Wat is de overtreffende trap van "nou en?" ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:12 schreef paramore het volgende:
Paramore is echt té vet!
Jammer dat je nu veel wannabe-fans krijgt.
Tijdens concerten vervelende 11 jarige meisjes.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is de overtreffende trap van "nou en?" ?
Ik ben jaren geleden naar een Melanie C concert geweest (eerste tour na de Spice Girls). Ik stond vrijwel achteraan in Paradiso op grondniveau en er stond niemand voor me die langer was dan ik. Dat mag best nog een keerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef paramore het volgende:
[..]
Tijdens concerten vervelende 11 jarige meisjes.
Ik kon vorig jaar al tijdens de kleine melkweg show over iedereen heen kijken met m'n 1.83... lol.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef paramore het volgende:
[..]
Met alle respect, maar wat verwacht je dan ook? Paramore is toch hele simpele, voornamelijk op tieners gerichte muziek. Dat die dan in grote getale naar zo'n concert gaan (al dan niet met hun pappie) is dan toch niet zo vreemd?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:22 schreef paramore het volgende:
[..]
mensen die muziek goed vinden omdat het op tmf/mtv word gedraaid als top40 muziek. :]quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:12 schreef Numbie het volgende:
Nep fans? Bestaat dat? Je vindt muziek toch goed of je vindt het niets? Is toch niets neps aan?
quote:Hey guys,
As most of you already know, we have cancelled the rest of our UK/Europe RIOT Tour. First of all, we want to say we are so sorry for letting all of you down. We feel terrible about it and really didn’t expect for this to happen. It probably doesn’t sound like much but we just hate that we won’t get to play this show for those of you who had hoped to see it.
There are a lot of internal issues that have been going on in this band for quite a while now. A lot of it started right around the time we were gearing up for the RIOT Tour in the US. We were able to fight through all of it for this long but unfortunately we weren’t able to keep it together long enough to make it through ’til the end of this tour. We really feel that taking this time is going to give us a chance to get away and work out our personal issues at home and on our own terms. We just aren’t willing to risk the life of our band over one tour. That probably sounds terrible right now, to say that finishing a week of shows wasn’t worth it… but if we can use this next month wisely then we will be a lot healthier for the tours ahead. We hope that - even though it might be hard to understand - that you guys can support us at this time.
Maybe one day we will tell the whole story but for now, just know that all five of us are going to work so hard to get it right. You deserve that and we deserve to make this last as long as possible - and to enjoy every second of it. We love you guys so much. If you could pray for us or just keep us in your thoughts it would be really helpful. You guys have gotten us so far and been the best motivators since day one. We are so sorry for the trouble we caused you guys who bought tickets, fan club members and to all the promoters and venues that we won’t be there to put on a show for. We are extremely sorry to New Found Glory and all their fans who wanted to put on and see a show and who we’ve let down. And lastly, to Lost Alone.
We will keep you guys updated.
Love,
Hayley, Jeremy, Josh, Zac and Taylor
en ze is nog lekker ook <3quote:Op zondag 18 mei 2008 19:04 schreef SandScar het volgende:
Paramore is gruwelijkHayley kan echt goed zingen, krijg er gewoon kippenvel van...
Like, duh.quote:
no doubt maakte geen punkpop, dat was veel softer voor mijn gevoel en heel erg andersquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:59 schreef Maartel het volgende:
Eerste indruk = No Doubt-wannabe's..
Zelfde stijltje, eerste clip leek op Hey Baby met die zwart/wit/rode muur met teksten, en de albumhoes leek ook nog op die van Rock Steady
Ja ik beoordeel bands ook altijd op basis van het artwork en videoclips.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:59 schreef Maartel het volgende:
Eerste indruk = No Doubt-wannabe's..
Zelfde stijltje, eerste clip leek op Hey Baby met die zwart/wit/rode muur met teksten, en de albumhoes leek ook nog op die van Rock Steady
is wel een leuke band vind ik, no nonsense gewoon beetje poppunk muziek.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:20 schreef Platina het volgende:
die gast in dat zwarte staat gewoon de kont van die Hayley te checken
cant blame him tho.
[quote]
Had ik inderdaad ook gezien, ik had hetzelfde gedaan maar dan niet op een foto
Niet alleen daarop, die eerste single deed me er qua muziek ook aan denken.. en dat wordt dan door de hele styling die wel héél erg op die van No Doubt alleen maar versterkt..quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:01 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ja ik beoordeel bands ook altijd op basis van het artwork en videoclips.
Leuk nummer, ik vind het ook een leuke clip hoor! De clip is wat minder flitsend dan mb, maar alsnog vind ik de clip gaaf. Aangezien het echt iets relaxed uitstraalt en je ook eens de wat gevoeligere kant van Paramore ziet (ik bent trouwens helemaal weg van Hayleyquote:Op woensdag 18 juni 2008 22:22 schreef Numbie het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe single That's What You Get? Zelf wel een lekker liedje, maar die clip is niet echt wat je zegt zo opvallend als die van M.B.
Toevallig ga ik vanavond naar Avril. Maar goed, ze lijkt er wel idd op qua muziek en qua stijlquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:51 schreef addict.for.dramatics het volgende:
Ik vind Paramore niet echt te vergelijken met iets. Sommigen noemen Hayley de nieuwe Avril, dat vind ik al helemaal onzin (vooral gezien Avrils nieuwe muziek).
Overigens was het concert weer geweldig.. alleen jammer van de dode mensjes TMF-kijkers waar ik omheen stond.. :S
Hahha, inderdaad. Ik zag er ook eentje met een bordje 'Hayley 4 president'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:08 schreef addict.for.dramatics het volgende:
TMF kijkers, idd. Helemaal springen bij Misery Business en That's What You Get, verder verveeld klappen en 'I LOVE YOU HAYLEY' gillen. (No offense als jij dat deed).
Dat klopt wel, het vorige album van Paramore was inderdaad ook ruiger als Riot.quote:Aah I disagree. Qua oude (Under my Skin) stijl lijken Hayley en Avril een beetje op elkaar, maar qua muziek.. Hayleys stem is veel mooier.
Was vet he? Alleen wel jammer dat Avril zo ongelofelijk kort speelde en dat ze zo stijf was. Maar goed, het was gaafquote:En ik ben ook te vinden in de HMH vanaafmaar dat is eigenlijk meer omdat ik fan ben van haar oudere muziek en stijl.
Vanaf 1:56 word ik echt ongelofelijk verliefd op haar.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 21:52 schreef Fokski het volgende:
Leuke accoustische versie van Misery Business:
Tssss.quote:
quote:
Eensch.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:59 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Avril Lavigne-achtige poppunkmuziek. Een beetje in het rijtje van wannabe-alternatievelingen als Ashlee Simpson, Avril Lavigne, No Doubt, etc...
Ze maken best aardige muziek, onderhoudend.
Eensquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef Kevin.L het volgende:
Paramore is een top band !
17 Juni was helemaal fantastisch !!
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:53 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens de dvd The Final Riot gezien?
Ignorancequote:Op woensdag 15 juli 2009 19:33 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Nieuw liedje op de FP van http://www.paramore.net/
Van veel bands heb je zulke uitvoeringen (lees: hele cd's), vind deze minder geslaagd.quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:53 schreef Numbie het volgende:
*neuriet*ignorance is your new best friend
Iknow! Dat nummer is echt sexy.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:57 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
Morgen komt nieuwe clip van ze uit!
Preview:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:00 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het nummer nog steeds veelbelovend voor het komende album. Dat wel beter dan Riot MOET worden.
Video is alleen leuk omdat je Hayley er in ziet.En daar is alles mee gezegd.
misery business was juist heel erg tegen van die britney S types, toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:46 schreef Numbie het volgende:
Vind het een prima video eigenlijk; iig een stuk volwassener dan die vorige teeny clips...![]()
Die Misery Business video was wel heel erg britney s....
ik vond dat ze dat bij all we know is falling wel vaker hadden, bij riot wat minder en nu weer met ignorancequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:07 schreef Marao het volgende:
Leuk nieuw nummer, hou wel van dat agressieve toontje, mogen ze vaker doen ^^
T verkoopt snel uit denk ik (alleen al 6K hyvesfans willen erheen zo te zien...)quote:Op maandag 7 september 2009 23:32 schreef Kinga het volgende:
Jaaaa, ook maar ff dit topic volgen. Misschien erbij 8 dec
Online via livenation.nl. Krijg je de tix thuis gestuurd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:48 schreef Kinga het volgende:
Wat is de handigste manier om tickets te bestellen? Ben vanmiddag langs de FRS geweest en die wisten nog van niks
Myspace muziek werkt niet bij mij. Geen idee waarom niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:07 schreef ik_jij_en_jou het volgende:
nieuw liedje van het album online!
http://www.myspace.com/paramore
Brick By Boring Brick!
Tilburg is te ver voor mijquote:Op maandag 7 september 2009 10:54 schreef Angel-A het volgende:
8 december in 013
http://www.013.nl/event/3015_paramore
Nee, ik had al gezegd dat ik niet zou gaanquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik had al gezegd dat ik niet zou gaan
quote:Bedankt voor het gebruikmaken van Ticketmaster.nl
U heeft 2 ticket(s) besteld voor:
PARAMORE
013
Di, 08/12/09 20.00 uur
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Nee viespeuk, ik ga nog liever met Yvonne
Dat sta je met MM niet wou je zeggen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:49 schreef Elegy het volgende:
Kweet niet of ik ga. De 6e ga ik namelijk ook al naar Marilyn Manson
En ik ken alleen het album "Riot" van ze en ergens heb ik niet zo heel veel zin om tussen al die emo's te gaan staan
was vorig jaar in de melkweg ook hoorquote:Op maandag 21 september 2009 19:02 schreef Kinga het volgende:
LOL. You Me At Six is bljkbaar ook voorprogramma. http://www.myspace.com/youmeatsix
2 voorprogramma's? Apart... Of dat wat op 013 staat klopt niet.
Schattig he?quote:Op maandag 28 september 2009 11:46 schreef Numbie het volgende:
Heerlijke plaat weer! The Only Exception & Misguided Ghosts zijn
Jaaaaaaaaaquote:
Oeh zijn er al setlists in omloop.quote:Op zondag 29 november 2009 21:10 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik hoop dat ze beginnen met Let the flames begin, maar als ik zo de verschillende setlists bekijk, lijk ik weinig kans te hebben.
SPOILER: De waarschijnlijke setlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind em vies tegenvallen. En 3 supporting acts![]()
quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef Kinga het volgende:Bweeh way too much van dat nieuwe albumSPOILER: De waarschijnlijke setlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind em vies tegenvallen. En 3 supporting acts
![]()
Why? De treinen rijden toch gewoonquote:Op zondag 6 december 2009 15:56 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb mijn kaartjes onder voorbehoud te koop gezet, omdat het erg moeilijk gaat worden er heen te gaan!
Zie Vraag en Aanbod.
De laatste trein gaat om 10 uur weg geloof ik.. bovendien ben ik ziekquote:Op zondag 6 december 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? De treinen rijden toch gewoon
Das kutquote:Op zondag 6 december 2009 17:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
De laatste trein gaat om 10 uur weg geloof ik.. bovendien ben ik ziek
Wel hard gillen he, als je vooraan staat. Anders horen ze je niet.quote:
Ze hoeven mij niet te horen, als ik hen maar hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel hard gillen he, als je vooraan staat. Anders horen ze je niet.
Daarom sta ik dus altijd lekker achteraan; makkelijker naar de bar lopen en het gegil kun je een beetje ontwijken. M'n gehoor is al meer dan genoeg beschadigd...quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel hard gillen he, als je vooraan staat. Anders horen ze je niet.
Setlist van het concert gisterquote:Brand New Eyes Tour Intro
Ignorance
I Caught Myself
That's What You Get
Looking Up
Emergency
CrushCrushCrush
Turn It Off Play
The Only Exception
Pressure
Careful
Where The Lines Overlap
Decode
Encore:
Misguided Ghosts
Misery Business
Brick By Boring Brick
Ach, er niet slechter van worden vind ik geen ramp als het niet veel is.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik heb mn kaartjes verkocht voor een nette prijs van 80 euro, das best netjes en helemaal niet uitbuiterig toch?
Was wel veeel liever gewoon gegaan.. Maarja.
Volgens mij heb ik jou zien lopenquote:
Want? Ik vond 't wel relaxt, was wel megavol en we waren er pas tegen 20:00 vanwege kut-TomTom en kut Tilburg waar je als je aan de ene kant vd parkeergarage staat (omdat de TT dat zegt), en de ingang aan de andere kant is je eerst de hele stad en tig KM's moet rijden omdat je niet zo ff een blokkie om kan wegens opbrekingen en eenrichtingsverkeer en dat soort ellendequote:
Dat bedoel, itt andere zalen kun je hier nog amper vooraan komen als je iets later komt. Daarnaast bestaat driekwart van die zaal uit een grote trap en het geluid is ook nog eens bagger.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want? Ik vond 't wel relaxt, was wel megavol en we waren er pas tegen 20:00 vanwege kut-TomTom en kut Tilburg waar je als je aan de ene kant vd parkeergarage staat (omdat de TT dat zegt), en de ingang aan de andere kant is je eerst de hele stad en tig KM's moet rijden omdat je niet zo ff een blokkie om kan wegens opbrekingen en eenrichtingsverkeer en dat soort ellende
Mwah we stonden op 1e balkon helemaal bovenaan de trappen bij die bar daar. Vond het wel prima geluid en Hayley was erg goed bij stem, vond het echt opvallend dat ze écht zo helder zingtquote:Op woensdag 9 december 2009 08:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel, itt andere zalen kun je hier nog amper vooraan komen als je iets later komt. Daarnaast bestaat driekwart van die zaal uit een grote trap en het geluid is ook nog eens bagger.
Ze zijn inderdaad goed livequote:Op woensdag 9 december 2009 08:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah we stonden op 1e balkon helemaal bovenaan de trappen bij die bar daar. Vond het wel prima geluid en Hayley was erg goed bij stem, vond het echt opvallend dat ze écht zo helder zingt![]()
Maar het is idd wel écht erg vol als het uitverkocht is.
quote:Tilburg! That. Show. Ruled. Got seriously caked by @chachacharley for her birthday... Showered... And I still smell like cake. Happy bday!
about 10 hours ago from UberTwitter
Same here, Youmeatsix gezien, vond het wel redelijk jaquote:Op woensdag 9 december 2009 09:58 schreef splendor het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van het voorprogramma? Ik heb alleen Youmeatsix gezien en die waren best heel aardig.
Linkerkant als je met je gezicht naar bar staat of met gezicht naar podium?quote:Op woensdag 9 december 2009 10:45 schreef Numbie het volgende:
Stond ook achteraan bij de bar (linkerkant), maar vond YouMeAtSix echt waardeloos klinken. Vond Paper Route daarvoor een stuk sterkere songs en betere zangers hebben...
Oh, en yay voor Decode EN I Caught Myself !!
Ik jou niet!quote:Op woensdag 9 december 2009 08:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou zien lopen![]()
Oneens. Ben er nu twee keer geweest. Kwam toen de voorprogramma's al bezig waren.quote:Op woensdag 9 december 2009 08:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat bedoel, itt andere zalen kun je hier nog amper vooraan komen als je iets later komt. Daarnaast bestaat driekwart van die zaal uit een grote trap en het geluid is ook nog eens bagger.
Het ligt er ook maar net aan wie / wat er voor je staat natuurlijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oneens. Ben er nu twee keer geweest. Kwam toen de voorprogramma's al bezig waren.
Beiden keren ben ik bovenaan de trap begonnen en konden we helemaal beneden eindigen.
Ook bij Pressurequote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik let meer op Hayley![]()
Bij welk nummer was het als iemand dat nog weet?
Sowieso al geen Pinkpop toch?quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Numbie het volgende:
Hm, die was mij te emo om eerlijk te zijn. Maar ieder z'n ding
Hopelijk gaan ze nog een festivalletje doen deze zomer.
Eng heh als er eens wat anders gedaan wordt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:45 schreef Numbie het volgende:
Hm, die was mij te emo om eerlijk te zijn. Maar ieder z'n ding
Hopelijk gaan ze nog een festivalletje doen deze zomer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze Turn It Off niet als single gekozen, een van de weinige goede nummers op het album.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze Turn It Off niet als single gekozen, een van de weinige goede nummers op het album.
Idd, lekker nummerquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:06 schreef Asskicker14 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |