direct uitprinten en boven je bed hangen voordat die persoon die dingen gaat herroepenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
zegt iemand tegen mij net op msn allemaal leuke dingen over mij, heerlijk!
donequote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
direct uitprinten en boven je bed hangen voordat die persoon die dingen gaat herroepen
Probeer Weemz es.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil een leuke, lieve, slimme, christelijke en charismatische vent? Welk telefoonnummer moet ik daar voor bellen?
Zei Stroekie ook al.quote:
Hi!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:50 schreef MisterO het volgende:
hoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi![]()
![]()
![]()
christelijk nee sorry, katholiek en zo en daar doe ik ook niet meer mee. Heb wel Theologie gestudeerd telt dat ook.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
ik wil een leuke, lieve, slimme, christelijke en charismatische vent? Welk telefoonnummer moet ik daar voor bellen?
0906-vandervliesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 01:42 schreef hierissieweer het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 03:13 schreef hierissieweer het volgende:
Trouwens ik wil wel een wat-wil-je-drinken christelijke jongen.
katholiek is ook christelijk hè?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
christelijk nee sorry, katholiek en zo en daar doe ik ook niet meer mee. Heb wel Theologie gestudeerd telt dat ook.
Maar ben nu weer alleen wat een shitzooi is monogaam toch
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:quote:
Is okayquote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:43 schreef Tomasso het volgende:
He maar Zakje, de volgende spreken we wel in een wat rustigere tent af hoor, dit vond ik iets te druk om ook echt goede "gesprekken" met elkaar te hebben. Maar gelukkig zag jij een bilspleet van iemand van 40 van 120 kg en ik een 35-jarige man die continue oogcontact met me zocht
quote:How am I?
I consider my self like a singular person , Im in the highs school , I live with my parents still and I studing english recently.
waar haal je dat vandaan?quote:
zich in stilte aan het voorbereiden op zijn aanstaande verjaardagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
* Yonah kust stroekie g'dag!
waar is beaverhousen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:58 schreef Yonah het volgende:
*stuitert*
* Yonah kust stroekie g'dag!
waar is beaverhousen?
nou, zorgen dat mijn ouders getrouwd werden, daarna bezig gegaan met promotie op t werk,quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Yonah
![]()
![]()
![]()
Waar was je toch al die tijd ?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Jongens met What Would Jesus Do armbandjes:
Ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |