abonnement Unibet Coolblue
pi_56601833
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:17 schreef beequeen het volgende:

[..]

Er zitten iig 2 dingen scheef:

1: Niemand mocht meer hoeren uitnodigen voor een ander, Brian en Amanda wel.2: Huub zei eergisteren dat zijn alcoholverbod snel opgeheven zou worden omdat het saai is in de Kooi.
Meer hoef ik niet te weten. Huub heeft een enorme blunder begaan, hij had hier nooit in mee moeten gaan, dat dan weer wel.
dit stuk zit mij erg dwars..... en Huub zich weer eens als een egotrippende hufter gedragen

Jammer en ik ben echt ff favouriete-loos (al weet ik van mezelf, dat ik Huub toch het leukst blijf vinden)
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:34:30 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56601851
Ik baal ook van Huub's domheid van vannacht, zijn schijnbare blinde vertrouwen in achter, maar hij staat in mijn boek nog steeds een treetje hoger dan alle andere wannabe miljonairs. Geen voetstuk, want daar staan echte helden op.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56601852
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef Liess het volgende:
Ben ik de enige die niet afgeknapt is ?
nee hoor je bent beslist niet de enige, vindt sommige acties niet helemaal fair maar goed it's all in the game zullen we maar denken
pi_56601858
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch vreemd dan, dat Huub nu inééns zo van zijn voetstuk is gevallen. Die mensen hadden dan sowieso al geen realistisch beeld. En ze vinden vast wel een nieuwe bewoner om te adoreren. Die lieve Claire bijvoorbeeld, die zo "waardig" en "kalm" blijft. Djeez.. in een pak theebiscuitjes zit méér pit.
Komt denk omdat de meeste dachten dat het aan Lieke lag ,maar Huub gaat nu weer de fout in terwijl Claire echt niks gedaan heeft.Ze kan saai zijn en naief,maar ze ging er wel voor en probeerde Huub niet te veranderen.
pi_56601861
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik word er schijtziek van dat Brian over Huub's rug steeds sterker gemaakt wordt. Je z\iet het in alles.... Brian kan niets alleeen overal moet hij mee geholpen worden.... en Huub.... Huub lijkt blind en heeft niets in de gaten. Het is al aan de gang vaaf het promoten van de single.... Die zooooooo verrassend dan ook door de heer Kubatz werd gewonnen.
Zo ook Huub z'n 'succes' naar zijn hoofd is gestegen hoop ik ook dat Brian nu eens keihard op z'n bek mag gaan.
Na Huub zijn jaardag vond ik ook zo typerend, er zal hem die dag heel wat ingefluistert zijn over Brian en Amanda en wat doet Huub. die gaat Lieke aanvallen over het uitstemmen.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56601879
maare, wat had Huub geslikt gister?
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56601900
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Komt denk omdat de meeste dachten dat het aan Lieke lag ,maar Huub gaat nu weer de fout in terwijl Claire echt niks gedaan heeft.Ze kan saai zijn en naief,maar ze ging er wel voor en probeerde Huub niet te veranderen.
Hoezo weer?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56601907
top actie huub

jezelf beschermen voor verliefdheid is de beste methode in de kooi, oftewel groupies neuken en jaap erin houden en samen naar de finale
hardcoholic
pi_56601970
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:30 schreef Gert het volgende:

[..]

Toch vreemd dan, dat Huub nu inééns zo van zijn voetstuk is gevallen. Die mensen hadden dan sowieso al geen realistisch beeld. En ze vinden vast wel een nieuwe bewoner om te adoreren. Die lieve Claire bijvoorbeeld, die zo "waardig" en "kalm" blijft. Djeez.. in een pak theebiscuitjes zit méér pit.
Ach, kom nou Gert. Dit gaat niet eens over favorieten omdat ze zo waardig blijft. Het gaat om hoe er met haar omgesprongen wordt. Alleen omdat ze het temperament van een kaakje heeft, is geen vrijbrief om haar keihard uit te spelen zodat er nog wat tv minuten gescoord wordt. Huub heeft er een streepje bij en de redactie heeft weer wat kijkers bij. Iedereen blij behalve Claire want die is dus keihard genaaid.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 13:41:31 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56601993
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Komt denk omdat de meeste dachten dat het aan Lieke lag ,maar Huub gaat nu weer de fout in terwijl Claire echt niks gedaan heeft.Ze kan saai zijn en naief,maar ze ging er wel voor en probeerde Huub niet te veranderen.
De neiging is inderdaad groot om zwart-wit te gaan redeneren.
Eerst was het Lieke die in haar eentje verantwoordelijk was voor alle ellende. En nu is Huub ineens Het Kwaad. Nou wil ik echt niet beweren dat het zo fris is wat Huub vannacht gedaan heeft, maar dit zit gewoon ín ''m. Daar kon je op wachten. Ook omdat-ie niet wérkelijk diepe liefde in z'n hart voelt voor Claire. Bij Hedda had hij zoiets als dit niet geflikt.

Ik zie één ding een beetje zwart-wit misschien: Kubatz is een RAT, en met z'n siliconesnol geniet hij intens van de misère van Claire. In moreel opzicht zijn die twee geen háár beter dan Huub.
Hoe heette dat meisje ook weer, dat door Brian in de douche werd geneukt terwijl Amanda elders in het huis was?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 13:44:54 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56602044
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Ach, kom nou Gert. Dit gaat niet eens over favorieten omdat ze zo waardig blijft. Het gaat om hoe er met haar omgesprongen wordt. Alleen omdat ze het temperament van een kaakje heeft, is geen vrijbrief om haar keihard uit te spelen zodat er nog wat tv minuten gescoord wordt.
Nou vooruit dan: het is intens zielig voor de lieve Claire, en Huub is "from the darkside".
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2008 @ 13:45:16 #212
135305 beequeen
Lost.
pi_56602052
José tegen Huub: Je weet wel hoe je een ander kunt laten scoren in de PoPo ( lees Brain).
Huub weet ook dat dit hem stemmen gaat kosten, typisch gevalletje van, jammer maar helaas.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56602058
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:41 schreef Gert het volgende:

[..]

De neiging is inderdaad groot om zwart-wit te gaan redeneren.
Eerst was het Lieke die in haar eentje verantwoordelijk was voor alle ellende. En nu is Huub ineens Het Kwaad. Nou wil ik echt niet beweren dat het zo fris is wat Huub vannacht gedaan heeft, maar dit zit gewoon ín ''m. Daar kon je op wachten. Ook omdat-ie niet wérkelijk diepe liefde in z'n hart voelt voor Claire. Bij Hedda had hij zoiets als dit niet geflikt.

Ik zie één ding een beetje zwart-wit misschien: Kubatz is een RAT, en met z'n siliconesnol geniet hij intens van de misère van Claire. In moreel opzicht zijn die twee geen háár beter dan Huub.
Hoe heette dat meisje ook weer, dat door Brian in de douche werd geneukt terwijl Amanda elders in het huis was?
Elly
en Lieke blijft gewoon een stomme doos. Ik zie niet waarom zij nu anders zou zijn door vannacht. Dat is appels en peren.
Claire is wel lief.
Go hard or go home
pi_56602064
Fries is gaan stappen en SL.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56602068
Wat gebeurde er bij de paardenbak...zag Brian ineens Amanda van zich af duwen en opspringen vanaf het bankje waar ze op zaten en richting de paardenbak lopen. Amanda volgde ...had me geluid niet aan en nu SL.
pi_56602079
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Ach, kom nou Gert. Dit gaat niet eens over favorieten omdat ze zo waardig blijft. Het gaat om hoe er met haar omgesprongen wordt. Alleen omdat ze het temperament van een kaakje heeft, is geen vrijbrief om haar keihard uit te spelen zodat er nog wat tv minuten gescoord wordt. Huub heeft er een streepje bij en de redactie heeft weer wat kijkers bij. Iedereen blij behalve Claire want die is dus keihard genaaid.

Hahaha, mod tegen mod, maaruh dat is toch ook tegen elkaar en niet over de streams? Soort Brian/Mannie actie die overal mee wegkomen
pi_56602088
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:37 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Hoezo weer?
Door weer meteen een teammaatje te pakken in plaats van zijn echte vijanden.
pi_56602097
Wat gebeurt er ? Brian rent het huis binnen..mensen naar de tuin rennen..Amanda door de tuin rennen..Clair rent naar de stallen...een flits van Fries in het voederhok!..

Streamlock op de tuin...
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2008 @ 13:48:11 #219
135305 beequeen
Lost.
pi_56602105
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef T-lex het volgende:
Wat gebeurde er bij de paardenbak...zag Brian ineens Amanda van zich af duwen en opspringen vanaf het bankje waar ze op zaten en richting de paardenbak lopen. Amanda volgde ...had me geluid niet aan en nu SL.
Oh jee, was ie weer para?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56602129
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh jee, was ie weer para?
Er is iets aan de hand blijkbaar want ff later kwam hij naar binnen rennen...ff bellen met achter.
Misschien komt de vader van Claire ff op visite...
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:49:25 #221
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56602132
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:47 schreef Katewalker het volgende:
Wat gebeurt er ? Brian rent het huis binnen..mensen naar de tuin rennen..Amanda door de tuin rennen..Clair rent naar de stallen...een flits van Fries in het voederhok!..

Streamlock op de tuin...
Ze dachten denk ik, dat Fries er vandoor was.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:49:30 #222
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_56602134
Huub, topactie
Die Claire voegt werkelijk niks toe daar
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:49:32 #223
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56602135
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:40 schreef noekje het volgende:

[..]

Ach, kom nou Gert. Dit gaat niet eens over favorieten omdat ze zo waardig blijft. Het gaat om hoe er met haar omgesprongen wordt. Alleen omdat ze het temperament van een kaakje heeft, is geen vrijbrief om haar keihard uit te spelen zodat er nog wat tv minuten gescoord wordt. Huub heeft er een streepje bij en de redactie heeft weer wat kijkers bij. Iedereen blij behalve Claire want die is dus keihard genaaid.
Claire is idd keihard genaaid, door Huub, door de Febo en misschien ook door zichzelf?

Wat denkt Claire nou?
Ze komt binnen bij mensen die er allemaal al heeeeel lang zitten, ze heeft geen boetes en die gaat ze ook niet krijgen, juist omdat ze het temperament van een kaakje heeft.
Dan gaat ze verliefd worden op Huub, de grootste hoer en puppet van DGK?

Hoe blond ben je dan?
Ik heb geen medelijden met haar, ze heeft kansen genoeg gehad om zich te laten zien.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56602140
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:41 schreef Gert het volgende:

[..]

De neiging is inderdaad groot om zwart-wit te gaan redeneren.
Eerst was het Lieke die in haar eentje verantwoordelijk was voor alle ellende. En nu is Huub ineens Het Kwaad. Nou wil ik echt niet beweren dat het zo fris is wat Huub vannacht gedaan heeft, maar dit zit gewoon ín ''m. Daar kon je op wachten. Ook omdat-ie niet wérkelijk diepe liefde in z'n hart voelt voor Claire. Bij Hedda had hij zoiets als dit niet geflikt.

Ik zie één ding een beetje zwart-wit misschien: Kubatz is een RAT, en met z'n siliconesnol geniet hij intens van de misère van Claire. In moreel opzicht zijn die twee geen háár beter dan Huub.
Hoe heette dat meisje ook weer, dat door Brian in de douche werd geneukt terwijl Amanda elders in het huis was?
Daar baal ik ook het meeste van,maar Huub laat het gebeuren .Hij denkt echt dat Brian en Amanda sterk staan .En wat doet meneertje hij gaat steeds maar zijn teammaatjes krenken en laat Brian met rust.
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:05 #225
135305 beequeen
Lost.
pi_56602164
Niks aan de hand, Fries was losgebroken. Wat gedoe om daar een SL op te gooien.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:38 #226
130755 Kinga
versier hier
pi_56602171
COS van vannacht eens doorgelezen.

Ik snap niet dat jullie medelijden hebben met Claire. Dom en naief meisje is het. Het stomste wat je kan doen is in bed duiken met Huub daar... en wat doet die troela???? Kom op zeg, als je een beetje DGK hebt gevolgd doe je dat niet. Een beetje het neukertje van Huub spelen daar
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:51:56 #227
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56602181
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef Dark het volgende:

[..]

Claire is idd keihard genaaid, door Huub, door de Febo en misschien ook door zichzelf?

Wat denkt Claire nou?
Ze komt binnen bij mensen die er allemaal al heeeeel lang zitten, ze heeft geen boetes en die gaat ze ook niet krijgen, juist omdat ze het temperament van een kaakje heeft.
Dan gaat ze verliefd worden op Huub, de grootste hoer en puppet van DGK?

Hoe blond ben je dan?
Ik heb geen medelijden met haar, ze heeft kansen genoeg gehad om zich te laten zien.
En ook daar ben ik het mee eens. Pleit Huub's domme actie niet goed, maar eigen verantwoordelijkheid eerst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56602215
Tis juist heel slim van Clair, die gaat me daar een partij (sympatie)stemmen krijgen
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † vrijdag 8 februari 2008 @ 13:54:52 #229
135305 beequeen
Lost.
pi_56602231
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef Dark het volgende:

Claire is idd keihard genaaid, door Huub, door de Febo en misschien ook door zichzelf?

Wat denkt Claire nou?
Ze komt binnen bij mensen die er allemaal al heeeeel lang zitten, ze heeft geen boetes en die gaat ze ook niet krijgen, juist omdat ze het temperament van een kaakje heeft.
Dan gaat ze verliefd worden op Huub, de grootste hoer en puppet van DGK?

Hoe blond ben je dan?
Ik heb geen medelijden met haar, ze heeft kansen genoeg gehad om zich te laten zien.
Eensch en daar komt nog bij dat ze ruim een jaar de kans heeft gekregen om te zien hoe het er in dat hok aan toe gaat.
Dom en naïef dus.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56602241
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Door weer meteen een teammaatje te pakken in plaats van zijn echte vijanden.
Hoezo 'weer' een teammaatje pakken.
Wie was zn vorige teammaatje die die gepakt heeft?
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56602277
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:28 schreef Liess het volgende:
Ben ik de enige die niet afgeknapt is ?
ik zit weer aan de streams gekluisterd
pi_56602303
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:54 schreef Lobasca het volgende:
Tis juist heel slim van Clair, die gaat me daar een partij (sympatie)stemmen krijgen
Daar ben ik heel benieuwd naar.Als er 1 van te voren wist hoe het met Huub zou kunnen gaan, is het Claire wel.
Ik vind het toch een gevalletje van .....eigen schuld,dikke bult.
pi_56602328
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:57 schreef avonne het volgende:

[..]

ik zit weer aan de streams gekluisterd
Ik heb helaasch geen streams op deze pc, anders zou ik Huub mijn liefde verkondigen.

Ik zit te kloten met mijn 100 euro dure magische sigaret die het niet meer doet
Liess.nl helemaal up 2 deet!
pi_56602331
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef Dark het volgende:

[..]

Claire is idd keihard genaaid, door Huub, door de Febo en misschien ook door zichzelf?

Wat denkt Claire nou?
Ze komt binnen bij mensen die er allemaal al heeeeel lang zitten, ze heeft geen boetes en die gaat ze ook niet krijgen, juist omdat ze het temperament van een kaakje heeft.
Dan gaat ze verliefd worden op Huub, de grootste hoer en puppet van DGK?

Hoe blond ben je dan?
Ik heb geen medelijden met haar, ze heeft kansen genoeg gehad om zich te laten zien.
Je hebt een punt natuurlijk maar dan blijf ik haar alsnog verdedigen omdat ik het te flauw vind om haar de schuld in de schoenen te schuiven.
Trouwens, Huub pleit altijd voor eerlijkheid. Als hij gisteren gewoon had gezegd tegen Claire dat hij geen rekening met haar ging houden, soit. Doelbewust zeggen dat je niets gaat doen en het vervolgens wel te doen vind ik min. Had die gewoon zijn mond moeten houden en bij zijn eerdere verklaringen moeten blijven.
Maar haar stenigen omdat ze in hem gelooft, ga ik niet doen.
Go hard or go home
  vrijdag 8 februari 2008 @ 13:59:53 #235
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56602352
Amanda klaagt bij Carlos over haar gekneusde rib, ze piept er op los!

Tijdens het golfen had ze geen last.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  Moderator vrijdag 8 februari 2008 @ 14:00:44 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56602367
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:49 schreef Dark het volgende:

Ik heb geen medelijden met haar, ze heeft kansen genoeg gehad om zich te laten zien.
Vannacht bijvoorbeeld, for fuck's sake!
Ze had haar vent op moeten eisen en Gaby een schop onder d'r reeet moeten geven..
En daarna Huub op een harde trap in z'n ballen trakteren met de mededeling dat zij de enige vrouw is die daar godverdomme aan mag komen.

Of het meteen al moeten uitmaken natuurlijk, als ze geen zin heeft om op die manier haar exclusiviteit te moeten verdedigen.
Zal niet de laatste keer zijn, Huub kennende.

Maar nee: Claire laat alles over zich heen komen en gaat daarna sip doen aan de keukentafel. Blij met de steun van die lieve Brian. Heel "waardig" hoor.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:05:16 #237
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_56602451
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Vannacht bijvoorbeeld, for fuck's sake!
Maar nee hoor, in plaats van haar vent op te eisen en Gaby een schop onder d'r reeet te geven..
En daarna Huub een harde trap in z'n ballen te geven met de mededeling dat zij de enige vrouw is die daar godverdomme aan mag komen.

Of het uitmaken natuurlijk, als ze geen zin heeft om op die manier haar exclusiviteit te moeten verdedigen.
Zal niet de laatste keer zijn, Huub kennende.

Maar nee: Claire laat alles over zich heen komen en gaat daarna sip doen aan de keukentafel. Blij met de steun van die lieve Brian. Heel "waardig" hoor.


Ze had vannacht alles kunnen doen, ze had net als Jaap door de beslagen ruiten kunnen gaan kijken, hard lachen, maar...........ze gaat janken Heel sterk!

Heb Claire steeds het voordeel van de twijfel gegeven, vind het ook een aardige meid, er zit helaas niks bij waar ik warm voor loop.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_56602506
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:58 schreef noekje het volgende:

[..]

Je hebt een punt natuurlijk maar dan blijf ik haar alsnog verdedigen omdat ik het te flauw vind om haar de schuld in de schoenen te schuiven.
Trouwens, Huub pleit altijd voor eerlijkheid. Als hij gisteren gewoon had gezegd tegen Claire dat hij geen rekening met haar ging houden, soit. Doelbewust zeggen dat je niets gaat doen en het vervolgens wel te doen vind ik min. Had die gewoon zijn mond moeten houden en bij zijn eerdere verklaringen moeten blijven.
Maar haar stenigen omdat ze in hem gelooft, ga ik niet doen.
noekje, toch.... Huub heeft altijd leugentjes verteld.... what's new? Wake up, girl.

Persoonlijk vind ik deze achterbakse Huub vele malen leuker dan het verongelijkte getormenteerde slachtoffer dat hij een tijdlang heeft gespeeld.
pi_56602557
50 CP dat Claire het Huub gaat vergeven

(hoewel... Brian zal zijn uiterste best doen dat te voorkomen)
pi_56602592
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:55 schreef Liess het volgende:

[..]

Hoezo 'weer' een teammaatje pakken.
Wie was zn vorige teammaatje die die gepakt heeft?
Hij richt zijn ergenissen elke keer af op zijn eigen team.Ruzies maakt hij met zijn vijanden erbij.Elke keer opnieuw geeft hij Brian en Amanda voer om zijn eigen teammaatjes te laten pakken.De enige manier voor Huub om zijn fans terug te krijgen is de aanval openen op Brian en Amanda.Huub pakt elke keer de verkeerde mensen om tv te maken,zoals toen hij de nerd pakte en de dates van Eric.Huub kan goed pesten maar Brian en Amanda laat hij met rust.
pi_56602658
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 13:33 schreef Desii het volgende:

[..]

dit stuk zit mij erg dwars..... en Huub zich weer eens als een egotrippende hufter gedragen

Jammer en ik ben echt ff favouriete-loos (al weet ik van mezelf, dat ik Huub toch het leukst blijf vinden)
Tuurlijk...zo lang ik naar de streams blijf kijken ben ik vóór Huub en tegen de anderen..dat heeft voor mij niks te maken met het gedrag van Huub vannacht...hij moet zelf maar weten wat voor sex/liefde-leven hij heeft...

Maar als hij die kooi wil winnen moet hij Amanda en Brian aanpakken...en niet toelaten dat zij hém aanpakken... ....uilskuiken

Maar stemmen doe ik dus niet meer...als Huub zo weinig om populariteit geeft..so be it
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:16:29 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56602673
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:12 schreef rooie3 het volgende:
Huub kan goed pesten maar Brian en Amanda laat hij met rust.
Dat is op zijn minst toch uitermate vreemd te noemen. En blijft bij mij de gedachte voeden dat dit simpelweg zo is opgedragen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56602811
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is op zijn minst toch uitermate vreemd te noemen. En blijft bij mij de gedachte voeden dat dit simpelweg zo is opgedragen.
Bij mij ook die gedachte en die gedachte komt niet zomaar uit de lucht vallen, ik had alleen verwacht dat Huub tegen de "regels" in zou gaan, zoals zijn vader Theo al zei dat Huub moeite met regels had en daarom ook soms moeite had op school. (in die strekking)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:31:46 #244
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_56602967
whaha dat jullie nog steeds huub adoreren heerlijk !
Brain heeft gewoon een meesterlijk plannetje gefixed
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 8 februari 2008 @ 14:33:28 #245
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56603001
Adoreren is wel een erg groot woord. Beste van meerdere kwaden komt dichter in de buurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56603008
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
whaha dat jullie nog steeds huub adoreren heerlijk !
Brain heeft gewoon een meesterlijk plannetje gefixed
Amanda en Selene (toch?)....... maar ik blijf het vreemd vinden, want ze mochten geen hoeren uitnodigen voor een ander......
Het ruikt voor mij erg naar script en een poging voor het behalen van een nw kijkcijferrecord....
pi_56603015
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
whaha dat jullie nog steeds huub adoreren heerlijk !
Brain heeft gewoon een meesterlijk plannetje gefixed
Brian
Als iemand het al bedacht heeft was het Amanda.

Die geit van een Brian kan helemaal niks.
pi_56603034
quote:
Op vrijdag 8 februari 2008 14:31 schreef Demon_Hunter het volgende:
whaha dat jullie nog steeds huub adoreren heerlijk !
Brain heeft gewoon een meesterlijk plannetje gefixed
Adoreren of de zaken gewoon feitelijk bekijken?

Amanda kwam met dat "plan" trouwens
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_56603150
Gaby zou begin januari toch al komen met Kelly?
Gaby stond gewoon al op de to-do-lijst
Dus het "plannetje" zal wel van achter komen.

Maar true... Brian en Amanda hebben het keurig uitgerold en binnengehaald. Er is helemaal niks wat hier nog fout kan gaan, en is dit snood plan over. Ze zouden nog kunnen proberen Claire als vriendin binnen te hengelen, maar zelfs dat hoeft niet.
pi_56603229
Huub verdient het niet om te winnen, Brian en Amanda spelen het spel veel slimmer.
Ze maken misschien minder tv maar dat hoeft blijkbaar ook niet, want ze hebben beiden niet de toneelhaak gekregen.
Huub doet alles om tv te maken, ook zijn eigen graf graven. ( de sukkel, Huub slim ? ha ha laat me niet lachen )
En vrouwen die tegen hem opkijken moeten blijkbaar eerst Huub ontmoeten, voordat ze wakker worden en zien en meemaken hoe hij werkelijk is.
Wat kunnen vrouwen toch dom zijn, wat dat betereft is Amanda slim, die heeft Huubje aardig door.
Ik hoop dat degene die misschien in de plaats van Claire DGK instapt ,wel streams en tv uitzendingen heeft gekeken en Huubje links laat liggen.
Zo niet, dan is het weer zo'n dom mokkel.
En Huub graaf jij maar lekker verder, het graf is bijna diep genoeg, nog even en je ligt erin.
Wat een sukkel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')