Ik zei het fout bedoelde dat het in Europa het nieuws niet vaak haalt. Hier wel ik kan me nog goed herinneren hoe er een busje met mensen aangehouden werd (je kent die busjes vast wel die overal rondreiden met passagiers). En alle inzittenden gewoon geexecuteerd zijn. Gewoon iedereen inclusief bestuurder random. Ik zie ook in de kranten regelmatig foto's ect. Ik zei het dus gewoon verkeerd.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:14 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat dus. Hoewel ik het er niet mee eens ben dat het het nieuws niet haalt: over het algemeen staat er dagelijks wel een aanslag in de krant. Ik kan me nog herinneren dat er een jaar of anderhalf geleden een kop op de voorpagina stond "Vandaag geen doden of gewonden in het zuiden". Het feit dat dat nieuws was, zegt wel genoeg, lijkt me....
quote:Op woensdag 5 maart 2008 07:18 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik vind het eigenlijk ongelooflijk dat er je dan niks op het nieuws hoort...
Missch zouden ze wel daar vn-troepen naartoe moeten sturen
Boeit waarschijnlijk nauwelijks zolang ze toeristische trekpleisters met rust laten en er elders grotere hoeveelheden mensen sneuvelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Ik lees er toch regelmatig iets van op een belgische nieuwssite. Zo weinig komt er dus ook weer niet naar buiten.
Denk eigenlijk wel dat die mensenlevens hun wat boeitquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:48 schreef APK het volgende:
[..]
Boeit waarschijnlijk nauwelijks zolang ze toeristische trekpleisters met rust laten en er elders grotere hoeveelheden mensen sneuvelen.
Denk het niet, of zie jij het dagelijks op de voorpagina van de Telegraaf staan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Denk eigenlijk wel dat die mensenlevens hun wat boeit
Sorry, begreep je andere opmerking verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:23 schreef APK het volgende:
[..]
Denk het niet, of zie jij het dagelijks op de voorpagina van de Telegraaf staan?
Rub it in.quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:22 schreef niet_links het volgende:
Vandaag maar weer eens naar de Immigratie om me te rapporteren. De beruchte 90 dagen rapportage. Grote onzin maar goed moet even gebeuren. Kost me een paar uur maar complex is het niet.
Hoe gaat dta in ze werk als ik vragen mag?quote:Op donderdag 6 maart 2008 02:22 schreef niet_links het volgende:
Vandaag maar weer eens naar de Immigratie om me te rapporteren. De beruchte 90 dagen rapportage. Grote onzin maar goed moet even gebeuren. Kost me een paar uur maar complex is het niet.
Je wordt qua universiteit mijn 'buurman', ik studeer vanaf juni op Ramkhamhaeng University. De volledige 4 jaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:27 schreef yonielo het volgende:
[..]
Studeren op de Assumption University in Bangkok, stage moet ik nog even uitzoeken
ik denk dat ik me in het Interplace Hotel ga nestelen, vriend van mij heeft daar goeie ervaring mee en alhoewel het met ¤200 - ¤250 per maand wel duurder als een appartement a ¤100 is krijg je dan wel roomservice en gratis massagesquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:17 schreef MK9 het volgende:
[..]
Je wordt qua universiteit mijn 'buurman', ik studeer vanaf juni op Ramkhamhaeng University. De volledige 4 jaar.
Heb je al een appartement e.d. in Bangkok?
Waar vind je dit? Ik kom op de site alleen maar hoge bedragen tegen.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:46 schreef ozzietukker het volgende:
Overigens, Thai Airways vanaf Frankfurt is in totaal 562 euro inclusief belastingen, met laatste vertrekdatum 25 september, das niet echt veel, en met de NS zit je voor 94 euro retour in Frankfurt vanaf Amsterdam, en met Lufthansa vanaf 100 euro inclusief belastingen.
Luthansa vluchten gewoon rechtstreeks bij lufthansa, wel even boeken vanaf de NL site, anders is het wel duurder.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waar vind je dit? Ik kom op de site alleen maar hoge bedragen tegen.
Aangezien PG, oftewel Bangkok Airways en Thai Airways nu een Duopoli (oftewel kartel) op deze route hebben zijn de prijzen in ieder geval constant. (Maar wel prijzig als je bedenkt hoe kort het eigenlijk vliegen is).quote:Op zondag 9 maart 2008 13:27 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Is het mogelijk om vanaf Bangkok, zonder te reserveren, te vliegen naar Ko Samui? Is het dan ook duurder?
Het is een enkeltjequote:Op zondag 9 maart 2008 14:18 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Aangezien PG, oftewel Bangkok Airways en Thai Airways nu een Duopoli (oftewel kartel) op deze route hebben zijn de prijzen in ieder geval constant. (Maar wel prijzig als je bedenkt hoe kort het eigenlijk vliegen is).
Er wordt nooit echt met prijzen gestunt, en of je nu kort van tevoren of lang van tevoren boekt maakt niet zoveel uit indien je rechtstreeks Bangkok - Ko Samui wilt vliegen.
Reken op een bedrag tussen de 120-160 euro voor een retour. En is zeker aan de balie te boeken op Bangkok Airport.
Loop op Samui een willekeurige duikshop binnen en zeg dat je naar Koh Tao wilt en je kan zo mee met een speedboot.quote:Op zondag 9 maart 2008 16:21 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
En dan heb ik nog een vraag, is het ook mogelijk om zonder te reserveren de boot op Ko Samui te pakken naar Ko tao?
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn waarom ik niet wil reserveren... Ik vertrouw de internetsites gewoon niet, ben altijd bang dat er wat mis gaat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |