo ver laten komen."?
Ik heb wel een beetje medelijden met 't jong. Een beetje he.
Oh oh papa wordt pissed.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef Cee het volgende:
Vieze stinkende zemeltrut van een Wendy met haar gemiesbouwman door die godganse uitzending.
Dan moet je ook eens op haar hoofd letten als ze dat zegt, dan wordt het helemaal sufquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat zegt Wendy 'Nikki' altijd suf zeg.
Jonge die was zo bang als wat toen die pa continue gefilmd werd met de familie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Valt me nog mee dat Gordon geen feestje aan het vieren is
Ok jouw voorspellende droom was waarheid.quote:
wie noemt zijn kind in nederland nou shakira, of madonna of beyonce.....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:08 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ja Shakira. Zij schminkt altijd zijn wijnvlek weg.
Eensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ok jouw voorspellende droom was waarheid.
Maar jouw smaak is nog steeds barslecht
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:11 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wie noemt zijn kind in nederland nou shakira, of madonna of beyonce.....
Hadden ze hem niet gewoon helemáál weg kunnen schmincken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het is Sjaar en Ira. Twee mensen zijn er nodig om die wijnvlek goed te kunnen moffelen.
Juist, dát ja!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:13 schreef conleche het volgende:
He gelukkig, Neil eruit. Maar nu vond ik hem toch wel zielig. D'r zit niet zo veel kwaad bij dat jong. Maar wel fijn dat ik er nu niet meer naar hoef te luisteren..
Laat die Charlene dan maar winnen, kan Nikki tenminste een plaat maken met muziek die ze zélf ook leuk vindt...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:18 schreef Svensational het volgende:
Volgende week Nigel eruit, dan Nathalie, en in de finale wint Nikki!
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:07 schreef Svensational het volgende:
"17 jaar, en hij begint net"Hij is al minstens 16 jaar bezig
!
Misschien vcindt Nikki hoempapamuziek leuk, of Imca Marinamuziek. Dan heb je er nog niks aan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat die Charlene dan maar winnen, kan Nikki tenminste een plaat maken met muziek die ze zélf ook leuk vindt...
Ik dénk dat dat wel mee zal vallenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Misschien vcindt Nikki hoempapamuziek leuk, of Imca Marinamuziek. Dan heb je er nog niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |