Dit kan ik alleen maar toejuichenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje over te denken een help-c_c-leren-koken reeks op te zetten. Toch maar doen? Zodat gevallen als NED ook kunnen profiteren?
.

ehm... voor alles wat koken moet geldt: proevenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:31 schreef Wexy het volgende:
[..]
Vind ik best wel een leuk idee.
Recepten in Jip en Janneke Taal. Zoals;
Hoe kook ik macaronie?
En natuurlijk hoe lang moet een bloemkool koken?

He psst ga je tandenpoetsen joh.. sesamstraat is allang afgelopen..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm... voor alles wat koken moet geldt: proeven
als het goed smaakt: afgieten
als het ranzig is: doorkoken
als het uit mekaar valt: dan heb je het te lang laten koken
is het nou écht zo moelijk?

Met alle respect, niemand is geboren met die kennis, dat moet je leren.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ehm... voor alles wat koken moet geldt: proeven
als het goed smaakt: afgieten
als het ranzig is: doorkoken
als het uit mekaar valt: dan heb je het te lang laten koken
is het nou écht zo moelijk?

Jij kunt "zomaar" alles maar dan ook alles koken?quote:

ja, da's waar.. m'n zusje heeft een vloeibare lasagna gemaaktquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:45 schreef santax het volgende:
[..]
Met alle respect, niemand is geboren met die kennis, dat moet je leren.

Ik vond het ook wel leerzaam andersquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zeg niet dat ik álles kan koken, maar hmwah.. het komt meestal wel goed ja![]()
maar vraag me wel af waarom dit topic niet in CUL staatvolgens mij is daar een soort EHBK topic
En anders is 't een goed idee voor de net uitgefladderde studentjes..

op de één of andere vreemde manier had ik dat ook wel verwachtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leerzaam anders

Omdat we hier mogen dollen en offtopic gaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ik zeg niet dat ik álles kan koken, maar hmwah.. het komt meestal wel goed ja![]()
maar vraag me wel af waarom dit topic niet in CUL staatvolgens mij is daar een soort EHBK topic
En anders is 't een goed idee voor de net uitgefladderde studentjes..

Ik deed het niet goed?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
op de één of andere vreemde manier had ik dat ook wel verwacht![]()
maar misschieen idee dus voor TS: kopen een eerste hulp bij koken topic in CUL ofzogenoeg mensen die je wat dingen goed kunnen uitleggen, met alle rust en alle stappen!

En omdat TS in CUL geen topic meer durft te openenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat we hier mogen dollen en offtopic gaan

Kan ik wel begrijpen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
En omdat TS in CUL geen topic meer durft te openen
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |