abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60962536
Voor een overzicht van verschillende Spaanse taalscholen (uit het land zelf) en Nederlandse taalorganisaties kan je bijv. kijken op http://www.spaanstaligewereld.nl/leren_sb.php
pi_60963549
Nog best prijzig... voor 4 weken zo'n 450 voor de cursus, 450 voor verblijf, reiskosten, eten/drinken/uitgaan en je bent toch wel snel 2k kwijt

Maar goed dat was ik deze vakantie ook kwijt, denk dat ik volgend jaar dus 4 weken naar salamanca ga. Deze vakantie spanje doorgereisd en degenen die ik leerde kennen die paar weken in salamanca hebben gestudeerd konden best aardig spaans
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:18:41 #53
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60964171
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog best prijzig... voor 4 weken zo'n 450 voor de cursus, 450 voor verblijf, reiskosten, eten/drinken/uitgaan en je bent toch wel snel 2k kwijt

Maar goed dat was ik deze vakantie ook kwijt, denk dat ik volgend jaar dus 4 weken naar salamanca ga. Deze vakantie spanje doorgereisd en degenen die ik leerde kennen die paar weken in salamanca hebben gestudeerd konden best aardig spaans
Ik leer t je voor de helft
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_60964296
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:18 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Ik leer t je voor de helft
Dankje maar nee , ik zit graag in het zonnige spanje Hoor vele goede dingen over Salamanca, en kan ik ook tripjes maken naar Burgos en San Sebastian ed

(kutnederland, ben terug sinds vrijdag en tis deprimerend donker en regenachtig )
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 21:40:59 #55
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60964935
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dankje maar nee , ik zit graag in het zonnige spanje Hoor vele goede dingen over Salamanca, en kan ik ook tripjes maken naar Burgos en San Sebastian ed

(kutnederland, ben terug sinds vrijdag en tis deprimerend donker en regenachtig )
Ik ken het. Mijn Mexicaantje was hier op bezoek en is sinds woensdag weer terug naar Mexico. Dat maakt dit vervelende land niet veel mooier kan ik je zeggen

Salamanca lijkt me ook een erg mooie stad ja. Als je wil heb ik misschien nog wat basisboeken Spaans liggen, kan je misschien wat hoger ingedeeld worden bij je cursus. Hoe hoger, hoe meer je leert...
Vamos el TRI!
pi_60965472
Thanks, maar ik volg spaans op de studie die ik doe, is maar 2 uurtjes per week en heb er tot nu toe zo goed als niets aan gehad maar kan misschien wel helpen om hoger ingedeeld te worden. Boeken enzo heb ik dus al, krijg komend seizoen weer nieuwe lesmethode geloof ik overigens, heb nu Caminos. Maar om echt Spaans te leren heb ik gewoon zo'n taalcursus nodig, hier in NL kom je er niet aan toe om het te oefenen.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:21:04 #57
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60966277
Ja Caminos kreeg ik ook bij zo'n cursus jaar of.....heel veel jaren terug

Ken dat wel, zelfstuderen is not-done als je niet overhoord wordt voor een cijfer ofzo. Met welke organisatie ga je nu?
Vamos el TRI!
pi_60967290
Linguaschools denk ik, maar het is voor volgend jaar dus precies uitzoeken komt later wel... of moet je er vroeg bij zijn (beperkt aantal deelnemers ms)?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:16:07 #59
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_60967892
Lijkt me geen probleem. Je kan ff mailtje sturen vantevoren, maar denk dat er altijd is
Vamos el TRI!
pi_64913670
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 07:20 schreef w8jij17 het volgende:
Ik ben na een maand Salamanca weer terug. Wat een toptijd heb ik gehad.

Het kan geen kwaad om van tevoren mensen te leren kennen, maar je hoeft je nergens druk om te maken. Go with the flow van studenten van je eigen school en via via leer je bijna elke dag wel nieuwe mensen kennen. Het is zo ontzettend gemakkelijk!

Ik ga btw weer terug. Ik sprak de eerste dag geen woord Spaans en op mijn laatste avond had ik erg leuke gesprekken, welliswaar in indianentaal (na 1 maand spreek je echt nog geen vloeiend Spaans) maar toch een wereld van verschil. Dit is gewoon echt de beste manier om een taal te leren.
[..]

Ze zijn volgens mij ook een van de goedkoopste en het is voor mensen die voor het eerst zoiets gaan doen veiliger om van tevoren alles geregeld te hebben. Alleen ga ik de volgende keer zonder voorbereidingen naar Salamanca en regel ik het zelf bij mijn taalschool en ook het appartement regel ik daar zelf. Dat scheelt je 200,- euro.

En neem vooral GEEN airport transfer voor 220,- euro. Ze moeten natuurlijk ergens winst op maken en als je zelfstandig je weg kunt vinden kost het vervoer van vliegveld naar Salamanca je hooguit 20,- euro.
(topickickje)

Zie dikgedrukt... betekend het dat linguaschools e.d. een tussenpersoon is en de daadwerkelijke school anders heet waar je dus ook zelf kan boeken?

Ik ga in Juli, heb er enorm zin in, vorige zomer gebackpackt in Spanje en talloze mensen leren kennen, echt supergezellig... als kwa omgang hetzelfde is en dan ook nog eens een taal leren is helemaal ideaal.
pi_70274262
Hey!

Zit eraan te denken om het van de zomer ook te doen, iemand ervaringen met spaanscursus.nl?

Thanks!
  maandag 22 juni 2009 @ 23:20:18 #62
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_70274347
Zelfs www.inhispania.com gedaan in Madrid, 3 maanden, geweldige ervaring geweest!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_70338788
ik zit eraan te denken het volgend jaar te doen in spanje of latijns-amerika. wie heeft ervaringen met de verschillende accomodaties nationaliteiten en gemiddelde leeftijd? wat is het jongst dat er loopt?
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:56:40 #64
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_70339979
Ik zou het lekker in Latijns-Amerika doen. Het ticket kost je wel veel meer, maar je bespaart op lesgeld, huisvesting en dagelijkse boodschappen. Daarnaast kun je met het Spaans wat je daar leert ook gewoon overal terecht. Spanje kun je altijd nog heen.
[b]@RemiLehmann[/b]
  woensdag 24 juni 2009 @ 23:34:04 #65
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_70343781
True, was ook één van mijn overwegingen. Omgeving verklaarde me voor gek dat ik voor Madrid koos. Achteraf nooit spijt van gehad. Een GEWELDIGE stad, erg veel leuke mensen leren kennen, hele leuke gezellige en goede school, relatief goedkoop... geweldige tijd. Maar idd, wat de ervaring betreft spreekt Zuid-Amerika in principe meer aan, wil er toch altijd nog heen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  donderdag 25 juni 2009 @ 00:07:08 #66
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_70344872
Pluspunt van LA: je spreekt geen Spaans alsof je een spraakgebrek hebt (wijst op standaard-spaans uitspraak van de 'c' en de 'z' )
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')