Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef Kerdaben het volgende:
Morgen ook beginnen met stage...5 maanden lang een slaafs bestaan [afbeelding] half 9 aanwezig
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik loop ook een hoop, omdat ik lekke achterband heb.
Hij doet het wel effe steeds, maar als ik naar station fiets, weekend wegblijf en weer terugkom, staat ie leeg en moet ik lopen.
Het is wel erg dat een vriendin daarnet vroeg wanneer het leuk wordt in de kroeg op zondag ( "Want jij gaat toch vaker op zondag uit?") en dat ik het gewoon niet meer weet omdat het maanden geleden is dat ik op zondagavond een kroeg van binnen gezien heb.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.
Ja, ik moet ook effe nieuwe kopen, maar dan dus eerst op loon wachten.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.
Geef mij maar gewoon een Batavus.. wat moet je nou met een fiets van 20k...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas ziek
Fiets van 20k
Ongeveer 25 minuten rijden, maar geen idee hoe druk het 's morgens daar is dus ga wel tegen tien voor 8 wegquote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik loop meestal
Hoe laat moet je van huis, kerda
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet het ook niet, i kvind 100 euro voor een fiets al veel
Morgen de mooiste dag van de week!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, dat was het weekend alweermorgen begint weer een werkweek, heb er wel weer zin in
Mijn huidige fiets kostte me 50 euro, en ok, hij heeft een lekke band nu, maar verder is het een topding.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.
Eerste uur hieroquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Morgen voor het eerst naar school!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |