abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56616549
quote:
Sam Winchester (Jared Padalecki, Gilmore Girls) has done his best to escape his family's eerie history. Unlike his older brother Dean (Jensen Ackles, Smallville), Sam rejected their father's obsessive quest to uncover the evil forces that claimed the life of the boys' mother, Mary (guest star Samantha Smith). Putting as much distance as possible between himself and his family, Sam left home right after high school and went away to college. His new life includes a beautiful and loving girlfriend, Jessica (guest star Adrianne Palicki), and plans to enter law school. Dean, however, took a very different path, following their father, John (Jeffrey Dean Morgan, Weeds), into the "family business". When Dean arrives on Sam's doorstep with the news that their father has vanished, Sam has no choice but to put his personal plans on hold and join Dean on the road.
After four years apart, the reunited brothers are getting to know one another again, and their familiar sibling rivalries are never far from the surface. Despite the strange childhood they shared, these boys turned out to have very different views of the world. Dean still idolizes John and, although he often appears cocky and fearless, in reality he is haunted by memories of his mother\'s violent death. Sam was too young to remember the awful night that Mary died and has never fully accepted the frightening path his father and brother have followed.

A mysterious phone message from their father leads the Winchester brothers to a California town plagued by a series of unexplained deaths. They soon come face-to-face with the local legend of a Lady in White - a ghostly and beautiful hitchhiker who wanders country roads by night, luring young men to their doom. Though they don\'t find their father, Dean and Sam discover his journal and try to decipher his writings for clues that will help them destroy the spirit.

De cast;
Dean Winchester( Jensen Ackles)

Sam Winchester (Jared Padalecki)

Ruby ( Katie Cassidy) en Bela Talbot ( Lauren Cohan)

Ondertussen zijn er alweer 10 afleveringen geweest van Supernatural Season 3!!

Voorlopig uitzendschema S03 !

S03E11 Mystery Spot 14 feb 08;
quote:
Dean is killed after looking into a case about the disappearance of a man with Sam. The next morning, Sam is shocked to find Dean alive and is hit with the realization that he is reliving the day before.
Promo Mystery spot; http://youtube.com/watch?v=rMI_m-HfHtw
Preview Mystery Spot; http://www.sfuniverse.com(...)ery-spot-first-look/

S03E12 Jus in Belo 21 feb 08;
quote:
FBI Agent Henricksen finally captures Sam and Dean, but is caught in the middle when a horde of demons descends on the small-town jail to eliminate the brothers.

Vanwege Writer Strike is S03E12 voolopig laatste aflevering, maar mocht de strike voor mid-february over zijn, komen er in april/mei nog 2-5 afleveringen; volgens Eric Kripke!

Vorige topic;
  • Supernatural (VS) #2 All hell will break loose!

[ Bericht 12% gewijzigd door bar_rel op 09-02-2008 12:37:00 ]
  • Correct en tevens juist...
    pi_56616582
    Zo, ik heb de OP wat ge-edit!

Ik had even tijd over !

[ Bericht 31% gewijzigd door bar_rel op 09-02-2008 02:33:57 ]
    Correct en tevens juist...
    pi_56620500
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 00:49 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Weet niet of het moeite waard is om te in spoilertags te zeggen, maar toch maar wel gedaan!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Wel tof dat er eindelijk wat ontwikkeling is zit. Hoeveel afleveringen had Sam immers inmiddels wel niet gezegd dat hij Dean's gedrag stom vond? Te veel als je het mij vraagt.
    quote:
    En ik hoop niet dat Dean of Sam iets met die chicks krijgt hoor !11 Dan wordt het net Scooby Doo !!1
    Misschien een paar x van bil ...maar als setje, nee dank je ...ze horen gewoon alleen te zijn en alleen te werk!! Of als series finale dat ze dan iemand krijgen...oh nee ze moeten dood aan het einde, want dat zou een waardig uiteinde zijn!
    Als setje hoeft van mij ook niet per sé, maar elke week even langskomen zou ik niet erg vinden

Bela en Ruby zijn natuurlijk wel een stukje mooier dan Daphne en Velma (want niet getekend)

Nog even een plaatje om de OP compleet te maken:
    pi_56620964
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 12:08 schreef Symer het volgende:

[..]
    SPOILER
    Wel tof dat er eindelijk wat ontwikkeling is zit. Hoeveel afleveringen had Sam immers inmiddels wel niet gezegd dat hij Dean's gedrag stom vond? Te veel als je het mij vraagt.
    [..]

Als setje hoeft van mij ook niet per sé, maar elke week even langskomen zou ik niet erg vinden

Bela en Ruby zijn natuurlijk wel een stukje mooier dan Daphne en Velma (want niet getekend)

Nog even een plaatje om de OP compleet te maken:
    [ afbeelding ]
    Zo, geupdate! Ik had ze eigenlijk express er niet in gezet
    pi_56621569
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 12:37 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Zo, geupdate! Ik had ze eigenlijk express er niet in gezet
    Nu issie perfect
    pi_56624105
    Ik vind die Bela echt tien keer niks.. Ruby is leuker, zij kickt ass Dit was mijn Terug Vindt SPN Post
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_56629029
    Dean ! Sam !

Vette ep .
    Whatever I want.
    pi_56644967
    "Crap.. Bella!
    - Bella? Crap.."

Dat klonk zo leuk
    Ik irriteer me mateloos aan dat accent van Bella!! Hoe Sam ook lag te kwijlen
    En demon-Dean.. echt creepy
    pi_56646893
    Ruby .

(TVP)
    Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
    pi_56648402
    AH ik was 't topic al kwijt
    pi_56681620
    Ik lees net dat NET 5, 13 april begint me Supernatural uit te zenden
    pi_56696373
    Ik heb seizoen 2 af, nu beginnen aan 3

verkapte tvp ja
    Aids.
    pi_56700682
    quote:
    The CW are asking for five or six new episodes of our beloved show now that the writers strike is over according to Firefox News! Only time will tell if we'll manage that many, but here's hoping!
    pi_56734267

Morgen weer
    pi_56752761
    Mystery Spots Wat een vette aflevering zeg

Supernatural
    lekker faxen heel de dag echt genot
    pi_56753169
    Erg toffe aflevering idd.

Ze hadden er wat mij betreft wel een dubbele aflevering van mogen maken, ik vond dat het veel te snel voorbij was.
    pi_56753412
    Ja was weer leuk!

En check deze mega vette promo voor volgende week dan;

http://youtube.com/watch?v=Xi6V4-DNIsE

Echt vet!!
    pi_56753672
    Ik kijk geen promo's en lees geen syonopsissen van afleveringen die ik nog niet gezien heb bar_rel Allergisch voor spoilers enzo
    pi_56754354
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 17:14 schreef bar_rel het volgende:
    Ja was weer leuk!

En check deze mega vette promo voor volgende week dan;

http://youtube.com/watch?v=Xi6V4-DNIsE

Echt vet!!
    pi_56754682
    quote:
    Op vrijdag 15 februari 2008 17:25 schreef wolfrolf het volgende:
    Ik kijk geen promo's en lees geen syonopsissen van afleveringen die ik nog niet gezien heb bar_rel Allergisch voor spoilers enzo
    Maar deze promo is echt ubervet...een promo van 1 minuut gewoon !

Maar je doet er wel goed aan om alles voor verassing te houden, ik weet meestal al 5 afleveringen van te voren wat er komt
    pi_56771875
    Ben ik dan de enige die dan echt lichtelijk een beetje van de verhaal lijn baalt? Dacht dat ze weer zoals eerst van die creepy cases gingen oplossen. Was echt blij met die foto. En dan weer dat dean-gaat-dood-en-dan-is-het-sam-tegen de rest verhaal. Waarom dat niet ergens zo tussendoor doen zoals de eerste twee seizoenen. Zal misschien met die strike te maken hebben...

Maar desalniettemin vond ik het echt een stoere aflevering! De humor is als vanouds.. Echt die koppen die die gasten trekken.. En Sam! Damn als die echt badass wordt dan is ie zo cool he. Alleen ergens zie je ook wel dat ie zich er zo niet prettig bij voelt. Top acteurs zijn het ook.
    Seen it all done it all, can't remember most of it
    pi_56772856
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef Hopey het volgende:
    Ben ik dan de enige die dan echt lichtelijk een beetje van de verhaal lijn baalt? Dacht dat ze weer zoals eerst van die creepy cases gingen oplossen. Was echt blij met die foto. En dan weer dat dean-gaat-dood-en-dan-is-het-sam-tegen de rest verhaal. Waarom dat niet ergens zo tussendoor doen zoals de eerste twee seizoenen. Zal misschien met die strike te maken hebben...

Maar desalniettemin vond ik het echt een stoere aflevering! De humor is als vanouds.. Echt die koppen die die gasten trekken.. En Sam! Damn als die echt badass wordt dan is ie zo cool he. Alleen ergens zie je ook wel dat ie zich er zo niet prettig bij voelt. Top acteurs zijn het ook.
    Volgens mij wouden ze daar vanaf, van de demon-of-the-week afleveringen en meer een geheel verhaal vormen.

Oh ja vanaf 24 april, nieuwe afleveringen. We krijgen nog 4 nieuwe episodes dan.. !
    pi_56787435
    4 Das nog altijd beter dan 0
    pi_56802783
    Oeh was weer een leuke aflevering, erg leuk en grappig. En meer eps erbij !
    Whatever I want.
    pi_56809777
    Nu Dean een paar maanden "dood" is geweest is Sam echt in een stroomversnelling gekomen qua evilness, een burger zonder blikken of blozen willen opensnijden, Bobby doodsteken.

Dus ik denk dat Dean binnenkort het mietje is
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')