Komt niet zo lekker uit met mijn werktijden.quote:
Nog zo'n vroeg werkvogeltje. Nou, ik trek het ook niet meer uniekhoornquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Ik heb geen streams meer en ik neem niet eerder meer streams als er wat eerlijker wordt gespeeld
Je kan altijd nog de vista sidebar installeren, heb je een maand gratis streamsquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
pffff, laat... moe..
Ik heb geen streams meer en ik neem niet eerder meer streams als er wat eerlijker wordt gespeeld
Lieverd, ik roep je wakker tis net op het moment dat ik bijna weg moetquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog zo'n vroeg werkvogeltje. Nou, ik trek het ook niet meer uniekhoorn
Als ik streams met geluid had zou ik het je graag laten wetenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:29 schreef Liess het volgende:
Wat zei Selene nou tegen Amanda?
Zo straalt ze....quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lieverd, ik roep je wakker tis net op het moment dat ik bijna weg moetIk hou van de vroege wegen, de rust en straks weer de eerste zonsopgang...
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef petraa het volgende:
B: Je stinkt naar alcohol, je doet je mond open en je stinkt naar alcohol. Na het tanden poetsen stink je nog steeds naar alcohol.
A: Dat zou best wel kunnen, want ik heb alcohol gedronken.
Met zo'n vrolijke post is het prettig afsluitenquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:35 schreef Liess het volgende:
*komt niet meer bij*
Jah, huilmoment... dat is goed voor je karma ofzoquote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jah, huilmoment... dat is goed voor je karma ofzo
Maar morgen is ikke vrij![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met zo'n vrolijke post is het prettig afsluiten![]()
Truste Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |