Was Lilith niet uitgeroeid?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:04 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Maar ja, als ik zie dat 1 angel al demonen makkelijk aan kan en zelfs Lilith bang is.En god zou keer een legertje engelen sturen. Zijn ze wel aangescheten.
Hmm ik heb de aflevering helaas nog niet gezien, maar ik heb het hier gelezen:quote:Op vrijdag 19 september 2008 11:42 schreef Liquidootje het volgende:
Ehmm... volgens mij niet
Maar ik heb skinner wel gezien bij fringe/true blood/dexter of prison break volgens mij
Castiel schijnt de engel van de donderdag te zijn (quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:44 schreef Ogala het volgende:
Er is alleen geen engel met de naam Castiel in de geschriften, dus...
Naja feitenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van hoeveel je hierover weetLeuke feiten!
Neuquote:Op zaterdag 20 september 2008 21:27 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja ok, maar dit is toch nooit gezegd in de serie ?
Hehe. Mja. Het klink wel als Castiel. Maar er bestaat blijkbaar wel een Cassiel (misschien is dat hetzelfde maar dan met de juiste uitspraak met de extra t?).quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:44 schreef Ogala het volgende:
Er is alleen geen engel met de naam Castiel in de geschriften, dus...
Dus waarschijnlijk iig meer dan 1 episodequote:Recent Role:
Castiel on Supernatural
Birthday:
0-0-0
Birthplace:
Birth Name:
Misha Dmitri Tippens Krushnic
Misha is probably best know for playing the season one badguy, Alexis Drazen, in the FOX series 24 . He will also play an angel of God named Castiel in Season 4 of the CW series Supernatural .
Alexis Drazen!!! Shit ik vond het al zo'n bekend gezicht!quote:Op zondag 21 september 2008 18:11 schreef PeRi het volgende:
Weet ik niet, ik was even op zoek naar de acteur (die helaas alleen in deze rol een hottie is), en er stond:
[..]
Dus waarschijnlijk iig meer dan 1 episode [ afbeelding ]
Mwoah, Castiel had het er over dat er al iets van zes engelen gesneuveld waren in de afgelopen weken. Ik denk dat er dus wel meerdere seals open zijn nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |