Zelfde fotoclub, zelfde groep, zelfde ervaringenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:44 schreef freud het volgende:
Klinkt bekend Ynske, heb het ook bij de fotoclub 'in het echie' waar ik elke maand langs ga. Van de groep van 30, zitten er een stuk of 5 a 6 tussen die weten wat ze doen, een stuk of 5 a 6 die echt totaal clueless zijn en waar ik me van afvraag wat ze er doen, en de rest geeft het op als een van ons de foto's op tafel gooit. Maar je leert wel van elkaar, manieren van kijken etc.
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nerd
[..]
Zelfde fotoclub, zelfde groep, zelfde ervaringenLaatste keer dat ik er was kreeg ik de vraag wat ik eigenlijk kwam doen want er viel niets te zeuren over mijn foto's
dat zeker. maar moest er wel om lachen, juist omdat het hier afgedaan werd metquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:26 schreef freud het volgende:
Het blijft een kwestie van smaak, ben ik met je eens. Soms ziet een foto er niet moeilijk uit, tenzij je de omstandigheden weet.
Je kunt je natuurlijk aansluiten bij commentaar dat reeds gegeven is, als meer mensen zich aansluiten wordt dat commentaar voor de topicstarter interessanterquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:49 schreef Ynske het volgende:
Was net nog eens naar alle showcases aan het kijken die nu in FOT staan. Vaak staan alle reacties die ik erbij krijg al genoemd, dus in mijn ogen niet nuttig om nog te reageren. Daarnaast heb ik het idee dat er vaak niet nagedacht word bij wat er getoond word. Hebben jullie dat ook?
Totaal niet negatief bedoeld, en ik weet dat ik zelf er in het begin vaak ook een handje van had, maar ik heb het idee dat er niet gekeken word. Is de foto aantrekkelijk, toegevoegde waarde, mooi?
Merk dat ik al snel niet durf te reageren, bang om mensen af te kraken, te kwetsen etc. En om nu nog maar eens te gaan herhalen is ook weer zoiets.
wat is daar t nut van? dan krijg je alleen maar rijtjes, ik ben t met *** eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:00 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Je kunt je natuurlijk aansluiten bij commentaar dat reeds gegeven is, als meer mensen zich aansluiten wordt dat commentaar voor de topicstarter interessanter.
Door aan te sluiten bij commentaar zet je dat commentaar kracht bij. Als ik commentaar krijg van iemand en daar verder niemand over hoor, dan kan het overkomen als smaakgevoelig commentaar, maar als er meer mensen over struikelen dan lijkt mij logisch dat je er meer waarde aan moet hechtenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is daar t nut van? dan krijg je alleen maar rijtjes, ik ben t met *** eens.
heb soms echt t idee dat mensen reacties willen, maar niets met die reacties doen. eerder zichzelf gaan verdedigen om hetgeen dat in de reacties gezegd word recht te praten.
maar als t er al een paar keer staat vind ik t over komen als iemand een trap nagevenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:24 schreef ..bennie het volgende:
[..]
Door aan te sluiten bij commentaar zet je dat commentaar kracht bij. Als ik commentaar krijg van iemand en daar verder niemand over hoor, dan kan het overkomen als smaakgevoelig commentaar, maar als er meer mensen over struikelen dan lijkt mij logisch dat je er meer waarde aan moet hechten.
En nog even @Xil, ik probeer 'savonds niet eens meer op Fok te komen, al geruime tijd is het hier dan niet vooruit te branden.
Dat is een kwestie van formuleren, en als je toegevoegde waarde wilt geven dan geef je je eigen alternatieven aan, die kunnen natuurlijk prima verschillen van wat er al gezegd is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar als t er al een paar keer staat vind ik t over komen als iemand een trap nageven
het is gelukkig bijna maandagquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:45 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi ... net een half uur op kantoor en vond al een pissige projectleider in de mail. Goed begin van de werkdag
quote:
Coolquote:
Weekend!quote:
met elkaar zeker...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:56 schreef AirwiN het volgende:
stikchagrijnig door die #%$^% ABN-AMRO die niet even een aanvraagformulier in ontvangst kunnen nemen omdat 'alle medewerkers in gesprek zijn'...
quote:
Leuke OPquote:
Nee, jouw buik moet nog even vastgelegd worden. Vorige keer met de fish was wel ff schrikken hequote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zal ik ff snel bevallen freud, dan kun je er alvast 1 afstrepen?
Ik dacht dat ik erg was met een uit 1997 bestaand hotmail adres. En met een 06-nummer uit die tijd dat sindsdien niet gewijzigd is .quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:19 schreef freud het volgende:
Daar kreeg ik ergens in 1993 ongeveer de nickname Freud. De digitale ik was geboren!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef freud het volgende:
Ennuh, phreud.net is per 1 feb 2008 geregistreerd bij de KvK.
Wel een kopje "Groene thee met mint en sinaasappel"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:51 schreef Ynske het volgende:
pfff, iemand een bakje energie voor me?
zit volgens mij tegen een griep aan te hikken
Jaaaaaa, eindelijk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:50 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, jouw buik moet nog even vastgelegd worden. Vorige keer met de fish was wel ff schrikken he.
En de rest heeft gelijk, helemaal zelf afgesproken. Heb er nu alweer eentje achter de rug hoor, was een kleintje, serie familiefoto's. Morgen dancefeest en zondag Maneki en fam.
Ennuh, phreud.net is per 1 feb 2008 geregistreerd bij de KvK.
Vorig jaar was ie echt stoerquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMisschien maar eens langsgaan bij die tentoonstelling
Lijkt me wel interessant om eens te zien.
Volgens mij drijven die foto's heel erg op het achterliggende verhaal, het nieuws. Het is niet voor niets een World Press Foto. Je moet zelf een beetje een verhaal bij de foto bedenken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef ..bennie het volgende:
Ik word alles behalve warm van die foto, vind hem zelfs euh slecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |