Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:21 schreef Yavido het volgende:
Zozo, interessant gesprek tussen Brian & Amanda, Selene
Ze gaan Claire zo weer erbij betrekken bij hun groepje.
Brian: "We gaan Erik buiten sluiten, hehe'
Brian: "wat is leuk om vanavond te doen? "
Selene "Ik ga het niet te laat maken want ik vertrek morgen om 11 uur om te winkelen"
Pffflikker die doos eruit !
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Ja, absoluut.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh, Eric zal het wel heel erg vinden dat die niet met Brian mag meespelen![]()
[ afbeelding ]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.quote:
Dat zie je verkeerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen slecht idee. Toch denk ik dat Brian de opdracht heeft tv te maken, hij komt met het ene naar het andere idee, al dan niet ingegeven door de FEBO.
Dilana valt weer de cameraman aan, kuthond.
Luc zei in het telefoongesprek dat ze 'het' niet hadden gedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijken
Ja, Mike is heel fel tegen Huub aan het spelen. Maar zodra Huub hem confronteerd dan trekt die zijn mond niet open, en gaat die boos voor zich uit zitten staren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.
*container regelt*quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef beequeen het volgende:
Kan iemand die klotezwerver met zijn grote bek en Brian adoratie nu uit dat hok verwijderen.
Een glijerig stemgeluid van Brian en een onverstaanbare Mike....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:26 schreef ruby het volgende:
Dat belerende toontje van Brian tegen Mike.
Pfff, focking lul.
Top mix idd, alleen jammer dat N er helaas ook in meespeelde .. Was helemaal van mn plaat gewist inmiddelsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
Uit de oude doos (Kom op Yuri ! Je KAN het)
http://www.youtube.com/watch?v=DHBntfZ1Z9E
Zal hij je dankbaar zijn, is veel steviger dan een kartonnen doosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |