wanneer ga jij voor mij koken dan hob?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Zeg NEDwanneer ga je nu eens voor me koken dan?

oeh! dat ga ik binnenkort maken!quote:Die aardappies... kook ik niet eens voor .. schillen.. stukjes.. ff spoelen onder de kraan, droog deppen.. pan met scheut olijfolie, beetje boter, aardappies erin.. 1e 10 min.. deksel op de pan.. en dan regelmatig schudden.. hoog vuur dat wel.. laatste 5 a 10 min zonder deksel .. beetje zout/peper op eind evt. uitje.. hmmmmmmmmmmmmm
Goddelijk gebakken aardappies

Ik heb ook nog nooit 'verse' aardappelen gebakken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:32 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, ik woon inmiddels een jaar of 5 op mn eigen, maar ik heb normaal altijd gewoon van die pakjes celavita zegmaar. Wat je dus meteen kan opbakken.
Wel makkelijk, maar dit was veel lekkerder!
Ik denk dat ik dit vaker ga doen, want volgens mij is het ook nog voordeliger (qua prijs dan bedoel ik) dan die voorverpakte dingen!!

vooral die deksel aan het begin is hier cruciaal voor het slagen van de gebakken aardappelsquote:Op maandag 11 februari 2008 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Zeg NEDwanneer ga je nu eens voor me koken dan?
Die aardappies... kook ik niet eens voor .. schillen.. stukjes.. ff spoelen onder de kraan, droog deppen.. pan met scheut olijfolie, beetje boter, aardappies erin.. 1e 10 min.. deksel op de pan.. en dan regelmatig schudden.. hoog vuur dat wel.. laatste 5 a 10 min zonder deksel .. beetje zout/peper op eind evt. uitje.. hmmmmmmmmmmmmm
Goddelijk gebakken aardappies

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |