absoluutquote:
Kom je eens melden in Psychologiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:35 schreef Wicha het volgende:
Dat klonk echt weer supergoed! Het beste optreden van vanavond.
Serge..... jaaaaahhhh die was erg.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Er was in één van de vorige edities ook zo`n Neil-achtige kandidaat, weet niet meer wie.
Die werd er toen onverwachts uitgestemd, en werkelijk iedereen op het forum was blij.
Ik hoop op een herhaling, vanavond.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, The Mothman Prophecies is een toffe film
Maar toch maar In Rosso, wil Leontine Borsato wel eens horen zingen
Ik had een zwak voor Sergequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Serge..... jaaaaahhhh die was erg.
Denk overigens wel dat dit de laatste avond voor Neil zal zijn. Al mag Charlene voor mij ook wel foetsie.
Ik vond Ivar ook stukken beter. Alleen jammer dat hij zo slecht was met zijn teksten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hadden gewoon Ivar erin moeten laten, dat gozertje kan echt best goed zingen.
http://www.youtube.com/watch?v=YdHcoEnPY_4
Charlene, Neil & Nathalie.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond ze allemaal zo slecht, dat ik niet kan kiezen wie eruit moet.
Goed inzepen he Cee'tjequote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
Ik ga douchen. Al dat ranzige gezang uit m'n haar wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |