quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:17 schreef Marble het volgende:
Het is niet deel 101 meer tong, maar deel
[ afbeelding ]
Ja, ik verwacht heus niet dat je tegen mij lacht hoorquote:
Dit is deel 102, en jij herhaalt het 101 Dalmatiers-plaatje uit het vorige deelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:23 schreef tong80 het volgende:
Er ztaan toch plaatjes ? Wat heb ik nu weer gout gefaan ?
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vind die Dalmatiërs eigenlijk ook niet zo hoor.
Ik vind eigenlijk heel die OP niks zo.
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:24 schreef Wickedangel het volgende:
topic 673
Waar maak ik me druk? Ik zeg gewoon dat ik die plaatjes niet mooi vind.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
Ik hoop dat ook niet meer mee te maken.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef ElizabethR het volgende:
Maar dat is in 2072!! Dan ben ik toch allang dood.
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:29 schreef Marble het volgende:
Het zegt gelukkig veel over hoe goed we het allemaal hebben dat we ons zelfs nog druk kunnen maken om plaatjes van getekende hondjes.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:33 schreef Lamonn het volgende:
Ik heb niet zozeer moeite met het dalmatiersplaatje, als meer met het plaatje in de OP, dat lijkt teveel op zelfverheerlijking, terwijl we allemaal ongelooflijke losers zijn.
quote:
Precies, daarom hoeft Marble zich er ook niets van aan te trekken, en moet dat plaatje gewoon in de OP. Ik vind het alleen niet mooi. Boeien!!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 02:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Maar nu is het tekstje ook weg. Niet dat iemand ooit nog een OP leest
Maar het is ook weer zonde van Marbles huisvlijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |