SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef bar_rel het volgende:
Als mega supernatural fan..vond ik deze episode wel tegenvallen.
Alleen de gay story was cute![]()
![]()
Oh ja dikke spoiler over Bela over Season 4...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PeRi op 27-04-2008 11:48:22 (spoilertags gezet) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.15;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.16;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste aflevering!!!
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef bar_rel het volgende:
Episode descriptions van de overige 3 afleveringen;
Spoilers ahead..
3.14;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.15;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.16;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste aflevering!!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Dank je! Scheelt mij weer wat tijd anders had ik ze allemaal moeten kijken.
.
Ik heb eigenlijk weinig moeite om die spoilers niet te lezenNu ben ik tof
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Dank je! Scheelt mij weer wat tijd anders had ik ze allemaal moeten kijken.
Ze worden allemaal goed, ik ruik het;
Trouwens;
(hiervoor kijk je toch Supernatural)
Ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:54 schreef bar_rel het volgende:
Trouwens;
[ afbeelding ]
(hiervoor kijk je toch Supernatural)
Geef mij dan maar Bela
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Weet iemand waarom de aflevering van gisteren nog niet te downloaden is? Meestal staat die toch meteen online.![]()
Ik heb ook nooit geduld hoor, eerste wat ik doe op vrijdagochtend als Supernatural weer is geweest is meteen kijken...![]()
wanhopig he
Welnee, hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:10 schreef Liquidootje het volgende:
Wij kijken naar het verhaal. Jij kijkt om je odol weg te werken volgens mij.
![]()
Het verhaal is leuk hoor! En tja, de jongens zijn gewoon een extraatje toch
"What if it really is dad? What happens if he calls back?"
"What do you mean?"
"What do i say?"
"... Hello?"
"Hello? That's what you come back with, hello?"
"Uh..."
"Hello?!"
Jaaa hij was weer leuk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: