Ahumquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
jongens zijn stomme wezens
Het gevoel bekruipt me dat je 'ons' wel heel erg over 1 kam scheert.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:37 schreef zeemonster het volgende:
Ja het is zomaar jullie zijn wel lief en meestal niet dom , alleen soms gewoon nogal stom in jullie gedrag.
welke zender???quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:20 schreef XL het volgende:
Ah! Om kwart over twaalf komt er een film van de Beatles op tv
ha ha m@x ga er niet vanuit dat het dezelfde persoon is, maar ik had pasgeleden een date waarmee ik vier keer op stap ben geweest die achteraf zegt, "nou nog een keer daten zit er niet in denk ik, ik ben bij alle keren niet echt fit geweest"quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:10 schreef m@x het volgende:
Ik heb zelfs gisteravond daar lekker op het terras gezeten. Had er vanavond eigenlijk ook moeten zitten![]()
All dressed up and nowhere to go. Had vanavond eigenlijk een date maar meneer is ziek. Eigenlijk is hij ook echt niet mijn type, veel te partij voor de dieren-achtig. Nog net geen geitenwollensokken en een zelfgebreide trui. Zwakke tiepjes die macro-chaoten
Leuk is dat als je vriendinnen niet weten wat je echt leuk vind.... Ik laat me niet meer koppelen.
NL2, geen reclame!quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:39 schreef XL het volgende:
[..]
Het gevoel bekruipt me dat je 'ons' wel heel erg over 1 kam scheert.
Je was een "i" vergetenquote:
Thuis... gesloopt! Bank ... chillen en DVDtje in bed kijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 04:13 schreef ook_gek het volgende:
hoi hihih
Gelukkig is ie bijna klaar, dan begint HELP, I need somebody.... HELP, not just anybody....quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:48 schreef becky27 het volgende:
nu ook een wallander film op zonder reclame
Niet Zweeds, wel vergelijkbaar taaltje en een echte film aanrader: Festen! Deense film, met een verschrikkelijk goed aangrijpend verhaal. Heb het als theatervoorstelling afgelopen jaar mogen spelen, zo tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:58 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig is ie bijna klaar, dan begint HELP, I need somebody.... HELP, not just anybody....
Een detective is de slechtste film om tegen het einde in te vallen. Wallander ken ik niet, is dat de moeite waard. Meestal trek ik dat Zweedse taaltje niet zo. Alleen Fucking Amal kan ik me voor de geest halen als goed te pruimen Zweedse film.
DIe ken ik ook inderdaad. Leuke film en Jalla Jalla is ook Zweeds denk ik.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet Zweeds, wel vergelijkbaar taaltje en een echte film aanrader: Festen! Deense film, met een verschrikkelijk goed aangrijpend verhaal. Heb het als theatervoorstelling afgelopen jaar mogen spelen, zo tof!
Wat een kut-edit... ik had net zo'n mooie minstens zo schunnige reactie op je oorspronkelijke reactie klaarquote:Op zondag 10 februari 2008 00:03 schreef Elegy het volgende:
Hoop dat het morgen weer zulk weer is, kan ik lekker in korte broek hardlopen
Jongens...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:34 schreef zeemonster het volgende:
Tsss jongens zijn stomme wezens (netjes uitgedrukt)
Die zijn soms nog veel ergerquote:Op zondag 10 februari 2008 00:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jongens...Ben al lang geleden van de jongens overgestapt op mannen
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef XL het volgende:
[..]
Wat een kut-edit... ik had net zo'n mooie minstens zo schunnige reactie op je oorspronkelijke reactie klaar
Ik hou het wel bij kiwi'squote:Op zondag 10 februari 2008 00:12 schreef zeemonster het volgende:
Oh er stond eerst hij zei pruimen ... *had een gedachte over jongens en hun gedrag...
Pruimen daar krijg ik altijd zo een vieze gedachte bij ik vind die dingen echt smerigen dan bedoel ik de letterlijke pruimen die in het fruitschap liggen
.
Figuurlijk wil ik het er niet eens over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |