Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te makenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:25 schreef Etcetera het volgende:
om nog een keer terug te komen op het prisonersdilemma: heeft iemand van jullie dat ooit meegemaaktmoet een voorbeeld hebben in het verslag. de enige keer dat ik in die situatie zat was met conflicthantering eergister
![]()
verzinnen ben ik goed inquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is er niet iets te verzinnen over een ruzie die je ooit gehad hebt met je zus en dat je moeder dreigde niet naar de dierentuin te gaan als jullie het niet bijlegden? Beetje upspicen en dan is er wat van te maken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mocht je er met dit voorbeeld niet uit komen dan kan je altijd nog iets verzinnen met het traditionele dreigement van docenten "Als jullie nu niet vertellen wie dit gedaan heeft, moeten jullie allemaal nablijven!"
Eigenlijk niet, maar als je nog een kort stukje nodig hebt kan ik vast wel bijspringenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
heb dat ook eens meegemaaktquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]nog zo'n mooie
ik heb dat trouwens serieus eens meegemaakt schiet me nu te binnen
iemand had een elastiekje naar een lerares geschoten, dat was tegen haar oog aangekomen. niemand mocht weg voor bekend was wie het had gedaan. weet alleen niet meer hoe dat is afgelopen, maar dat verzin ik er wel bij enzo
wil jij mijn verslag niet maken
quote:
Ging welquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Viel het mee of tegen vandaag?
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Hmja maar dat papier hoort dat sowieso al niet te doen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat het papier niet aan de taartvorm gaat hechten.
En de taart niet aan het papier.
Lijkt me zo...
Is de paus katholiek? Understatementquote:
Wat hebbie uit lopen spoken dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is de paus katholiek? Understatement
Hmm gewoon heavy weekje...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat hebbie uit lopen spoken dan?
Dat moest ik ookquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees hier nu een recept en daar is een van de instructies "Vet de taartvorm in en bekleed hem met vetvrij papier". What's the point in that?
Wat heb jij gemaakt dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat moest ik ook
En ik heb het ook gedaanik dacht: nouja, zij zullen het wel weten
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huisquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:14 schreef MaJo het volgende:
Ik ga toch maar niet stappen want ik ben nog steeds misselijk
Nee dat heb ik niet echt neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Pure zuurstof inademen helpt ook wel tegen de kater trouwens, maar dat heb je waarschijnlijk niet in huis
Ik heb hier wel een flesje staan voor jequote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet echt neeMerk wel dat de buitenlucht me goed doet, hoewel ik daar voor het laatst kwam om te roken
![]()
Een flesje zuurstofquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een flesje staan voor je
Maar was jij niet gestopt met roken?
Alleen voor noodgevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een flesje zuurstofCool
Mja soort van wel ja maar niet echt meer dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |