Zou Huub wel weten hoe hij afgeschilderd wordt in de reguliere uitzendingen? Dan kan hij beter gelijk naar huis gaan! Jammer dat Brian als winnaar wordt geportretteerd....quote:
Da's waar, die 'spontaniteit' was twijfelachtig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nou ja, Amanda kwam vanavond opeens spontaan naar Brian met het idee om voor vanavond Gaby uit te nodigen. Ik denk echt niet dat ze dit zelf heeft verzonnen
nee, zo ving ik het niet op. Meer dat hij op Gaby wil klimmen, en dat het enige wat hem nog doet twijfelen de negatieve mening van de kijkers zal zijn.quote:
Dit keer geen genade, die cam volop op haar gerichtquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:58 schreef Leandra het volgende:
En Brian laat de kurk weer van een Champagnefles knallen... hij heeft toch beter geleerd?!![]()
Er lijkt iig geen alcohollimiet te zijn vanavond... Amanda zal er morgen dus wel weer lekker fris bijzitten
Mee eens, zou zo graag willen dat hij dat zelf eens zou inzien.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:57 schreef Kinga het volgende:
Huub krijgt die cult status die hij in die tijd had, nooit meer terug. Daarom zal hij ook niet meer
kunnen winnen.
Een vrouw met beide benen op de grond...ittt de rest......quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:58 schreef schatje het volgende:
Het enige wat gebeuren is dat Claire gaat janken. Ik zie haar echt niet doordraaien.
quote:
Die moet weer vroeg op, aan den arbeid.............in principe..............dus niet....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |