Tjah, die dokter Fuentes heeft daar tegenwoordig zijn dokterskabinet ergens op de Canarische eilanden hé ...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:41 schreef wdn het volgende:
Goh gaat Veldkamp naar Gran Canaria?
Ach, aanstellerijquote:Op zondag 10 februari 2008 15:48 schreef MiLalaa het volgende:
zo het was wel zwaar voor Wust
Gelukkig hebben ze beide geen voor- of nadeel van de tegenstandsterquote:Op zondag 10 februari 2008 15:52 schreef MiLalaa het volgende:
toch jammer dat ze niet tegen elkaar rijden
Nee, dit was voor het weekend toch eigenlijk niet echt te verwachten.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit had ik totaal niet verwacht, totaal niet (van tevoren dan).
Niet? Ik had er wel rekening mee gehouden.quote:Op zondag 10 februari 2008 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, dit had ik totaal niet verwacht, totaal niet (van tevoren dan).
quote:Op zondag 10 februari 2008 16:05 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke reactie van Paulien, lekker spontaan.
Wust wel een waardig verliezer nu in het interviewquote:Op zondag 10 februari 2008 16:10 schreef Ericr het volgende:
Een waardig kampioene, Wust had het net niet dit weekend.
Als er maar eentje achter mag blijven, dan heeft Martin voor 100% mijn stem. Wat een verveel is dat zegquote:Op zondag 10 februari 2008 16:18 schreef Wilskracht het volgende:
Kunnen ze Herbert niet achterlaten in Berlijn
En terechtquote:Op zondag 10 februari 2008 16:38 schreef MiLalaa het volgende:
lol, Mart breekt in bij de commentatoren, hij vond hun gezever zeker teveel ingekakt en wil het even nieuw leven inblazen
De commentatoren van ESPN zijn ook erg okay!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:48 schreef SCH het volgende:
Herbert is verschrikkelijk, daarom kijk ik atlijd via de BBC
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef Wilskracht het volgende:
Als Olde Heuvel gediskwalificeerd wordt moet nederland de WK afstanden boycotten
Er gebeurt niks, maar het was wel een beetje onoplettend van WOH natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef Wilskracht het volgende:
Als Olde Heuvel gediskwalificeerd wordt moet nederland de WK afstanden boycotten
JA!quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef Wilskracht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |