Toch zou het wel tof zijn als hij weer doorging. Gewoon, voor de leuk. De ergernis. Het gekots.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja fijn, dan gaat ie alsnog door.
Briljantiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:49 schreef crazy_ivan het volgende:
Als dit niet goed genoeg was voor een exit dan weet ik het ook niet meer.
Gorden heeft Neil live proberen te versieren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
Sorry heb het ff gemist werd gebeld. Wat was er nou?
Quote ik de verkeerdequote:
ze klinkt gewoon altijd hetzelfde, staying alive was goed, ook met geschreeuw en zo maar net iets anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt ook denk ik omdat het jouw favoriet absoluut niet is.
Dan luister je toch andersWant wat vond je er niet goed aan dan?
En Neil moest janken van geluk toen ie het door kreegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gorden heeft Neil live proberen te versieren.
Dat. En pak je eigen glas als je ook bier wilt!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
"Je ziet er leuk uit, maar WAT KLINK JE BEROERD!"
En de rest van de familie, graag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Echt. KamperNeil mag rap weer z'n woonwagen in. En laat 'm alsjeblief die vader meenemen
Ik hoop op Neil (geen uitleg nodig) of Nathalie (zingt niet, maar schreeuwt alleen maar continu), maar je zal altijd zien dat de breezahs het winnen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze klinkt gewoon altijd hetzelfde, staying alive was goed, ook met geschreeuw en zo maar net iets anders.
denk dat er vanavond weer iemand eruit gaat waar we het totaal niet van verwachten. ik hoop niet charlene in ieder geval.
vond nigel beter dan nathalie, moet je eens nagaan
Ja, maar ja, dat zegt dus helemaal niks, want je kan niet tegenstemmen. Was dat wel zo geweest, dan was onze Neil wel huilend ter aarde gestortquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan ook smsen voor wie je vandaag liever weg ziet gaan op 3040
Tussenstand 69% Neil, Nigel 11% Nathalie 10%
niet doenquote:
Als dat zou kunnen zou 'ie zelfs negatief uitkomen qua stemmen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat zegt dus helemaal niks, want je kan niet tegenstemmen. Was dat wel zo geweest, dan was onze Neil wel huilend ter aarde gestort
Botoxvergiftiging?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:53 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb ergens wel een zwak voor Jerney.
Is er al bekend waardoor ze motorisch zo slecht is? Zowel qua gezicht en lichaam?
Moet ik alvast de brandweer bellen om het overbodige water (tranen) weg te pompen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Godsamme, had ook nog een koptelefoon op![]()
Gelukkig kan ik hier mijn tranen plengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |