Ik zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is trouwens wel heel goed geweest dat ik die promo niet heb gekeken, die staat namelijk bol van de spoilers
En bar_rel, aangezien ik groot fan ben van deze serie net zoals jij en ik dus regelmatig dit topic bezoek, zullen we afspreken dat je de korte synopsissen (zoals in de OP van dit topic) in spoilertags zet?![]()
![]()
Ik krijg bij wijze van spreken echt overal rode uitslag bij het lezen van spoilers van deze serie
[/miepen]
Goed bezigquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Echt een heel gave boeiende serie.Ben via een reactie bij het reapertopic op deze serie gekomen en heb binnen een week alle afleveringen gezien.Bedankt joox en RIP.Super dat er nog afleveringen komen in april en er een vierde seizoen aankomt.Bevalt me nog beter dan Heroes.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik weet niet of je er al bekend mee bent, maar dan wil ik je zo zijdelings het IMO briljante Dexter aanraden
En bar_rel:![]()
![]()
Supernatural is de beste seriequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Zal dan even mijn mening geven als ik de eerste aflevering heb gezien.
Ik was vroeger nooit iemand die veel naar series keek maar damn, in de laatste tijd zijn het er toch verslavend veel.Heroes, Reaper, Supernatural en Sarah Connor Chronicles.Allemaal mijn genre.Misschien nu Dexter nog erbij.
Ik vind Bela wel een lekker ding.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Supernatural is de beste serie![]()
En de boys maken het allemaal nog even lekkerder he![]()
![]()
Bela is wel een knappe meid ja, ik vind haar accent wel nicequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik vind Bela wel een lekker ding.Goed dat ze ook wat meer vrouwen in de cast hebben.Kan niet zijn dat alleen homo's bediend worden.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:27 schreef kitchenbreak het volgende:
NET5 wil nu Supernatural om 23.30 uitzenden in 2006 deden ze dat om 22.30 goeie zet NET5
Oh mijn god..die is geilquote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Weet eigenlijk iemand of de Limited Box Season 1&2 ook nederlandse ondertitels bevat? Hij is relatief goedkoop bij amazon.Kon het niet vinden via google.Misschien weten jullie het.
http://www.amazon.co.uk/Supernatural-Limited-Complete-Exclusive-Amazon-co-uk/dp/B000WDY8FS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1205175406&sr=1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over de season finale;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Nopequote:Op donderdag 3 april 2008 10:21 schreef PeRi het volgende:
Iemand al ergens goedkoop een dvdset van seizoen 2 (compleet) gevonden?.
Het beviel niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Bedankt voor de tip.Zal dan even mijn mening geven als ik de eerste aflevering heb gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:48 schreef bar_rel het volgende:
Als mega supernatural fan..vond ik deze episode wel tegenvallen.
Alleen de gay story was cute![]()
![]()
Oh ja dikke spoiler over Bela over Season 4...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PeRi op 27-04-2008 11:48:22 (spoilertags gezet) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.15;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.16;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste aflevering!!!
Correct en tevens juist...![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef bar_rel het volgende:
Episode descriptions van de overige 3 afleveringen;
Spoilers ahead..
3.14;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.15;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3.16;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste aflevering!!!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Dank je! Scheelt mij weer wat tijd anders had ik ze allemaal moeten kijken.
.
Ik heb eigenlijk weinig moeite om die spoilers niet te lezenNu ben ik tof
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Liquidootje het volgende:
Dank je! Scheelt mij weer wat tijd anders had ik ze allemaal moeten kijken.
Ze worden allemaal goed, ik ruik het;
Trouwens;
(hiervoor kijk je toch Supernatural)
Ik nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:54 schreef bar_rel het volgende:
Trouwens;
[ afbeelding ]
(hiervoor kijk je toch Supernatural)
Geef mij dan maar Bela
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Weet iemand waarom de aflevering van gisteren nog niet te downloaden is? Meestal staat die toch meteen online.![]()
Ik heb ook nooit geduld hoor, eerste wat ik doe op vrijdagochtend als Supernatural weer is geweest is meteen kijken...![]()
wanhopig he
Welnee, hoe kom je daar bijquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:10 schreef Liquidootje het volgende:
Wij kijken naar het verhaal. Jij kijkt om je odol weg te werken volgens mij.
![]()
Het verhaal is leuk hoor! En tja, de jongens zijn gewoon een extraatje toch
"What if it really is dad? What happens if he calls back?"
"What do you mean?"
"What do i say?"
"... Hello?"
"Hello? That's what you come back with, hello?"
"Uh..."
"Hello?!"
Jaaa hij was weer leuk![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: