aaaah! kut man!quote:
Maar wel op stagequote:
wij zullen je de dag doorhelpen!quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel op stage![]()
Net even lekker kippensoepje gehad, is wel lekker even
Ja, als het nu nog geen 30 punten oplevert, dan weet ik het ook niet meer.quote:
aaah... ok, dan heb ik gewoon helemaal verkeerde gedachte over jou! ;-)quote:Op maandag 11 februari 2008 13:18 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, is nog stage hoor
Als ik werk kan ik overdag niet echt meer op Fok!, dan kom ik in de fabriek, zit nu lekker in een eigen stage kantoortje
Ik ga zo voor een groentensoepje! Net ook weer 2 verse stuks fruit op.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:10 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wel op stage![]()
Net even lekker kippensoepje gehad, is wel lekker even
Juist wel man, laat die lambal ook maar eens wat doen. En hij zit daar met een leuke chick zei hij, dus... !quote:Op maandag 11 februari 2008 14:15 schreef Houniet het volgende:
Heerlijk in de zon! cappucino erbij en lekker chillend in de tuin
TERWIJL EER-IK AAN HET WERK IS muahaha
![]()
nu hopen dat hij dit niet leest
WAT!!!!!!!!!!! pics!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Juist wel man, laat die lambal ook maar eens wat doen. En hij zit daar met een leuke chick zei hij, dus... !
Wij ook al om gevraagd, maar hij durft ze niet te makenquote:
Wat deed jij ook alweer precies? Werk je in een studio ofzo?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:22 schreef jna het volgende:
nog 1uur en 40 minuten zien door te komen. [afbeelding]
Ohja, waarom kunnen musici niet gewoon opnemen zodat je door kan met je werk [afbeelding]
quote:Op maandag 11 februari 2008 15:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben even lekker een stukje gaan fietsen. Ging eigenlijk even bij iemand langs, maar die was niet thuis, toen maar met een omweggetje naar huis gefietst. Heerlijk weer. En mijn fiets is nog steeds niet uit elkaar gedonderd, maar inmiddels hoor ik alles wel zo hard rammelen dat ik mijn iPod harder moet zetten om er geen last van te hebben. [afbeelding]
Nee bij www.jwajazz.nlquote:Op maandag 11 februari 2008 16:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Wij ook al om gevraagd, maar hij durft ze niet te maken
[..]
Wat deed jij ook alweer precies? Werk je in een studio ofzo?
[..]Doe je goed [ afbeelding ]
Cool dudequote:Op maandag 11 februari 2008 16:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nee bij www.jwajazz.nl
Website spreekt voor zich [afbeelding]
Assisteren van manager bij sales & PR;quote:Op maandag 11 februari 2008 16:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Cool dude [ afbeelding ]
Wat zijn je werkzaamheden zoal?
Inderdaad, het enige wat hier misschien anders is vergeleken met andere muzieksoorten is dat er hier veelvuldig gebruik wordt gemaakt van subsidies. Voor de rest zijn de taken hetzelfde bij een agentschap voor hardrock (of iets willekeurig anders), daar moet je net zoals hier bijvoorbeeld ook zorgen dat een festival een stage rider van een groep krijgt.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:35 schreef Deansensitized het volgende:
Lijkt me best interessante baan man [ afbeelding ]
Ken de de groepen niet, maar gewoon het bezig zijn met bandjes en alle zaken eromheen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |