Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt hier eigenlijk wel heel de nacht door schreeuwend volk op straat enzo. Maar of ik daar nu last van heb!
Het jongetje is na een paar uur gevondenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ai, is er ook al iets van op het nieuws geweest?
Aah gelukkigquote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het jongetje is na een paar uur gevonden
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaatquote:Op zondag 10 februari 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijn
Ik maak me er normaal ook niet al te druk om, maar op een gegeven moment is het gewoon strontirritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaat
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 10 februari 2008 17:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik begrijp het, maar dat is ook best vervelend. Dan zit ik beter.
Reageer je niet op mijn andere post?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Weet je, ik erger me er het grootste gedeelte van de tijd niet aan, maar af en toe ben ik het gewoon effe strontzat.
Ik wilde nog iets posten toen AZ net op 0-1 kwam, gelukkig wist ik me nog even in te houden.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Ajax?
Die ajaxpost?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Reageer je niet op mijn andere post?
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Alcoholicus
Stuur je die naaktfoto's weer even op?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ajaxpost?
Ik weet niet, ben met foto's bezig, niet met voetbal.
Voetbal kijken hé. Een vriend was hier op de bank in slaap gevallen!quote:
Ik heb niet snel een kater van wodka, maar als ik er zo veel van drink dat ik een kater heb, dan is het ook wel een verschrikkelijke kater meestal.quote:
Daarmee wil je benadrukken dat je nu wel een kater hebt?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn avond bestond uit bier, wijn, jachtbitter, willisauer en beerenburg cola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |