Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaatquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:04 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Op welke plek moet hij staan dan?
Ik betwijfel dat op het middenveld.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Volgend seizoen zal er vast plek zijn als de leegloop echt doorgaat
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:20 schreef Jodelaar het volgende:
Morgen winnen
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef Rumille het volgende:
Waarom speelt Urzaiz nooit?
Koster zegt dat hij een voorbeeldige prof is, goed traint en dergelijke, maar verder?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Omdat je beter Denthemen nog in de spits kunt zetten dan onze Ismael.
Ja dat welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef Silenus het volgende:
Vroeg opstaan, je woont zowat naast het stadion dude. Niet zeiken, gewoon gaan.
Is een beetje te standaard aan t worden doen meer spelersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Bradley direct kopen na dat gebaar richting de psv "fans". Nu al een held
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Geef toe: Het was knap..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.
Wat deed ie dan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef denthemen het volgende:
Voor het deel met de grootste eierdoppen langslopen met de vinger voor zijn mondquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als Ajax daar tegenwoordig op scout. Ze waren dan ongetwijfeld ook zeer onder de indruk van den Ouden die een bekertje opving uit het publiek nadat hij tegen Ajax scoorde.
quote:Geert den Ouden zou in de winterstop een transfer naar Ajax zijn misgelopen. Dat werd afgelopen week gemeld door diverse media. In het Algemeen Dagblad reageert de spits van Excelsior een beetje verontwaardigd. "Ik zal Kelder (directeur van Excelsior, red.) eens vragen of hij informatie heeft achtergehouden in de winterstop", aldus Den Ouden, die in beeld zou zijn als vervanger van de tegenvallende Ismael Urzaiz. "Toevallig weet ik dat zich er een buitenlandse club heeft gemeld bij hem. Dat heb ik ook niet terug gehoord."
Technisch directeur Martin van Geel van Ajax ontkent dat zijn club interesse heeft in de 32-jarige Delftenaar. "Complete onzin! Niet waar", aldus de beleidsbepaler in het AD. Hugo Borst schrijft in zijn column in de krant dat Den Ouden teleurgesteld heeft gereageerd op die mededeling van Van Geel. De aanvaller had in de herfst van zijn carrière wel oren gehad naar een overstap naar De Arena.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |