Ik zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is trouwens wel heel goed geweest dat ik die promo niet heb gekeken, die staat namelijk bol van de spoilers
En bar_rel, aangezien ik groot fan ben van deze serie net zoals jij en ik dus regelmatig dit topic bezoek, zullen we afspreken dat je de korte synopsissen (zoals in de OP van dit topic) in spoilertags zet?![]()
![]()
Ik krijg bij wijze van spreken echt overal rode uitslag bij het lezen van spoilers van deze serie
[/miepen]
Goed bezigquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Echt een heel gave boeiende serie.Ben via een reactie bij het reapertopic op deze serie gekomen en heb binnen een week alle afleveringen gezien.Bedankt joox en RIP.Super dat er nog afleveringen komen in april en er een vierde seizoen aankomt.Bevalt me nog beter dan Heroes.
Bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik weet niet of je er al bekend mee bent, maar dan wil ik je zo zijdelings het IMO briljante Dexter aanraden
En bar_rel:![]()
![]()
Supernatural is de beste seriequote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip.Zal dan even mijn mening geven als ik de eerste aflevering heb gezien.
Ik was vroeger nooit iemand die veel naar series keek maar damn, in de laatste tijd zijn het er toch verslavend veel.Heroes, Reaper, Supernatural en Sarah Connor Chronicles.Allemaal mijn genre.Misschien nu Dexter nog erbij.
Ik vind Bela wel een lekker ding.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Supernatural is de beste serie![]()
En de boys maken het allemaal nog even lekkerder he![]()
![]()
Bela is wel een knappe meid ja, ik vind haar accent wel nicequote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Ik vind Bela wel een lekker ding.Goed dat ze ook wat meer vrouwen in de cast hebben.Kan niet zijn dat alleen homo's bediend worden.
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:27 schreef kitchenbreak het volgende:
NET5 wil nu Supernatural om 23.30 uitzenden in 2006 deden ze dat om 22.30 goeie zet NET5
Oh mijn god..die is geilquote:Op maandag 10 maart 2008 19:57 schreef Terpentin07 het volgende:
Weet eigenlijk iemand of de Limited Box Season 1&2 ook nederlandse ondertitels bevat? Hij is relatief goedkoop bij amazon.Kon het niet vinden via google.Misschien weten jullie het.
http://www.amazon.co.uk/Supernatural-Limited-Complete-Exclusive-Amazon-co-uk/dp/B000WDY8FS/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1205175406&sr=1-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En over de season finale;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Nopequote:Op donderdag 3 april 2008 10:21 schreef PeRi het volgende:
Iemand al ergens goedkoop een dvdset van seizoen 2 (compleet) gevonden?.
Het beviel niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Bedankt voor de tip.Zal dan even mijn mening geven als ik de eerste aflevering heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |