Mee eens. Er zijn volgens mij uberhaupt niet meer dan 10 mensen die aan deze competitie meedoen. En lang niet iedereen kan elke dag, dus er zal nooit een volledige opkomst zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:24 schreef ruud_fr het volgende:
sinds wanneer hangt het van het aantal inzendingen af of er een jury komt
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, uitslag komt denk ik morgen dan maar. Het is half 5 en er is nog geen enkel onderschrift geplaatst.
Of we moeten ons aan de regels houden, dan is iemand bij een enige inzending gewoon de winnaar
Komt omdat de foto te laat geplaatst is. Ik kijk altijd na de uitslag nog een paar keer of er een foto is, en dan plaats ik een onderschrift.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
7 inzendingen vind ik nou niet echt veel.
Wachten tot morgen lijkt me, maar we zijn met meer dus als er andere suggesties zijn
quote:Tim86
Djokovic fanclub reageert op Novak's afzegging voor Rotterdam: "Wij snappen er de ballen van!"
quote:beertenderrr
Website martijn.org organiseert dit jaar wederom een tenniskamp, geef je nu op! Alleen voor minderjarigen en jonger.
quote:Colplay
Alle tegenstanders die Roddick ooit verslagen heeft op 1 foto.
OP van dit topicquote:Rumille
Die ballen zijn uit!
Het spijt me, wilde eerst de soort van mededeling van Knipoogje doen maar die bleek te kloppen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het spijt me, wilde eerst de soort van mededeling van Knipoogje doen maar die bleek te kloppen.
quote:Rumille
Ivanovic: 'Mijn oksel wil ook nog even wat zeggen.'
quote:Tim86
Winning beautifully, Sven Groeneveld's nieuwe boek, blijkt nu al een groter succes dan dat van Brad Gilbert
quote:vrolijke-frits
"Hi Andy, I can show you how to win!"
OP van dit topicquote:Gordon_Shumway
Ivanovic zwaait nog eenmaal naar haar publiek nadat bekend is geworden dat ze anabolen heeft gebruikt.
als jij jury was geweest had ik deze ook niet ingezondenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow en met google kom ik erachter dat Sven Groeneveld haar coach is. Ik moet echt wat meer gaan volgen wil ik hier meekomen
Ik wist hetquote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ow en met google kom ik erachter dat Sven Groeneveld haar coach is. Ik moet echt wat meer gaan volgen wil ik hier meekomen
Gewoon doen, als jury kijk ik het wel even na.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als jij jury was geweest had ik deze ook niet ingezonden
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewoon doen, als jury kijk ik het wel even na.
Goed opgelet kzquote:Op zondag 17 februari 2008 23:12 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Andy's jaarsalaris nu eindelijk bekend
vrolijke frits als jury, dus een Andy grap op maat
-edit-
WTFBeertender is me voor
Nou ja, ik verzin wel een andere later.
20.00 uur is toch ok Fritsie ?quote:Op zondag 17 februari 2008 20:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er moet weer ff een vast tijdstip komen voor de uitslag. Op deze manier komen er steeds minder onderschriften
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Goed opgelet kz
Je mag ook een Andy grapje maken hoor.
Gewoon bang de teddy te krijgen hequote:Op zondag 17 februari 2008 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Plus, dat sommige foto's me niet zo liggen of ik geen inspiratie heb.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:24 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Gewoon bang de teddy te krijgen he
Daar trek je je toch niet te veel van aan? Het is al vaak genoeg gebeurd dat onderschriften die ik teddywaardig vond in de punten kwamen en andersom. Dus gewoon insturen...quote:
Tuurlijk maak ik me daar niet druk omquote:Op maandag 18 februari 2008 12:51 schreef Colplay het volgende:
[..]
Daar trek je je toch niet te veel van aan? Het is al vaak genoeg gebeurd dat onderschriften die ik teddywaardig vond in de punten kwamen en andersom. Dus gewoon insturen...
Verkeerd gezien sorry, ik dacht dat jij het was kz die dat zeiquote:Op zondag 17 februari 2008 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Weet van niks Fritsie !
Heeft knipoog zelf gezien![]()
En ik weet het, Thx voor de tip ! maar kan het gewoon niet meer opbrengen, mn held krijgt maar grappen en grollen naar zn hoofdje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |