Nee, wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:34 schreef Yoni het volgende:
Owwww ships Elegy! We hadden niet verwacht dat er al meteen zo vroeg iemand van hier zou komen en zijn dus toch eerst naar de Boterwaag gegaan, omdat de Paap ook nog dood was. Waren iets na negen uur weer daar....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:43 schreef m@x het volgende:
Sorry Elegy, volgende keer beter.....
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meetenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:53 schreef Elegy het volgende:
Ik ging om vijf voor negen weg daar
Wanneer de volgende keer?
En goedemorgen natuurlijk!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meeten
Ik laat mijn naam veranderen in Remiquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:10 schreef Atreidez het volgende:
Mogge
[..]
Als je om 5 voor 9 weggaat op een koopavond, dan wilde je ze gewoon niet meeten
jij hebt volgens mij geen idee hoeveel muizen er rondlopen :pquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
echt!!? Gatver! nog een reden om thuis voor mijn eigen schermpje te blijven zitten...
Enter die zal het wel gezien hebben, die woont er :pquote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
Ik kreeg als omwonende toegangskaarten voor het panoramaterras in mijn brievenbus, als goedmakertje voor het fluiten. Gisteravond kon ik er echter niet naartoe, ik wil er wel snel eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:37 schreef winterapfel het volgende:iemand nog iets meegekregen van de opening van het strijkijzer gisterenavond??
[ afbeelding ]
Daar wil ik ook wel eens gaan kijken... Zou dat in de toekomst mogelijk worden?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:17 schreef XL het volgende:
Ik kreeg als omwonende toegangskaarten voor het panoramaterras in mijn brievenbus, als goedmakertje voor het fluiten. Gisteravond kon ik er echter niet naartoe, ik wil er wel snel eens gaan kijken.
Vast wel. Omdat ik mijn brievenbus met vier personen deel en we een bellenpaneel hebben kregen we een stapeltje van die brieven in de bus. Ik zal eens kijken of er nog 1 rondslingert. Er staat in die brief dat het vrijkaarten zijn. Dat suggereert dat er normaal gesproken betaalde toegang is.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:19 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wel eens gaan kijken... Zou dat in de toekomst mogelijk worden?
Zou leuk zijn als er nog een rondslingertquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:24 schreef XL het volgende:
Vast wel. Omdat ik mijn brievenbus met vier personen deel en we een bellenpaneel hebben kregen we een stapeltje van die brieven in de bus. Ik zal eens kijken of er nog 1 rondslingert. Er staat in die brief dat het vrijkaarten zijn. Dat suggereert dat er normaal gesproken betaalde toegang is.
Op de site te lezen wel...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:44 schreef CaLeX het volgende:
is die toren eigenlijk al helemaal gevuld met kindertjes??
dan eet je heel langzaam of zat er heeeeel veel in.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:48 schreef jna het volgende:
[..]
En alweer bijna een uur uit m'n neus aan het vreten op m'n stage
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
dan eet je heel langzaam of zat er heeeeel veel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |