abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3341151
Heb je een songflard, een vage herinnering aan een videoclip, een niet te traceren melodie? Drop het hier, wij weten namen en rugnummers. Als wij het niet weten weet niemand het!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:27:37 #2
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3341226
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:22 schreef Meril het volgende:
Heb je een songflard, een vage herinnering aan een videoclip, een niet te traceren melodie? Drop het hier, wij weten namen en rugnummers. Als wij het niet weten weet niemand het!
dan weet niemand het
pi_3341247
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:22 schreef Meril het volgende:
zeg je bent de koningin niet
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
pi_3341266
Wij is iedereen die zich geroepen voelt om...en dat zijn behoorlijke muzikale connaisseurs over het algemeen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_3341273
33. Heeft iemand die gezien?
Insanus sum
pi_3341308
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:31 schreef _Abu_ het volgende:
33. Heeft iemand die gezien?
Omstreeks deel 1 moesten wij daar nog om lachen.
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:33:52 #7
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3341312
[chazia Mourali modus]
Speciaal voor Meril nog een keertje :
[/chazia Mourali modus]

Van wie is de versie van André Hazes' : 'N Vriend, waarin er op los gescholden wordt

pi_3341325
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:33 schreef Cybart het volgende:
Van wie is de versie van André Hazes' : 'N Vriend, waarin er op los gescholden wordt
Diegene zal ook echt z'n naam erop hebben gezet zodat de volgende dag de advocaten van Hazes voor de deur staan...
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3341343
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:33 schreef Meril het volgende:

[..]

Omstreeks deel 1 moesten wij daar nog om lachen.

Ja, de lol is er nu wel vanaf. Ik vraag wel of hij er mee ophoudt. Uitkomen!!! Uitkomen!!!
Insanus sum
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:36:58 #10
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3341353
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:34 schreef Zander het volgende:

[..]

Diegene zal ook echt z'n naam erop hebben gezet zodat de volgende dag de advocaten van Hazes voor de deur staan...

wel als ie redelijk bekend is geworden ja (het nummer) wordt nu nog ooit in feestcafe's gedraaid
pi_3341377
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:36 schreef Cybart het volgende:

[..]

wel als ie redelijk bekend is geworden ja (het nummer) wordt nu nog ooit in feestcafe's gedraaid

Vraag het eens in het gastenboek van Erik Dikeb.
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:40:32 #12
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3341392
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:38 schreef Meril het volgende:

[..]

Vraag het eens in het gastenboek van Erik Dikeb.

is ie nog ergens goed voor !!!!
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:49:22 #13
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3341506
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 28 februari 2002 @ 20:52:48 #14
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3341557
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef Marble het volgende:
In de musical Aida heb je 3 hoofdrolspelers. Een blanke man, een zwarte vrouw en een blanke vrouw. In de tv-reclame voor de musical zingt die blanke vrouw een nummer dat volgens mij erg mooi is, en nu zoek ik de naam van dat nummer. Anyone?
komt binnenkort op single uit geloof ik, zal eens opzoeken
pi_3341667
Volgens mij bedoel je met die blanke zangeres uit Aida Antje Monteiro, maar hoe het nummer heet weer ik niet... als het het nummer is wat ik denk dan komt dat binnekort op single uit ja...
pi_3341685
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:49 schreef Marble het volgende:
koop gewoon de hele cd
pi_3341733
Edit: een hele domme suggestie

Waarschijnlijk Mijn Pakkie An. Zie www.antje.nl

donderdag 28 februari 2002 @ 21:33:40 #18
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3342101
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 20:52 schreef Cybart het volgende:
komt binnenkort op single uit geloof ik, zal eens opzoeken
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:05 schreef Ez3 het volgende:
als het het nummer is wat ik denk dan komt dat binnekort op single uit ja...
Zou me niks verbazen, is volgens mij een erg goed nummer.
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 21:10 schreef Meril het volgende:
Edit: een hele domme suggestie
'You can't get a man with a gun' was het idd niet nee.
quote:
Waarschijnlijk Mijn Pakkie An.
Nee dat is hem ook niet, geloof ik. Ik zal het eens vragen in het Aida topic. Het zou natuurlijk ook kunnen dat zij het niet alleen zingt maar dat ze gewoon dat stukje eruit hebben geknipt voor de reclame.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3342843
Oke, ik zoek het nummer dat je hoort bij de voorreclame van Buffy. Het is vooral in begin vrij rustig, maar heb het nooit helemaal gehoord omdat het dus maar een reclame voor Buffy. Enig idee?
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_3342939
Elvis Costello - I want you

... geloof ik. Ik kijk niet zoveel TV.

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_3342974
Ik zoek het nummer dat je aan het eind van de film mortal kombat hoort. Dus niet de theme van Mortal Kombat maar het nummer dat je hoort voordat je de keizer ziet.

Weet iemand hoe dit nummer heet?

pi_3344183
Ik heb hem al gevonden het is de theme van Hackers van Orbital. Dus wie het nummer nog meer zoekt zo kan je hem vinden
pi_3344433
Dat nummer heet Halcyon & On & On
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 1 maart 2002 @ 00:05:16 #24
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_3344574
en ik zoek nog altijd het nummer van de eindtune van "de week van willibrord"
  vrijdag 1 maart 2002 @ 09:13:57 #25
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3346583
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 00:05 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
en ik zoek nog altijd het nummer van de eindtune van "de week van willibrord"
Klik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')