Ja, voor Windows, want daar hadden we het over. Je zou de PPC-versie van Windows NT4 op een G4 moeten kunnen draaien, maar er is verder nauwelijks PPC-software voor Windows gemaakt, dus veel heb je er niet aan in de praktijk.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Voor onder windows bedoel je?
Ik heb een Powermac G4 in mijn handen hier, en daar draait wel office op...
Kan ik ook wel doen in mijn royale achtertuinquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver, wat een lekker weer: ik heb me lekker met de MBP op mijn balkon genesteld.
Ja, dan schiet het niet echt op inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, voor Windows, want daar hadden we het over. Je zou de PPC-versie van Windows NT4 op een G4 moeten kunnen draaien, maar er is verder nauwelijks PPC-software voor Windows gemaakt, dus veel heb je er niet aan in de praktijk.
Nou alle iPhone owners weer blij?quote:Pubers halen soms het bloed onder je nagels vandaan. Zit je daar als officieus dev team uren, dagen en weken te broeden op een methode om OTB 1.1.2 en 1.1.3 iPhones te unlocken, komt daar die vervelende George Hotz weer. Het is George namelijk die in een woede-aanval binnen 24 uur een oplossing heeft gevonden om recente iPhones met bootloader 4.6 softwarematig te unlocken.
Hoe hij het voor elkaar kreeg? Dat lees je op het webblog van George Hotz. Iets met -0x20000 exploits, secpacks, 0xA03D0000-0xA03F0000 en 'unsigned code executions'.
Download dit bestand, pak het uit en volg de instructies.
Hackers - Apple: 2-1.
Bron
Zie de FiPo in dat berichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou alle iPhone owners weer blij?
Neen, het TL-dock heeft subtielere indicators; heb even een screenshot gemaakt:quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat is toch de Twilight dock?
quote:Van oudsher lijken de Mac gebruikers de meest creatieve mensen te zijn. Naar alle waarschijnlijkheid een gevolg van de allesoverheersende Mac in de wereld van reclame en vormgeving. De stereotype saaie boekhouder wordt direct in verband gebracht met Windows. Een niet geheel onverwachte uitkomst, gezien de alom aanwezige Windows machines in kantooromgevingen. Maar wie is het meest sexy?
Mijn dock staat eigenlijk altijd op 'hidden' en zo klein mogelijk: dit was enkel voor de screenshot.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:42 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Neen, het TL-dock heeft subtielere indicators; heb even een screenshot gemaakt:
[ afbeelding ]
Sobchak, de normale procedure voor dock veranderen is overschakelen naar het 2D-dock, de bestanden in de package van het 3D-dock plakken, en vervolgens terugschakelen?
Zeg, jij hebt ook elk denkbaar icoon in je dock staan, werkt dat nu gemakkelijk voor jou of is't gewoon patserij :p?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |