op de één of andere vreemde manier had ik dat ook wel verwachtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leerzaam anders
Omdat we hier mogen dollen en offtopic gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zeg niet dat ik álles kan koken, maar hmwah.. het komt meestal wel goed ja![]()
maar vraag me wel af waarom dit topic niet in CUL staatvolgens mij is daar een soort EHBK topic
En anders is 't een goed idee voor de net uitgefladderde studentjes..
Ik deed het niet goed?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de één of andere vreemde manier had ik dat ook wel verwacht![]()
maar misschieen idee dus voor TS: kopen een eerste hulp bij koken topic in CUL ofzogenoeg mensen die je wat dingen goed kunnen uitleggen, met alle rust en alle stappen!
En omdat TS in CUL geen topic meer durft te openenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat we hier mogen dollen en offtopic gaan
Kan ik wel begrijpen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En omdat TS in CUL geen topic meer durft te openen
kopen een topic?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de één of andere vreemde manier had ik dat ook wel verwacht![]()
maar misschieen idee dus voor TS: kopen een eerste hulp bij koken topic in CUL ofzogenoeg mensen die je wat dingen goed kunnen uitleggen, met alle rust en alle stappen!
En terechtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat aardappelen bakken best een kunst op zich is natuurlijk en ze het niet kunnenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Een aardappeltje bakken zit er daar niet in hoorDat aardappeltje moet gewokt of gestoomd en dan opgediend op een bedje van verse veldsla of iets dergelijks
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat aardappelen bakken best een kunst op zich is natuurlijk en ze het niet kunnen
Doorslagmoment. Ik ga m'n reeks even openen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
En terecht
Een aardappeltje bakken zit er daar niet in hoorDat aardappeltje moet gewokt of gestoomd en dan opgediend op een bedje van verse veldsla of iets dergelijks
TS wil gewoon een aardappel bakken en krijgt daar hier goede hulp bij
het is gewoon discriminatiequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zeg niet dat ik álles kan koken, maar hmwah.. het komt meestal wel goed ja![]()
maar vraag me wel af waarom dit topic niet in CUL staatvolgens mij is daar een soort EHBK topic
En anders is 't een goed idee voor de net uitgefladderde studentjes..
Ja hallo! Ik heb daar een paar keer iets geroepen over een stuk vlees en dat leverde me meteen een ban op voor heel fok!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Whehehe, jij kan je zeker dat mailtje van mij nog herrinneren?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik deed het niet goed?
Heeeeeeeeeeel misschien zijn er wel mensen die liever hier dan in CUL posten, en ik denk dat NED er daar een van is.
TS, bij deze ben je van harte welkom in CUL en vooral in de reeks die C_C dus inderdaad geopend heeft!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:31 schreef NED het volgende:
[..]
Whehehe, jij kan je zeker dat mailtje van mij nog herrinneren?![]()
Ja, ik kom liever hier dan in CUL ja en zo zie je maar, ook hier word je goed geholpen
jij hebt het hardstikke goed uitgelegdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik deed het niet goed?
Heeeeeeeeeeel misschien zijn er wel mensen die liever hier dan in CUL posten, en ik denk dat NED er daar een van is.
wanneer ga jij voor mij koken dan hob?quote:Op maandag 11 februari 2008 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Zeg NEDwanneer ga je nu eens voor me koken dan?
oeh! dat ga ik binnenkort maken!quote:Die aardappies... kook ik niet eens voor .. schillen.. stukjes.. ff spoelen onder de kraan, droog deppen.. pan met scheut olijfolie, beetje boter, aardappies erin.. 1e 10 min.. deksel op de pan.. en dan regelmatig schudden.. hoog vuur dat wel.. laatste 5 a 10 min zonder deksel .. beetje zout/peper op eind evt. uitje.. hmmmmmmmmmmmmm
Goddelijk gebakken aardappies
Ik heb ook nog nooit 'verse' aardappelen gebakken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:32 schreef NED het volgende:
[..]
Nouja, ik woon inmiddels een jaar of 5 op mn eigen, maar ik heb normaal altijd gewoon van die pakjes celavita zegmaar. Wat je dus meteen kan opbakken.
Wel makkelijk, maar dit was veel lekkerder!
Ik denk dat ik dit vaker ga doen, want volgens mij is het ook nog voordeliger (qua prijs dan bedoel ik) dan die voorverpakte dingen!!
vooral die deksel aan het begin is hier cruciaal voor het slagen van de gebakken aardappelsquote:Op maandag 11 februari 2008 00:43 schreef MissHobje het volgende:
Zeg NEDwanneer ga je nu eens voor me koken dan?
Die aardappies... kook ik niet eens voor .. schillen.. stukjes.. ff spoelen onder de kraan, droog deppen.. pan met scheut olijfolie, beetje boter, aardappies erin.. 1e 10 min.. deksel op de pan.. en dan regelmatig schudden.. hoog vuur dat wel.. laatste 5 a 10 min zonder deksel .. beetje zout/peper op eind evt. uitje.. hmmmmmmmmmmmmm
Goddelijk gebakken aardappies
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |