Maar voor mn gevoel heeft ze dat wel verdiend, ik weet dat er zat mensen zijn die Bianca niet mochten maar ik vond haar de enige die écht oprecht was.
Haar eindspeech was voor mij de doorslag, hoe ze vertelde dat ze er uberhaubt al uit wou om niet meer te nomineren gezien ze de bewoners echt als vrienden zag, klonk voor mij heel logisch.
Als ze daadwerkelijk zo goed zou kunnen 'liegen' dan verdiend ze een rol in GTST, maar geloof me.... het is een heel tof wijf. En dat standpunt blijft.
Mensen die het noodzakelijk vinden om nu in deze topic te 'flamen' moeten nog maar eens nadenken hoe de andere dames zich tot nu toe gedragen hebben. (Met uitzondering van Karin.)
Grtz,
MiRR0RMaN.
Zouden jullie Bianca willen tegenkomen in een afgesloten ruimte?
Ik hou van jullie
quote:
op 10-28-1999 om 11:55 PM schreef Jessicaa het volgende:
Nou meid oprotten en niet meer op tv komen graag....
Hetzelfde aan jou.... en als antwoord op of ik Bianca zou willen tegenkomen in een afgesloten ruimte.... nopes, heb geen crush op haar want ze is niet echt knap of zo. Het is dus puur en alleen het karakter dat ik heel erg tof vind. (Ze heeft overigens wel een errrug mooie tattoo)
Ik denk dan ook niet dat ik BB nog heel erg ga volgen zonder haar. Ze kunnen het nu uberhaubt beter 'The men's club' noemen of zo.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-29-1999 om 12:03 AM schreef voyeur het volgende:
Ik zie nu pas de negatieve post net boven me. Jammer. Bianca was het wel waard om een topic monumentje voor op te richten. Het is van de hele groep toch het grootste verlies. Ze was er het langst bij en ze droeg van alle vertrekkers wel het meest bij aan de groep. Kunnen de negatieve posters hun mening dan niet elders kwijt. Kunnen Mirrorman en ik en al die andere anonieme sympathisanten hier werken aan ons testimonial. Bianca zou dat waarderen.
Helemaal mee eens, en thnx. Ik hoop dat de negatieve posters kunnen LEZEN en op hun manier toch nog een beetje respect kunnen tonen aan Bianca.
Grtz,
MiRR0RMaN.
quote:
op 10-29-1999 om 12:15 AM schreef Kozzmic het volgende:
BIANCA RULEZZZ en ik vind het dus erg jammer dat ze besloten heeft eruit te gaan. Met Bianca alleen in een afgesloten ruimte? Ja, ze is de enige in het BB-huis met wie ik het langer dan een half uur zou kunnen uithouden. De reacties op het FOK!Forum zijn ook duidelijk: "You love her or you hate her". Ik mocht haar wel...![]()
Helemaal mee eens man.... U rule 2 m8!
Grtz,
MiRR0RMaN.
The bitch you love 2 hate.
Bianca is O.K. en het is erg jammer dat we nu niet meer van haar buien kunnen genieten. Ze was toch een van de favorieten van mij.
quote:
op 10-28-1999 om 11:42 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:Haar eindspeech was voor mij de doorslag, hoe ze vertelde dat ze er uberhaubt al uit wou om niet meer te nomineren gezien ze de bewoners echt als vrienden zag, klonk voor mij heel logisch.
Ik postte dit net ook in een andere topic:
Ik heb zo'n vaag idee dat Mona & Bianca er uit wilden en misschien zichzelf volgende week vrijwillig zouden laten nomineren door de rest vd bewoners, zoals Bianca al zei in de uitzending. Zou Veronica dit niet hebben willen vermijden met de truuk van de enveloppen?
Is alleen maar een ideetje...
Volkomen onverwacht is uit ons leven gerukt
Bianca
Bianca, je was de hippie in onze commune, en je zult node gemist worden. Het moge je goed gaan aan de andere zijde.
Bianca ik zal je missen.
Ze heeft het nog lang volgehouden met het oninspirerend zootje. Jammer dat ze weg is want met wie moet je je nu nog identificeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |