Ik leer t je voor de helftquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nog best prijzig... voor 4 weken zo'n 450 voor de cursus, 450 voor verblijf, reiskosten, eten/drinken/uitgaan en je bent toch wel snel 2k kwijt
Maar goed dat was ik deze vakantie ook kwijt, denk dat ik volgend jaar dus 4 weken naar salamanca ga. Deze vakantie spanje doorgereisd en degenen die ik leerde kennen die paar weken in salamanca hebben gestudeerd konden best aardig spaans
Dankje maar neequote:
Ik ken het. Mijn Mexicaantje was hier op bezoek en is sinds woensdag weer terug naar Mexico. Dat maakt dit vervelende land niet veel mooier kan ik je zeggenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dankje maar nee, ik zit graag in het zonnige spanje
Hoor vele goede dingen over Salamanca, en kan ik ook tripjes maken naar Burgos en San Sebastian ed
![]()
(kutnederland, ben terug sinds vrijdag en tis deprimerend donker en regenachtig)
(topickickje)quote:Op dinsdag 1 april 2008 07:20 schreef w8jij17 het volgende:
Ik ben na een maand Salamanca weer terug. Wat een toptijd heb ik gehad.
Het kan geen kwaad om van tevoren mensen te leren kennen, maar je hoeft je nergens druk om te maken. Go with the flow van studenten van je eigen school en via via leer je bijna elke dag wel nieuwe mensen kennen. Het is zo ontzettend gemakkelijk!
Ik ga btw weer terug. Ik sprak de eerste dag geen woord Spaans en op mijn laatste avond had ik erg leuke gesprekken, welliswaar in indianentaal (na 1 maand spreek je echt nog geen vloeiend Spaans) maar toch een wereld van verschil. Dit is gewoon echt de beste manier om een taal te leren.
[..]
Ze zijn volgens mij ook een van de goedkoopste en het is voor mensen die voor het eerst zoiets gaan doen veiliger om van tevoren alles geregeld te hebben. Alleen ga ik de volgende keer zonder voorbereidingen naar Salamanca en regel ik het zelf bij mijn taalschool en ook het appartement regel ik daar zelf. Dat scheelt je 200,- euro.
En neem vooral GEEN airport transfer voor 220,- euro. Ze moeten natuurlijk ergens winst op maken en als je zelfstandig je weg kunt vinden kost het vervoer van vliegveld naar Salamanca je hooguit 20,- euro.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |