Klopt, het is allemaal een stuk hipper gemaakt en de garderobe is naar de oude basement (repetitieruimtes) gegaan. Opzich wel beter dan eerst, nu kan je heel wat sneller je jas pakken.quote:Op zondag 10 februari 2008 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
OK, had wel gezien dat de grote zaal nog hetzelfde was, maar de rest zag er toch ineens heel anders uit. Hehe. Er is nu een bar waar eerst de garderobe was, ofzo.
garderobe is naar de oude fietsenkelder gegaan (die dus onder die hal voor de grote zaal zat). De repetitieruimtes zijn nog steeds achter in de kelder (volgens mij bijna recht onder het podium van de grote zaal denk ik).quote:Op zondag 10 februari 2008 22:40 schreef BOKA het volgende:
[..]
Klopt, het is allemaal een stuk hipper gemaakt en de garderobe is naar de oude basement (repetitieruimtes) gegaan. Opzich wel beter dan eerst, nu kan je heel wat sneller je jas pakken.
Ohja, das waar ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
garderobe is naar de oude fietsenkelder gegaan (die dus onder die hal voor de grote zaal zat). De repetitieruimtes zijn nog steeds achter in de kelder (volgens mij bijna recht onder het podium van de grote zaal denk ik).
[..]
quote:Op maandag 11 februari 2008 10:08 schreef Seborik het volgende:
Wie gaan er nog meer naar Assen, maar hebben ook geen zin om dat in het aparte topic te posten?
Lees je het topic wel?quote:Op maandag 11 februari 2008 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga ook weer eens de 013 onveilig maken vrijdag met Misery Index. Brutal Truth was gisteren vet.
Hoezo?quote:
We willen enkel taalkundig de belangrijke positie van de desbetreffende zaal benadrukken. Laat ons.quote:
Mocht die zanger er zijn dan zat hij al lang in mijn band.quote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
We willen enkel taalkundig de belangrijke positie van de desbetreffende zaal benadrukken. Laat ons..
Kent iemand trouwens nog loslopende Heavy Metalzangers in omgeving Zuid-Holland?
?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kent iemand trouwens nog loslopende Heavy Metalzangers in omgeving Zuid-Holland?
Ja, en ik stond niet eens in de pit. WTF zat er in dat bier, ik voel me echt zwaar wasted.quote:
Niet wij.quote:
Heb je een band dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:02 schreef BOKA het volgende:
[..]
Mocht die zanger er zijn dan zat hij al lang in mijn band.
Oh, ik dacht al...quote:
aha icquote:Zuid-Hollands beste Heavy Metalband Roadkill is naarstig op zoek naar een nieuwe zanger.
Dat dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Of pas wanneer je een zanger zou vinden?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |