abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 13 februari 2008 @ 12:42:13 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_56701459
Goeiemiddag

zometeen maar eens richting college
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_56701491
Ik heb straks ook m'n eerste college weer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_56701546
Zo, ik begin aan mn ontbijt
Hajeto!
pi_56702020
Ok, waarrrrr is het dichtsbijzijndste (waddenzee-)strand? Ik meen me te herinneren dat Harlingen gewoon één en al dijk is, iig in de buurt van de boot. Kan ik gewoon op goed geluk ergens naar het noorden van Groningen rijden en dan kom je vanzelf wel bij strand terecht? Of is de gehele kust in het noorden een dijk?
pi_56702161
De kusten die ik ken (bij Wierum (Fr), Nes en Lauwersoog) zijn voornamelijk dijk inderdaad. Is het geen idee om met de boot naar Schiermonnikoog te gaan? Daar ben je in no time dan.
pi_56702219
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:11 schreef MaxMark het volgende:
Ok, waarrrrr is het dichtsbijzijndste (waddenzee-)strand? Ik meen me te herinneren dat Harlingen gewoon één en al dijk is, iig in de buurt van de boot. Kan ik gewoon op goed geluk ergens naar het noorden van Groningen rijden en dan kom je vanzelf wel bij strand terecht? Of is de gehele kust in het noorden een dijk?
In Groningen is geen strand volgens mij, maar over de dijk wandelen en bij de visafslag een visje eten in delfzijl is ook leuk
Ik meende dat harlingen wel een strand had maar dat weet ik niet zeker
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_56702389
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
De kusten die ik ken (bij Wierum (Fr), Nes en Lauwersoog) zijn voornamelijk dijk inderdaad. Is het geen idee om met de boot naar Schiermonnikoog te gaan? Daar ben je in no time dan.
Mja, maar dan moet je eerst dus met de boot en vervolgens naar het noorden van het eiland, omdat de zuidkant ook alleen maar dijk is. Lopen is te ver, dus dan moet je ook nog een taxi nemen naar de noordkant. Erg veel gedoe als je alleen maar even een strandwandeling wilt maken
Maar lief dat je meedenkt
pi_56702411
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:20 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

In Groningen is geen strand volgens mij, maar over de dijk wandelen en bij de visafslag een visje eten in delfzijl is ook leuk
Ik meende dat harlingen wel een strand had maar dat weet ik niet zeker
Thx, ik ga dan toch maar even googlen naar de 'voorzieningen' in Harlingen.
pi_56702454
In de post hier een stukje boven waar ik Harlingen zei, bedoelde ik Lauwersoog
Harlingen is toch net een stukje te ver.
pi_56702480
Is het IJsselmeer te ver weg? Zijn daar geen stranden? Ik weet 't niet hoor, ben er nog nooit geweest.
pi_56702510
Kwartet. Harlingen lijkt inderdaad een stuk strand te hebben, maar ziet er niet veel langer dan 200 meter uit (Google Earth).
pi_56702547
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het IJsselmeer te ver weg? Zijn daar geen stranden? Ik weet 't niet hoor, ben er nog nooit geweest.
Mja, maar is geen zee. En dat is wel een kleine vereiste.
Kwartet-brekert
pi_56702573
Delfzijl heeft een heeel klein stukje strand, maar of dat nou de moeite is.
Hajeto!
pi_56702587
Naja, als 'backup' heb ik het Groninger Museum gepland. En de reserveringen voor het dinér zijn ook al gemaakt. Maar toch, straaaannd
pi_56702605
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:33 schreef Crack_david het volgende:
Delfzijl heeft een heeel klein stukje strand, maar of dat nou de moeite is.
Ik zie het. Mijn kamer heeft nog bijna een grotere oppervlakte dan dat stukje strand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')