Had jij een snor?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:23 schreef MPG het volgende:
W00t! Muckie en ik staan op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=9Y7K8AHfRZw
WAARSCHUWING -> filmpje van de carnaval
sorryquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
baard laten staan
zit een of andere kanker tokkie voor het huis hardcore te draaien /mad
ALLES NAAR DE KLOTTEEEEE!!!!!!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
baard laten staan
zit een of andere kanker tokkie voor het huis hardcore te draaien /mad
pwnquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
even geluisterd waar het vandaan kwam.. bleek het buurman
/mad
morgen moet ik half 8 op
kijken of ie dan nog zo blij is met harde muziek
Nee. Op 0:50 en 4:40 t/m 4:47 zie je Muck en mij. Muck heeft een rode zakdoek in haar haar geknoopt en ik sta op de film links van haarquote:
Waarom moet jij om half 8 op?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
morgen moet ik half 8 op
Groot gelijk, luidruchtige buren moet je met gelijke munt terugbetalen. Daarom staat hier de dancemuziek nu ook lekker hard...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
/mad
morgen moet ik half 8 op
Jij bent wel die anderhalve kop langere met zwarte hoed naast haar toch? Of kijk ik naar het verkeerde meisje met rode zakdoek?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Op 0:50 en 4:40 t/m 4:47 zie je Muck en mij. Muck heeft een rode zakdoek in haar haar geknoopt en ik sta op de film links van haar
Harde muziek.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot gelijk, luidruchtige buren moet je met gelijke munt terugbetalen. Daarom staat hier de dancemuziek nu ook lekker hard.......ter compensatie van de Amsterdamse tranentrekkers om half één 's nachts vorige week
![]()
Dat ben ikquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent wel die anderhalve kop langere met zwarte hoed naast haar toch? Of kijk ik naar het verkeerde meisje met rode zakdoek?.
ooooh zwarte zigeuner speel eens een mooi leid voor mij.....................quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groot gelijk, luidruchtige buren moet je met gelijke munt terugbetalen. Daarom staat hier de dancemuziek nu ook lekker hard.......ter compensatie van de Amsterdamse tranentrekkers om half één 's nachts vorige week
![]()
Cosmic gatequote:
Ik kom uit de randstad, daarom zie ik het verschil nietquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben ik
T is overigens een boerenpet, en geen hoed
Bitte ein beat muziekquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Cosmic gate![]()
![]()
Ik ben hun hele oeuvre maar weer eens aan het draaien![]()
The truth, often it's hard to find
The truth, sometimes it leaves you blind
The truth, It brings you to the light
The truth, Showing you wrong from right
Geeft niet, je hebt ons weten te spottenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom uit de randstad, daarom zie ik het verschil niet.
voetbal?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
moet om half 9 ergens zijn om te ontbijten
Dat zeg ik, boeren kinkel hoed.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ben ik
T is overigens een boerenpet, en geen hoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |