We hebben hier duidelijk te maken met een kennerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef postmortum het volgende:
Hyuandai
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:07 schreef postmortum het volgende:
plz fix de tt ff
ik kan de op niet meer aanpassen![]()
Ja, die taartschep kreeg ik er helaas bijquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jouw Draak heeft dezelfde foute spoiler als mijn Tuut heeft
ty , ik ben niet goed in op's makenquote:
rijd lastig..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
zo een hebben mijn ouders. zelfde kleur, alleen geen velgen.
jamaar wij houden van onze tuut zoals hij is, met al zijn gebreken, en wij accepteren dat ieder zijn tuut uniek is op zijn eigen wijze wijzequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:25 schreef Youp het volgende:
normaal gaat het bij autoliefhebbers enzo over, de mijne heeft zoveel pk's en van 0-100 in zoveel seconden en de mijne trekt zoveel g in de bochten etc.
hier gaat het over... de mijne verbruikt 1:12! ooooeeeeh.... ja maar die van mij heeft 8 spaaks wieldoppen! aaaaaaaaaah.... die van mij loopt op maar 3 cilinders! extra zuinig... ooooh kijk die kleur... hoeveel kilometers heeft die van jou al gedraaid zonder onderhoud...?
geniaal
Preciesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar wij houden van onze tuut zoals hij is, met al zijn gebreken, en wij accepteren dat ieder zijn tuut uniek is op zijn eigen wijze wijze
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:25 schreef Youp het volgende:
normaal gaat het bij autoliefhebbers enzo over, de mijne heeft zoveel pk's en van 0-100 in zoveel seconden en de mijne trekt zoveel g in de bochten etc.
hier gaat het over... de mijne verbruikt 1:12! ooooeeeeh.... ja maar die van mij heeft 8 spaaks wieldoppen! aaaaaaaaaah.... die van mij loopt op maar 3 cilinders! extra zuinig... ooooh kijk die kleur... hoeveel kilometers heeft die van jou al gedraaid zonder onderhoud...?
geniaal
1:12?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom verbruiken Japanse/Koreaanse auto's altijd zoveel..
![]()
Ons Primera 2.0 131PK rijd 1 op 12 op benzineen 1 op 10 op gas ongeveer
(LPi)
da's niks man.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Waarom verbruiken Japanse/Koreaanse auto's altijd zoveel..
![]()
Ons Primera 2.0 131PK rijd 1 op 12 op benzineen 1 op 10 op gas ongeveer
(LPi)
quote:
Automaat is sowieso wat verbruikeriger dan een schakel.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
1:12?
Ik ben blij als ik 1:9 / 1:10 haal met de opel astra van mijn mams. Is een automaatje en ik heb nogal redelijk pittige rijstijl, gewoon lekker doorrijden en dan zakt het verbruik al snel naar dat.
Laatst was het zelfs 1:8
Briljant jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:25 schreef Youp het volgende:
geniaal
Is niet echt heel zuinig nee, als ik lekker doorrijd schakeld de automaat dus niet voor de 3.000 rpm.quote:Op maandag 11 februari 2008 09:50 schreef Karrs het volgende:
[..]
Automaat is sowieso wat verbruikeriger dan een schakel.
Het gaat hier ook niet over de Atos/Getz, maar over de Lantraquote:Op maandag 11 februari 2008 14:20 schreef GiSaE het volgende:
Van de makers van dit:
[ afbeelding ]
Dus per definitie zuigt hyundai. (zelfde geld voor opel/suzuki)
I second that motion!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:40 schreef Karrs het volgende:
[..]
Het gaat hier ook niet over de Atos/Getz, maar over de Lantra![]()
Lantra's zijn liev![]()
(Maar wel lelijk)
In mijn geval is het voor een mensachtige die een kwalitatief goede auto wil, met comfort en ruimte, die er netjes uitziet en ook nog wat power heeft.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:34 schreef Borkydude het volgende:
Haha, zijn hier daadwerkelijk liefhebbers voor?
Ik dacht dat het meer zo'n auto was voor mensen die het geen kanker uitmaakt waar ze in rijden, wat voor kleding ze dragen, hoe ze eruit zien en dergelijke
En betrouwbaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef Karrs het volgende:
[..]
In mijn geval is het voor een mensachtige die een kwalitatief goede auto wil, met comfort en ruimte, die er netjes uitziet en ook nog wat power heeft.
en bijna niks kost
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
En betrouwbaar
MIjn tuut is gisteren dus gewoon weer goedgekeurd, alleen drie lampjes vervangen
Met drie-en-een-half cylinder?quote:Hij gaat zijn vijfde jaar in met mij. Vier keuringen gehad, een keer uitlaat vervangen, en een keer remschijven. Twee keer zo de keuring dus door. Betrouwbaarheid ten top!
yep, zo heb ik hem gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:09 schreef Karrs het volgende:
[..]
[..]
Met drie-en-een-half cylinder?![]()
Nou, bij mij is alleen de airco onder mijn auto uitgevallen (letterlijk!) en ze hebben er héél lang over gedaan om 'm weer gerepareerd te krijgenmaar hij doet het nu en voor de rest is er aan de Draak nog nooit wat geweest
De auto's van 2000 en later zijn sowieso enorm betrouwbaar. In één jaar stonden ze zelfs boven Toyota (2002 was dat volgens mij).quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:57 schreef NED het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn Hyundai's doorgaans?
Ik was zelf eens aan eht kijken naar een XG30 uit 99 of 2000 ofzo.
Die koop je voor een appel en een ei en zo te zien krijg je er flink wat auto voor je geld
Iemand iets zinnigs te zeggen over de betrouwbaarheid van Hyundai in het algemeen?
Dit verhaal klinkt mij bekend in de oren, moet ik zeggen... weliswaar niet met de elektrische ramen, maar wel met de centrale deurvergrendeling. Vlak nadat ik de Draak had gekocht kwam ik daarachter; de rechterdeur ging niet op slotquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:19 schreef BrandX het volgende:
Oh en airco heb ik niet.
Wat wel stuk is, is een deel van het electrische circuitZijn electrische ramen gaan nog wel open, maar dan gaan ze niet meer dicht
Dus ik heb ze verankerd nu. Over een maandje of anderhalf gaat als het goed is de broer van een goede vriend van mij er naar kijken. Die heeft zijn eigen garage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |