Beterschap beide !quote:Op maandag 11 februari 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Beterschap Sander, zit hier ook ziek te wezen
Thijs
Mja, we zijn geen 16 meer eh..quote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zaterdag ook wat gehad, maar dat viel ook niet heel goed moet ik zeggen.
Ik denk dat ik voorlopig ook van de drank afblijf. Naja, gelegenheidsbiertje dan wel, maar verder niet. Ze vallen telkens slechter, bah.
ik wilde me dus ook ziek melden, maar dit is pas me 2e week van stage en ik vond het niet echt fijn voelen om me dan al ziek te melden, nu ben ik in ieder geval gekomen, ga ik denk rond de lunchpauze naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:27 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beterschap beide !
Ik twijfelde vanmorgen om ziek te melden, maar vond dat ik 't niet kon maken alleen vanwege een dikke hangover..
Voor de eerste keer ooit, ben ik een deel van m'n zaterdagnacht kwijt.. Heel irritant, en maak me er ook beetje druk om. Minder alcohol in het vervolg maar.
Ik zou graag mijn bedje weer in willen duiken!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis zitten heb ik ook geen tijd voor. Vandaag ook maar wat eerder naar huis ja...
Yeah dat zit er voor mij ook wel in.. Gaat ook wel lekker snel, over half uurtje eten en daarna moet ik een probleem op gaan lossen in vlissingen, dus met het rijden erbij is het wel weer 3-4 uur voordat ik terug ben en dan kan ik alweer bijna naar huis ey.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, valt hier nog mee, gaat wel redelijk snel
Vandaag inderdaad lekker vroeg op bed
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goede middag vanaf de gemeente Winschoten
Miiddag!quote:
Nu moet je niet overdrijven, mag toch wel even tijd nemen om te pauzeren nietquote:Op maandag 11 februari 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.
hoe is het nou op je stage PB? beetje leuker al?quote:
Dean, alles goed vandaag?quote:
Over mijn rapport.quote:ik ben het nauwkeurig aan het lezen, bijna klaar, maar het lijkt mij niet voorbarig om te zeggen dat het van prima kwaliteit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |