SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou van jullie!
Ik heb wel vastgesteld dat er iets niet was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
even eerlijk, hebben jullie mij gemist?
dat is vet positief!! Dankjequote:Op donderdag 7 februari 2008 22:33 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb wel vastgesteld dat er iets niet was.
en jij bent .... ?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
even eerlijk, hebben jullie mij gemist?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
ja, hij was een week weg voor het plaatsen van een plaatje.. En dat was dit plaatje :Je ziet inderdaad bijna geen verschil met het plaatje waar je voor gebanned was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou van jullie!
Dude, srsly.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad bijna geen verschil met het plaatje waar je voor gebanned was.
LOL nee.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:35 schreef TNA het volgende:
Is die gozer in de OP trouwens diezelfde van wie je het nummer moest hebben in een eerder topic?
dat was al de 2e keer hoor..quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:39 schreef cerror het volgende:
Ach gut, gebanned geweest.
Nu ben je een fok man hoor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:39 schreef cerror het volgende:
Ach gut, gebanned geweest.
Nu ben je een fok man hoor.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:42 schreef Snakey het volgende:
Anyway, ik hoop dat je tijdens je reet afvegen door het wc papier gaat en daarbij zo ver doorschiet dat je per ongeluk stikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |