Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijnquote:Op zondag 10 februari 2008 12:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Je hebt hier eigenlijk wel heel de nacht door schreeuwend volk op straat enzo. Maar of ik daar nu last van heb!
Het jongetje is na een paar uur gevondenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ai, is er ook al iets van op het nieuws geweest?
Aah gelukkigquote:Op zondag 10 februari 2008 15:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het jongetje is na een paar uur gevonden
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaatquote:Op zondag 10 februari 2008 12:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wel met mijn ruiten die zo: <-> dik zijn
Ik maak me er normaal ook niet al te druk om, maar op een gegeven moment is het gewoon strontirritant.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet echt druk om! Maar ja het meeste lawaai heb ik toch van de eignen woonkamer waar ik naast woon en waartussen de wand alleen uit gipsplaten bestaat
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 10 februari 2008 17:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik begrijp het, maar dat is ook best vervelend. Dan zit ik beter.
Reageer je niet op mijn andere post?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel
Weet je, ik erger me er het grootste gedeelte van de tijd niet aan, maar af en toe ben ik het gewoon effe strontzat.
Ik wilde nog iets posten toen AZ net op 0-1 kwam, gelukkig wist ik me nog even in te houden.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef KaheemSaid het volgende:
Waarom hoor ik niemand over Ajax?
Die ajaxpost?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Reageer je niet op mijn andere post?
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:43 schreef KaheemSaid het volgende:
Alcoholicus
Stuur je die naaktfoto's weer even op?quote:Op zondag 10 februari 2008 17:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die ajaxpost?
Ik weet niet, ben met foto's bezig, niet met voetbal.
Voetbal kijken hé. Een vriend was hier op de bank in slaap gevallen!quote:
Ik heb niet snel een kater van wodka, maar als ik er zo veel van drink dat ik een kater heb, dan is het ook wel een verschrikkelijke kater meestal.quote:
Daarmee wil je benadrukken dat je nu wel een kater hebt?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Mijn avond bestond uit bier, wijn, jachtbitter, willisauer en beerenburg cola
Nee hoor, helemaal fit, zit al aan een potje bier!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Daarmee wil je benadrukken dat je nu wel een kater hebt?
Succesquote:Op zondag 10 februari 2008 18:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Oeh, morgen mijn eerste stage dag! Ik ben heel erg benieuwd.
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:51 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Stuur je die naaktfoto's weer even op?
[..]
Voetbal kijken hé. Een vriend was hier op de bank in slaap gevallen!
Dank je, komt vast goedquote:
De eerste dag hequote:Op zondag 10 februari 2008 18:19 schreef KaheemSaid het volgende:
Als ambtenaar niet veel tijd om het hier te posten
Rood met gele stippen toch?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
De eerste dag he [afbeelding]
Ik neem mijn mok morgen mee.. tijd voor koffie!
Ja misschien maak ik binnenkort wel eens een foto wanneer ik hem gebruik op stagequote:Op zondag 10 februari 2008 18:31 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Rood met gele stippen toch?
Foto!
Zo ziet het er ook wel eens uit als ik naar huis fiets na het stappen.quote:
Idd ,heb ik ook wel eens last vanquote:Op zondag 10 februari 2008 18:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zo ziet het er ook wel eens uit als ik naar huis fiets na het stappen.
Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef Kerdaben het volgende:
Morgen ook beginnen met stage...5 maanden lang een slaafs bestaan [afbeelding] half 9 aanwezig
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:21 schreef eer-ik het volgende:
Ik loop ook een hoop, omdat ik lekke achterband heb.
Hij doet het wel effe steeds, maar als ik naar station fiets, weekend wegblijf en weer terugkom, staat ie leeg en moet ik lopen.
Het is wel erg dat een vriendin daarnet vroeg wanneer het leuk wordt in de kroeg op zondag ( "Want jij gaat toch vaker op zondag uit?") en dat ik het gewoon niet meer weet omdat het maanden geleden is dat ik op zondagavond een kroeg van binnen gezien heb.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf hoe je jezelf opsteld hé.
Ja, ik moet ook effe nieuwe kopen, maar dan dus eerst op loon wachten.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een tijdje gehad, eens per week pompte ik mijn banden op, dan redde ik het net.
Geef mij maar gewoon een Batavus.. wat moet je nou met een fiets van 20k...quote:Op zondag 10 februari 2008 19:41 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is pas ziek
Fiets van 20k
Ongeveer 25 minuten rijden, maar geen idee hoe druk het 's morgens daar is dus ga wel tegen tien voor 8 wegquote:Op zondag 10 februari 2008 19:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik loop meestal
Hoe laat moet je van huis, kerda
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik weet het ook niet, i kvind 100 euro voor een fiets al veel
Morgen de mooiste dag van de week!quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, dat was het weekend alweermorgen begint weer een werkweek, heb er wel weer zin in
Mijn huidige fiets kostte me 50 euro, en ok, hij heeft een lekke band nu, maar verder is het een topding.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik koop meestal gewoon een goede tweedehands.. en heb een tijd lang een uitgaansfiets gehad, dus als die kapot of gejat zou worden, dat het geen ramp zou zijn.
Eerste uur hieroquote:Op zondag 10 februari 2008 22:36 schreef KaheemSaid het volgende:
Morgen voor het eerst naar school!
Beterschap beide !quote:Op maandag 11 februari 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
Beterschap Sander, zit hier ook ziek te wezen
Thijs
Mja, we zijn geen 16 meer eh..quote:Op maandag 11 februari 2008 10:36 schreef Deansensitized het volgende:
Zaterdag ook wat gehad, maar dat viel ook niet heel goed moet ik zeggen.
Ik denk dat ik voorlopig ook van de drank afblijf. Naja, gelegenheidsbiertje dan wel, maar verder niet. Ze vallen telkens slechter, bah.
ik wilde me dus ook ziek melden, maar dit is pas me 2e week van stage en ik vond het niet echt fijn voelen om me dan al ziek te melden, nu ben ik in ieder geval gekomen, ga ik denk rond de lunchpauze naar huis.quote:Op maandag 11 februari 2008 10:27 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Beterschap beide !
Ik twijfelde vanmorgen om ziek te melden, maar vond dat ik 't niet kon maken alleen vanwege een dikke hangover..
Voor de eerste keer ooit, ben ik een deel van m'n zaterdagnacht kwijt.. Heel irritant, en maak me er ook beetje druk om. Minder alcohol in het vervolg maar.
Ik zou graag mijn bedje weer in willen duiken!quote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis zitten heb ik ook geen tijd voor. Vandaag ook maar wat eerder naar huis ja...
Yeah dat zit er voor mij ook wel in.. Gaat ook wel lekker snel, over half uurtje eten en daarna moet ik een probleem op gaan lossen in vlissingen, dus met het rijden erbij is het wel weer 3-4 uur voordat ik terug ben en dan kan ik alweer bijna naar huis ey.quote:Op maandag 11 februari 2008 11:14 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, valt hier nog mee, gaat wel redelijk snel
Vandaag inderdaad lekker vroeg op bed
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een goede middag vanaf de gemeente Winschoten
Miiddag!quote:
Nu moet je niet overdrijven, mag toch wel even tijd nemen om te pauzeren nietquote:Op maandag 11 februari 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
In de eerste werkdag toch nog tijd om niks te doen zo te lezen.
hoe is het nou op je stage PB? beetje leuker al?quote:
Dean, alles goed vandaag?quote:
Over mijn rapport.quote:ik ben het nauwkeurig aan het lezen, bijna klaar, maar het lijkt mij niet voorbarig om te zeggen dat het van prima kwaliteit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |