Tenzij ze het koud heeftquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:01 schreef Liess het volgende:
Deze al bekend btw :
http://youtube.com/watch?v=cwUzrDKu3Go&feature=related
Stel je niet aanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een waarschuwing was op z'n plaats geweestSchrok me dood
Yavido weer in tha house.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:10 schreef Yavido het volgende:
Quintin: "zo, vannacht weer lekker draaien! Ik ga o.a. Fedde le Grand opzetten!
Lieke: "Pff, alweer? Maar hey, jij bent de dj"
Quintin: "wtf? Ik zeg alleen dat ik die plaat ga draaien? Wil je wat anders horen dan?"
Lieke: "Oh laat maar! Altijd als ik !!! iets leuk vind !! En ja ik heb die plaat al zo vaak gehoord, en hey als ik iets anders wil horen? Waarom wordt er nooit naar me geluisterd![]()
"Quintin: "omfg, dramaqueen"
Lieke: "" [/i]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou, naar Camden Market hoeft ze niet meer te gaan
Ach, ik neem het hem niet zo kwalijk, zijn internetverbinding in zijn kartonnen doos lag er vast vaak uit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:16 schreef beequeen het volgende:
Mikey denkt dat Natasja wel een gezellige vrouw is.
Oeh, effe denken.......moeilijk moeilijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Heeft iemand een voorkeur hier?
Mijn streams zijn nog steeds kapot, het geluid switcht telkens van de één naar de andere stream, ik kan dus fijn van binnen en buiten "genieten" zonder zelf te hoeven kiezenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Wat een drama streams. De keuze is: Silicone, Rat en Zeur of Dennix, overstaanbare Mikey, Claire en Eric.
Een stream op Tanner?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:19 schreef beequeen het volgende:
Zou toch best kunnen. Ik herinner me nog het verhaal van LL dat hij Dennis in de gaten hield en daarom expres het dekbed een 'bepaalde' beweging gaf. Maar ja, ik kon er ook niet onder kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Volgens mij ging dat over het bluffen over het telefoongesprek tussen Luc en Huub.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef mazaru het volgende:
Ja hoor, Mike verteld tegen Nix dat Huub aan het bluffen was over de sex tussen Luc en Nada
Kan die gozer niet weg???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |